Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fluooo - zdjęcie

Fluooo

Rejestracja: 01.01.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.08.2019 18:39
-----

#242558 Wyłącznie kodowania Hasła w MD5 /By R3X

Napisane przez Misiaczek ;c w 27.04.2011 18:07

Instrukcja dla GM 1.6

Linia od 586 do 595
To:


if(ArrayGetCell(g_AdminFromUsersIni, index))
{
copy(MD5Password, 33, password)

}
else
{
md5(password, MD5Password)
Password[32] = 0
}

Na to:

copy(MD5Password, 33, password)

  • +
  • -
  • 3


#190165 Wyłącznie kodowania Hasła w MD5 /By R3X

Napisane przez rafaliex w 20.11.2010 13:15

Gdyby ktoś chciał wyłączyć kodowanie hasła md5 podczas dodawania admina za pomocą amxbans GM 1.4 (czyli przez strone internetowa)
Bo to co podał Szyfrant to wyłączanie w pluginie a strona i tak koduje hasła i mogą wyniknąć problemy.


Oto instrukcja jak wyłączyć w amxbans GM 1.4 (www) opcje kodowania MD5:


1) Szukamy katalogu "admin" scieżka: include >> admin
2) W folderze "admin" szukamy pliku o nazwie: "admin_sm_av.php" u niektórych może plik nazywać się: "admin_sm_av" to ze względu ukrycia rozszerzenia.
3) Otwieramy go edytorem ja używam KED2, lecz może to być notatnik.
4) Szukamy linijki nr.45, tej linijce znajduje się wpis:

$password=md5($_POST["password"]);

5) Podmieniamy wpis na:

$password=$_POST["password"];

6) Zapisujemy plik
7) Wgrywam na serwer


Link do gotowca z dodatkiem w panelu:
modyfikacja
  • +
  • -
  • 4


#188878 Wyłącznie kodowania Hasła w MD5 /By R3X

Napisane przez Szyfrant w 15.11.2010 18:00

R3x'iu napisał to w ogłoszeniach płatnych wiec podsyłam:

amxbans_core.sma

linie 549-560
if (ArrayGetCell(g_AdminFromUsersIni, index))
{
    copy(MD5Password, charsmax(MD5Password), password)
                               
}
else
{
    md5(password, MD5Password)
                               
                               
    Password[32]=0
}

Usunąć i wstawić
copy(MD5Password, charsmax(MD5Password), password)

  • +
  • -
  • 2


#157091 Spolszczone Pliki Konfiguracyjne

Napisane przez Szyfrant w 03.08.2010 21:33

Ja testowałem gracz sobie świeci i żadnych problemów ;P



Ok :)


// "d" = gracz swieci na czerwono (nie testowane(przez "team" AMXBans//ProMil testował i mówi że działa)
amxbans_freeze_mode "abc"


  • +
  • -
  • 3


#247623 GmAMXBans 1.6

Napisane przez Neazo w 08.05.2011 21:32

Działa!!! +


#247413 GmAMXBans 1.6

Napisane przez DjThomaseven w 08.05.2011 14:30

dziekowac :) ja nie mam na proserwer bo to jedna wielka lipa.


#247361 GmAMXBans 1.6

Napisane przez Rascik w 08.05.2011 13:00

Czy mógł by ktoś wrzucić już skompilowane pliki .sma ? I najlepiej żeby wcześniej były edytowane tak jak jest napisane w 1 poście.
  • +
  • -
  • 1


#247305 GmAMXBans 1.6

Napisane przez nEgativ w 08.05.2011 11:27

Napisałem że mam problem z błędami próbowałem na stronie AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros! i na kompie u siebie. Oto efekt

Dołączona grafika

Proszę o jakaś normalną odpowiedz, a nie jak wyżej.
  • +
  • -
  • 0


#244480 GmAMXBans 1.6

Napisane przez Misiaczek ;c w 02.05.2011 10:13

czy komus jeszcze ta wersja gmamxbans crashuje serwer? raz na jakis czas gdy probuje zabijac proces hldsa i ponownie go uruchamiac od biedy wstanie a przy zmianie mapy znow crash... ktos ma jakis pomysl dlaczego tak sie dzieje? dodam ze nie ma zadnych error logow poza "naruszeniem ochrony pamieci" nawet komenda -debug w poleceniu startowym nic nie wykazuje...


amxbans_core.sma

#define SYNC_SQL

na:

