Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dexi - zdjęcie

Dexi

Rejestracja: 02.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2012 14:17
-----

#210833 Item dodajacy 2 skoki

Napisane przez stasekstaskowy w 29.01.2011 22:27

poszukaj w
public CmdStart(id, uc_handle)
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}

i zamien na
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}


Zamiast XX podajesz nr itemu
  • +
  • -
  • 1


#210566 Nowe klasy i problem z kompilacja

Napisane przez Night90 w 29.01.2011 13:21

Przy klasie "Major (Klasa Premium),

Brak " powinno być tak "Major (Klasa Premium)",
  • +
  • -
  • 1


#210576 Nowe klasy i problem z kompilacja

Napisane przez krysteksulek w 29.01.2011 13:32

Dokładnie :). Jeśli chcesz to daje Ci gotowy plik:

Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   55,2 KB  7 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   52,5 KB  35 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

---------------------------------------------------------
Pomogłem? Daj + w prawym dolnym rogu.


#210250 Nowe klasy i problem z kompilacja

Napisane przez Goliath w 28.01.2011 13:52

Teraz się skompiluje.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#204608 Dodaje Stalkera ale on nie dziala

Napisane przez Maussanti w 09.01.2011 20:36

To może ja Ci pomogę:

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}


Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 15;
}

Znajdź:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

Dodaj pod:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numer_itemu)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);

  • +
  • -
  • 1


#204499 Dodaje Stalkera ale on nie dziala

Napisane przez Change w 09.01.2011 17:00

W tym co podałem - nie masz klamry więc if odnosił się tylko do jednego wiersza
  • +
  • -
  • 1


#203538 /sklep Dodanie [Losowy przedmiot]

Napisane przez b0niek w 06.01.2011 23:55

Zrobione. sma w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#203352 COD exp za hs prosba o pomoc

Napisane przez b0niek w 06.01.2011 17:27

.sma i .amxx w załącznikach. POWINNO działać. Zrobiłęm wg. poradnika, nie sprawdzałem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1