Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ZuRo - zdjęcie

ZuRo

Rejestracja: 04.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.12.2013 19:31
-----

#590047 Jak przekierować subdomene na serwer gry i komunikator głosowy ts3 ?

Napisane przez Grzegorz93 w 01.12.2013 18:39

Nada się.

 

http://bit.ly/18Suiud


  • +
  • -
  • 1


#383688 Włączone AutoBH.

Napisane przez speedkill w 20.03.2012 15:07


#include <amxmodx>

#include <engine>



#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water

#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground



new is_bh[33];

public plugin_init() {

	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza / switch by AmD")

	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_clcmd("say /bh", "wlacznik_bh");

	register_cvar("bh_enabled", "1")

	register_cvar("bh_autojump", "1")

}

public wlacznik_bh(id)

{

	if(is_bh[id])

	{

		is_bh[id] = false;

		client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wylaczyles auto BH");

	}

	else

	{

		is_bh[id] = true;

		client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wlaczyles auto BH");

	}

	return PLUGIN_HANDLED;

}

public client_PreThink(id) {

	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

		return PLUGIN_CONTINUE

	if(!is_bh[id])

		return PLUGIN_HANDLED;

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping

	

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

		return PLUGIN_CONTINUE

	

	// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)        Make a player jump automatically

	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump

		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		

		if (flags & FL_WATERJUMP)

			return PLUGIN_CONTINUE

		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

			return PLUGIN_CONTINUE

		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

			return PLUGIN_CONTINUE

		

		new Float:velocity[3]

		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		velocity[2] += 250.0

		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}



public client_authorized(id)

{

	is_bh[id] = true;

}

  • +
  • -
  • 2


#383277 Menu - Tekst tylko dla kilającego przycisk

Napisane przez speedkill w 19.03.2012 15:42

W odpowiednim case dajesz :
client_print(id,3,"Tekst tylko dla Ciebie.")

  • +
  • -
  • 1


#383280 Menu - Tekst tylko dla kilającego przycisk

Napisane przez Fili:P w 19.03.2012 15:47

Zamień:

case 3:{
client_cmd(id, "say /cos")
}

Na:

case 3:{
client_print(id, print_chat, "Moje info w say-u");
}

  • +
  • -
  • 1


#382682 Deathrun Sklep - Only CT

Napisane przez speedkill w 18.03.2012 10:01


public DeathrunShop( id )

{

        if( get_pcvar_num( gDrShopOn ) != 1 )

        {

                client_print( id, print_chat, "%L", id, "DRSHOP_DISABLED" );

                return PLUGIN_HANDLED;

        }

        if( !is_user_alive( id ) )

        {

                client_print( id, print_chat, "%L", id, "DRSHOP_ONLY_ALIVE" );

                return PLUGIN_HANDLED;

        }

        if(get_user_team(id) == 2)

        {

                new szBuffer[ 512 ];

                new iLen;



                iLen = formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "\rDeathrun Shop^n^n");

                iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r1. \wHE Grenade - \y%d$^n", get_pcvar_num( gHeCost ) );

                iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r2. \wHE + Flash Grenade - \y%d$^n", get_pcvar_num( gBothGrenadesCost ) );

                iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r3. \wSilent Walk - \y%d$^n", get_pcvar_num( gSilentCost ) );

                iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r4. \w+250 Health Points - \y%d$^n", get_pcvar_num( gHealthCost ) );

                iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r5. \w+250 Armor Points - \y%d$^n", get_pcvar_num( gArmorCost ) );

                iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r6. \wFaster Speed \r(until player die) \w- \y%d$^n", get_pcvar_num( gSpeedCost ) );

                iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r7. \wGravity \r(until player die) \w- \y%d$^n", get_pcvar_num( gGravityCost ) );

                iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r8. \w80(percent) Invisible \r(until player die - Only Terrorist) \w- \y%d$^n^n^n", get_pcvar_num( gInvisCost ) );

                iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r9. \wExit" );



                new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 );

                show_menu( id, keys, szBuffer );

                return PLUGIN_CONTINUE;

        }

	else

	{

		client_print(id,3,"Sklep tylko dla ct !")

	}

}

  • +
  • -
  • 2


#382650 Deathrun Sklep - Only CT

Napisane przez speedkill w 18.03.2012 08:57

Podmień public DeathrunShop(id) na :
public DeathrunShop( id )
{
	if( get_pcvar_num( gDrShopOn ) != 1 )
	{
		client_print( id, print_chat, "%L", id, "DRSHOP_DISABLED" );
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if( !is_user_alive( id ) )
	{
		client_print( id, print_chat, "%L", id, "DRSHOP_ONLY_ALIVE" );
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if(get_user_team(id) == 2)
	{
		new szBuffer[ 512 ];
		new iLen;
		
		iLen = formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "\rDeathrun Shop^n^n");
		iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r1. \wHE Grenade - \y%d$^n", get_pcvar_num( gHeCost ) );
		iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r2. \wHE + Flash Grenade - \y%d$^n", get_pcvar_num( gBothGrenadesCost ) );
		iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r3. \wSilent Walk - \y%d$^n", get_pcvar_num( gSilentCost ) );
		iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r4. \w+250 Health Points - \y%d$^n", get_pcvar_num( gHealthCost ) );
		iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r5. \w+250 Armor Points - \y%d$^n", get_pcvar_num( gArmorCost ) );
		iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r6. \wFaster Speed \r(until player die) \w- \y%d$^n", get_pcvar_num( gSpeedCost ) );
		iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r7. \wGravity \r(until player die) \w- \y%d$^n", get_pcvar_num( gGravityCost ) );
		iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r8. \w80(percent) Invisible \r(until player die - Only Terrorist) \w- \y%d$^n^n^n", get_pcvar_num( gInvisCost ) );
		iLen += formatex( szBuffer[ iLen ], charsmax( szBuffer ) - iLen, "\r9. \wExit" );
		
		new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 );
		show_menu( id, keys, szBuffer );
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#231401 jak zresetowac ustawienia grafiki

Napisane przez Abes Mapper w 29.03.2011 18:16

Możesz ustawić komendami startowymi CS'a
  • +
  • -
  • 1


#206059 Cvary.

Napisane przez b0niek w 15.01.2011 12:52

Wchodzisz do katalogu configs, tworysz katalog maps i tam wrzucasz np. de_dust2.cfg ze wszystkimi cvarami które chcesz zmienić. Jeśli chcesz zmienić na de_dust to po prostu stworz plik de_dust.cfg i tam wstaw wszystkie cvary które chcesz mieć na de_dust
  • +
  • -
  • 1


#204453 Respawn

Napisane przez kasza w 09.01.2011 15:25

Respawn Forever - AlliedModders
http://amxx.pl/wlacz...mapie-t347.html
  • +
  • -
  • 1


#203116 Licznik lj (Only TT)

Napisane przez berix w 05.01.2011 23:57

UQ JumpStats by UNIQUE-KZ - Download Plugin Amx Mod X (AMXX)

zmieniasz cvar kz_uq_team 0 (standard)
na
kz_uq_team 1
  • +
  • -
  • 1


#202897 Pobieranie map z serwera.

Napisane przez lajT?. w 05.01.2011 13:41

Może tak?

public client_connect(id) 
{
client_cmd(id, "cl_allowdownload 1")
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2