//#define SYNC_SQL

  • +
  • -
  • 2


#246556 Experience Mod v1.15 by funfel

Napisane przez mierzwi w 06.05.2011 19:17

Expierience Mod v1.15 by funfel
Witam, chciałbym wam przedstawić swoją małą pracę, którą robiłem na zamówienie, lecz w ostatniej chwili klient się rozmyślił, dlatego daję wam go do użytku publicznego. Plugin jest bardzo miły w obsłudze, przyjazne menu, brak !ColorChat'a!, dużo umiejętności, po prostu - cudo na HnS'y Dołączona grafika Teraz mogę się założyć ze w będzie ten expmod by xxx - normalne ;d


Dołączona grafika
Expierience Mod to tak zwany ExpMod, bardzo przydatny na serwery typu HideNSeek and Blocks (EasyBlocks, Medium, Hard).
Plugin posiada 21 umiejętności, 9 osiągnięć oraz sklep. Umiejętności możemy kupic od danego poziomu oraz kosztuje to nas 1 punkt, a punkty dostajemy za zdobyty poziom. W sklepie dodatki kupujemy za monety, które dostajemy za zabójstwo/przeżycie rundy/wygranie rundy. Za osiągnięcie danego osiągnięcia dostajemy nagrodę w postaci monet. AutoBindy to głowne menu pod V oraz użycie skilli pod H, umiejętności można samemu zbindować wchodząc w menu danej umiejętności (przycisk: Zbinduj np. niewidzialność i wpisujesz klawisz).

Spis umiejętności (czas, ilość lub moc zależy od punktów dodanych w daną umiejętność):
Zycie na start - dostajemy na start dodatkowe zycie;
Armor na start - dostajemy na start dodatkowy armor;
Odrodzenie - po śmierci mamy szanse na odrodzenie się;
Super knajf - zadajemy większe obrażenia nożem;
Soldzer - Dostajemy mniejsze obrażenia zadawane przez headsplash;
Niewidzialnosc - Możemy użyć niewidzialności na kilka sekund;
Tytan - Po użyciu jesteś odporny na headsplash przez kilka sekund;
Kamienne ciało - Masz szanse na uniknięcie ciosu;
Ninja[Tylko CT] - Cicho chodzisz przez kilka sekund;
Trutka - Otrówasz wroga na kilka sekund;
Dodatkowe doswiadczenie - Dostajesz dodatkowe doświadczenie przy zabiciu/przeżyciu rundy/końcu rundy;
Szansa na pistolet - Masz szansę aby wygrać pistolet na początku rundy;
Szansa na awp - Masz szansę aby wygrać awp na początku rundy;
Szansa na granat wybuchowy - Masz szansę aby wygrać granat wybuchowy;
Szansa na 2 granat zamrażający[Tylko T] - Masz szansę aby wygrać 2 granat zamrażający na początku rundy;
Regeneracja życia - Dostajesz co kilka sekund trochę życia;
Ruletka - Masz szansę aby wygrać coś w ruletce (doświadczenie, +/- życie, śmierć itp.);
Apteczka - Leczy nam w ciągu sekundy daną ilość życia;
Rozprysk[Tylko VIP] - Oślepia graczy w danym zasięgu (skill skopiowany z perka_by_peyote - nie obrazisz się?);
Supcio hejdz - Dotykając kogoś granatem wybuchowym zadajesz dużo obrażeń (na zasadzie rzucasz granat, trafisz nim w kogoś to on otrzymuje obrażenia, padnie to frag dla cb.);
Odepchnięcie - Odpycha graczy w danym zasięgu;

(ustawienia takie jak: od jakiego poziomu, moc, obrażenia, czas, zasięg można zmienić w bardzo prosty sposób, informacje w Inne Informacje)


Opis osiągnięć:
Frager: Zabij daną ilość osób;
Staly gracz: Połącz się z serwerem ileś tam razy;
HeadSplasher: Zabij daną ilość osób skacząc mu na głowę;
Pistolero: Zabij daną ilość osób z pistoletu;
Snajper: Zabij daną ilość osób ze snajperki;
Lewelowiec: Osiągnij dany poziom;
RuletkaMyLife: Wygraj coś w ruletce ileś tam razy;
Padacz: Padnij daną ilość razy;
Mistrz survivalu: Przeżyj rundę daną ilość razy;

(ustawienia takie jak: wymagana ilość, nagroda itp. można ustawić w bardzo prosty sposób, informacje poniżej)


Opis dodatków w sklepie (kupujesz je za monety):
Zycie - Dostajesz daną ilość życia;
Odrodzenie - Odradzasz się;
Granat zamrażający - Dostajesz smoke;
Granat wybuchowy - Dostajesz he;
Doświadczenie - Dostajesz daną ilość expa;
Reset uzyc umiejetnosci - Resetujesz wszystkie użycia w danej rundzie, czyli możesz wszystkiego użyć jeszcze raz;

(ustawienia takie jak: ilość życia/expa oraz koszt można ustawić w bardzo prosty sposób, informacje poniżej)


Dołączona grafika
exp_kill (standard: 5) - ilość doświadczenia, jaką dostajemy za zabójstwo;
exp_vip (standard: 5) - ilość dodatkowego doświadczenia, jaką dostaje VIP (czyli np. za zabójstwo exp_kill + exp_vip);
exp_round (standard: 10) - ilość doświadczenia jaką dostaje się za wygranie/przeżycie rundy;
exp_minplayers (standard: 4) - minimalna ilość graczy, aby dostawiać doświadczenie (żeby nie expili w nocy);


Dołączona grafika
/expmod | /xp - Gł. menu;
/shop | /sklep - Sklep;
/skille | /uzyj - Menu użycia umiejętności;
/top15exp - Top15 graczy obecnych na serwerze (top z gunxpmod)
/vips | /vipy - Wyświetla aktualnych vipów na serwerze (oczywiście jak wgrasz dodatkowy plugin vips)

Resztę skrótów można zobaczyć w sma ;d


Dołączona grafika
exp_giveexp <nick/sid> <ilość doświadczenia> - Dodajesz dla danego gracza wpisaną ilość doświadczenia (wymagana flaga A)


Dołączona grafika
Plugin starałem się pisać optymalnie, chodź nie wiem czy mi to wyszło, zmiany jakie chcecie wprowadzić to możecie je zmienić tutaj (początek pluginu).
Do umiejętności:
new const gszValueItems[gItems] = /* Wartosci czyli moc/obrażenia/czas umiejętności */
{
	10, /* Zycie */
	50, /* Armor */
	10, /* Odrodzenie i tak dalej */
	5,
	4,
	2,
	2,
	4,
	4,
	2,
	1,
	3,
	2,
	25,
	10,
	3,
	15,
	20,
	100,
	100,
	50
};
 
new const gszMaxLevelItems[gItems] = /* Maksymalny poziom umiejetnosci */
{
	5, /* Zycie */
	2, /* Armor i tak dalej */
	6,
	5,
	5,
	5,
	5,
	5,
	5,
	6,
	5,
	5,
	4,
	2,
	5,
	5,
	4,
	4,
	4,
	2,
	4
};
 
new const gszReqLevelItems[gItems] = /* Wymagany poziom umiejetnosci */
{
	0, /* Zycie i tak dalej */
	0,
	15,
	20,
	5,
	15,
	30,
	10,
	15,
	40,
	35,
	25,
	30,
	0,
	20,
	0,
	5,
	5,
	25,
	35,
	70
};
Do osiągnięć:
new const gszValueAchievements[gAchievements] = /* Wymagana ilosc czegos */
{
	3000, /* Frager: 3000 fragow */
	1500, /* Staly gracz: 1500 polaczen z serwerem i tak dalej */
	1000,
	500,
	250,
	50,
	1000,
	2000,
	750
	
 
};
 
new const gszPrizeAchievements[gAchievements] = /* Nagroda w postaci monet, na zyczenie moge przerobic na exp */
{
	500, /* Frager: nagroda to 500 monet i tak dalej */
	350,
	475,
	650,
	875,
	1000,
	350,
	750,
	650
	
 
};
W sklepie mało możliwości edytowania ale proszę:
new const gszCostShopItems[gShopItems] = /* Koszt dodatkow (w monetach) */
{
	25, /* Zycie */
	350, /* Odrodzenie i tak dalej */
	35,
	50,
	80,
	150
};
 
new const gszValueShopItems[gShopItems] = /* Wartosci dodatkow, tam gdzie 0 to znaczy ze nie ma tam co edytowac */
{
	50, /* Zycie */
	0, /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
	0, /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
	0, /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
	50, /* Doswiadczenie */
	0 /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
};

Jest również możliwość zmiany prefixów (tego co jest w nawiasach), jest to też na początku pluginu, wygląda to tak:
new const gszPrefix[] = "[Experience Mod]";
new const gszPrefixRoulete[] = "[Experience Mod | Ruletka]";
new const gszPrefixShop[] = "[Experience Mod | Sklep]";
new const gszPrefixAchievements[] = "[Experience Mod | Osiagniecia]";

Chcesz aby plugin działał tylko u Ciebie? Wejdz w plugin_init i odblokuj ten tekst (usuwając /* */):
if(!is_allowed_server("Wklej to IP twojego serwera")){
		set_fail_state("Experience Mod v1.15 by funfel only active on IP: Wklej to IP twojego serwera");
		server_cmd("shutdownserver");
	}

Plugin posiada wgrany HeadSplash który został zmodyfikowany przez diablixa.

Zapis danych jest w nVault (data/vault/ExpMod).


Dołączona grafika
Aby experience mod nie kłócił się z hidenseekem, mam specjalny config dla hidenseek by exolent, wystarczy wymienić swój fragment na ten, ponieważ zabieramy wszystkie granaty i tym podobne, bo dostajemy je AUTOMATYCZNIE W PLUGINIE NA POCZĄTKU RUNDY, jeśli nie podmienisz cfg to nie będzie działała umiejętność 2 granat zamrażający!
Oto fragment z cfg:

hns_hiders_knife 1
hns_hiders_alivefrags 1
hns_hiders_grenades 0
hns_hiders_grenades_percent 0
hns_hiders_flashbangs 0
hns_hiders_flashbangs_percent 0
hns_hiders_smokegren 0
hns_hiders_smokegren_percent 0
hns_hiders_armor 0

hns_seekers_grenades 0
hns_seekers_grenades_percent 0
hns_seekers_flashbangs 0
hns_seekers_flashbangs_percent 0
hns_seekers_smokegren 0
hns_seekers_smokegren_percent 0
hns_seekers_armor 0


Vip jest na flagę B (rezerwacja slota).
Dałem dodatkowy plugin który wyświetla aktualnych vipów na serwerze.


Dołączona grafika
fakemeta
engine
hamsandwich
nvault


Dołączona grafika
Plik ExpMod.amxx wrzycamy do addons/amxmodx/plugins;
Plik ExpMod.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting;
Nieobowiązkowo: Plik Vips.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins;
Nieobowiązkowo: Plik Vips.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting;
Plik push.wav wgrywamy do sound;
Wchodzimy do addons/amxmodx/configs i otwieramy plik plugins.ini i dopisujemy tam "ExpMod.amxx debug" (debug na wypadek jak by plugin miał jakieś błędy i nie było crasha.
Nieobowiązkowo: Wchodzimy do addons/amxmodx/configs i otwieramy plik plugins.ini i dopisujemy tam "Vips.amxx debug" (debug na wypadek jak by plugin miał jakieś błędy i nie było crasha.


Dołączona grafika
Główne menu:
Dołączona grafika
Lista umiejętności:
Dołączona grafika
Menu umiejętności: Tytan
Dołączona grafika
Menu umiejętności: Supcio hejdz
Dołączona grafika
Menu użyć umiejętności:
Dołączona grafika
Menu osiągnięć:
Dołączona grafika
Menu sklepu:
Dołączona grafika


Dołączona grafika
ExpMod.amxx oraz .sma w załączniku.
push.wav w załączniku.
Dodatkowo: vips.amxx oraz .sma w załączniku

Changelog:
Dodane screeny oraz konfiguracja do pluginu HideNSeek by Exolent.
Dodanie dodatkowego pluginu Vips który po wpisaniu /vips | /vipy wyświetla vipów na serwerze.
Dodanie wersji expmod_natywy z natywami(natywy to: exp_get_user_exp oraz exp_set_user_exp)

Jeśli chcesz żeby dla bezpieczeństwa doświadczenie zapisywało się co 10 sekund znajdź w expmodzie linię nr 1251 lub w jej okolicach (funckja CheckLevel) dopisz po
[/size][/color]
while(gPlayerExp[id] >= gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]])
			{
				gPlayerLevel[id] ++;
				gPlayerPoints[id] ++;
			
				client_print(id, print_chat, "%s Gratulacje, wlasnie wbiles %d poziom! Twoje punkty: %d", gszPrefix, gPlayerLevel[id], gPlayerPoints[id]);
			}
		
			RefreshLevel(id);
SaveData(id);
Zmieniony kod:
while(gPlayerExp[id] >= gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]])
			{
				gPlayerLevel[id] ++;
				gPlayerPoints[id] ++;
			
				client_print(id, print_chat, "%s Gratulacje, wlasnie wbiles %d poziom! Twoje punkty: %d", gszPrefix, gPlayerLevel[id], gPlayerPoints[id]);
			}
		
			RefreshLevel(id);
			
			SaveData(id);


Bugi, pytania oraz problemy można pisać w temacie oraz na prv/steam, nick steam: riki692


[size=5]Inne podobne pluginy:

[color=#C0C0C0]MoneyMod v0.4a by funfel - Nalicza $ zamiast expa, również popularne na hnsy.

Załączone pliki




#214184 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows

Napisane przez Gufinsky w 09.02.2011 17:25

Dołączona grafika



Dołączona grafika

- Amxmodx 1.8.2
- Unikalny VIP
- Unikalny /respawn
- Guziki końcowe są już ustawione (DeathRun Timer)
- Dodany ad_manager z funkcja you, która pobiera nick gracza

Dołączona grafika

- Gram na DeathRun'ach od około 2 lat
- Starałem się zrobić tą paczkę jak najlepiej umiem
- Docencie jakoś moją prace
- Mam nadzieję, że się spodoba
- Paczka gotowa do wrzucenia na serwer



Dołączona grafika
Konsola:
sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina)
Czat:
/best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape
/grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje
/speed - dla VIPa zmienia speed
/freeze - kupujemy granat zamrazajcy
fps - komendy na szybsze bh
/info - pokazuje info co posiada vip
/drshop - pokazuje deathrun shop


Dołączona grafika

Spoiler


Plugins.ini

Spoiler



Dołączona grafika

- Wrzucasz wszystko do folderu cstrike
- Restart serwera / mapy
- I gotowe
- Życzę miłej gry



Dołączona grafika


[DeathRun Pack]v1 Linux

http://www7.zippysha...04632/file.html
Dołączona grafika

- Coś nie działa? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś dodać? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś usunąć z paczki? Pisz w tym temacie!
- Jakieś problemy z paczką? Pisz w tym temacie!
- Oceń paczkę! Pisz w tym temacie!
- Jeśli ktoś będzie chciał mogę zrobić MapPack DeathRun








Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.




Edit v1
18.03.12
Pracuję nad wersją v2 deathrun pack'a.
  • +
  • -
  • 60


#202133 AutoBuy and ReBuy bug Fix

Napisane przez Knopers w 01.01.2011 22:38

Ważna łatka dla wszystkich serwerów(steam jak i non steam). Okazuje się, że HLDS nie jest dobrze zabezpieczony.
Bardzo łatwo jest zbugować komendę która wywoła naruszenie ochrony pamięci, przez co nasz serwer się zresetuje.
Bug ten można przetestować np: za pomocą komendy:
cl_setautobuy *** 12345678901234567890123456789012

Łatka tym razem pochodzi od rosjan:
#define PLUGIN_AUTHOR    "PomanoB & UFPS.Team"
Łatką jest plugin którego działanie polega na ograniczeniu długości argumentu komendy cl_setautobuy oraz cl_setrebuy poprzez blokadę argumentów dłuższych niż 32 znaki.

Załączony plik  autobuyfix.amxx   2,34 KB  1241 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuyfix.sma   1,38 KB  2344 Ilość pobrań
  autobuyfix.amxx

lub wersja z banowaniem(cvar amx_buybug_ban 1|0)
Załączony plik  autobuybugban.amxx   3,02 KB  581 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuybugban.sma   1,41 KB  1473 Ilość pobrań
  autobuybugban.amxx

Instalacja standardowa.


Za pomoc dziękuję użytkownikowi Milek który to zgłosił oraz Naszemu Administratorowi mgr inż. Pavulon który pomógł w znalezieniu "lekarstwa".


Dla serwerów bez AMXX'a dostępne są biblioteki do podmiany:
Załączony plik  Autobuy_Fix_Linux.rar   1,05 MB  2179 Ilość pobrań

Załączony plik  Autobuy_Fix_Windows.rar   439,41 KB  1450 Ilość pobrań


Problem ten został również rozwiązany przez valve w binarkach w wersji 5006, dostępnych jako wersja beta.
Aby z nich skorzystać należy do komendy startowej dodać:

-beta hlbeta -autoupdate

Oraz ponownie uruchomić serwer.
  • +
  • -
  • 42


#67262 Info w say

Napisane przez kasza w 15.06.2009 21:13

Plugin pokazuje w say'u:
Dołączona grafika

Instalacja:
Standardowa

Cvary

amx_forum "adres Twojego forum"

Plugin zrobiony przez:

R3X i emblaze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 25


#140145 wins_limit - Wynik na Say PL

Napisane przez aCe* w 30.05.2010 22:01

wins_limit - wynik pokazywany w say. Spolszczony by przezemnie.


Opis:
Pokazuje na poczatku rundy ile ct wygrywaja z terro.


Instalacja:
Podstawowa

Dołączona grafika

Załączone pliki




#2898 Plant Bonus

Napisane przez Gość w 21.03.2008 16:01

Plant Bonus

Plugin który umożliwia nam nagradzanie graczy za podkładnie C4

Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Komendy:
amx_plant_bonus cyfra // optymalnie 150$

Załączone pliki