Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DaddyKuba - zdjęcie

DaddyKuba

Rejestracja: 07.07.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.06.2012 09:52
***--

#204865 Zmiana nieba na ciemne

Napisane przez Ortega w 10.01.2011 19:22

Nie ma to jak prostota sama w sobie ;)
#include < amxmodx >

new g_pCvar_SkyName;

public plugin_precache( ) {
precache_generic( "gfx/env/niebobk.tga" );
precache_generic( "gfx/env/niebort.tga" );
precache_generic( "gfx/env/niebolf.tga" );
precache_generic( "gfx/env/nieboft.tga" );
precache_generic( "gfx/env/niebodn.tga" );
precache_generic( "gfx/env/nieboup.tga" );

g_pCvar_SkyName = get_cvar_pointer( "sv_skyname" );

set_pcvar_string( g_pCvar_SkyName, "niebo" );

}

  • +
  • -
  • 1


#202133 AutoBuy and ReBuy bug Fix

Napisane przez Knopers w 01.01.2011 22:38

Ważna łatka dla wszystkich serwerów(steam jak i non steam). Okazuje się, że HLDS nie jest dobrze zabezpieczony.
Bardzo łatwo jest zbugować komendę która wywoła naruszenie ochrony pamięci, przez co nasz serwer się zresetuje.
Bug ten można przetestować np: za pomocą komendy:
cl_setautobuy *** 12345678901234567890123456789012

Łatka tym razem pochodzi od rosjan:
#define PLUGIN_AUTHOR    "PomanoB & UFPS.Team"
Łatką jest plugin którego działanie polega na ograniczeniu długości argumentu komendy cl_setautobuy oraz cl_setrebuy poprzez blokadę argumentów dłuższych niż 32 znaki.

Załączony plik  autobuyfix.amxx   2,34 KB  1241 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuyfix.sma   1,38 KB  2344 Ilość pobrań
  autobuyfix.amxx

lub wersja z banowaniem(cvar amx_buybug_ban 1|0)
Załączony plik  autobuybugban.amxx   3,02 KB  581 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuybugban.sma   1,41 KB  1473 Ilość pobrań
  autobuybugban.amxx

Instalacja standardowa.


Za pomoc dziękuję użytkownikowi Milek który to zgłosił oraz Naszemu Administratorowi mgr inż. Pavulon który pomógł w znalezieniu "lekarstwa".


Dla serwerów bez AMXX'a dostępne są biblioteki do podmiany:
Załączony plik  Autobuy_Fix_Linux.rar   1,05 MB  2179 Ilość pobrań

Załączony plik  Autobuy_Fix_Windows.rar   439,41 KB  1450 Ilość pobrań


Problem ten został również rozwiązany przez valve w binarkach w wersji 5006, dostępnych jako wersja beta.
Aby z nich skorzystać należy do komendy startowej dodać:

-beta hlbeta -autoupdate

Oraz ponownie uruchomić serwer.
  • +
  • -
  • 42


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#186779 Gladiator Mod v1.0

Napisane przez AmD w 08.11.2010 20:50

Dołączona grafika


Plugin: Gladiator Mod v1.0
Autor: xLeoNNN

Dołączona grafika
Gladiator Mod, bazuje na Starożytnych wojnach, gdzie wszyscy Gladiatorzy stawiają Twarz Śmierci.
Gra Jest Typu "Każdy Na Każdego".
W Modzie Dostajemy Exp który możemy zamieniać na Poziomy, maksymalny Poziom to 15.
Dzięki Poziomom dostajemy Punkty które znów można zamienić na Różne Skille, takie jak na przykład: Pancerz czy Grawitacja.
W Grze Nie Można Podkładać Bomby, czy Ratować Zakładników.
Mod Posiada Menu Wyboru Miecza którym się walczy, każdy zadaje inne Obrażenia oraz wygląda Inaczej.

Dołączona grafika
(Cvary są razem z Wartościami Standardowymi!)
amx_gamename "Gladiator Mod" // Cvar zmienia Nazwe gry Na Gladiator mod
gm_save_exp" "1"  // Cvar Decydujący o tym czy exp ma być zapisywany
gm_exp_kill "1" // Ilosc Expa Za Zabicie przeciwnika
gm_gpxkill "1"
gm_hpcost "5"
/Koszty Skilli
gm_fury_cost "8"
gm_rock_cost "12"
gm_Revive_cost "10"
gm_PointCost "5"
gm_apocalipsys_cost "20"
gm_apomaxdead "32" // [Nie jestem Pewny] Maksymalna Liczba Zabic na Skillu
gm_ciege_cost "13"
// Reszta Skilli
gm_apo_duration" "13"
gm_apo_frecuence "8"
gm_apo_amplitud "8"
gm_enable "1" // Cvar Decyduje o tym czy Plugin ma byc Aktywny

Dołączona grafika
/help // Wyswietla Menu Pomocy
/point // Wyswietla Menu Punktow
/weapons // Menu Broni
/shop // Sklep
Dołączona grafika
amx_give_gp "name" "amount" // Dajae Punkty GP
amx_remove_gp "name" "amount" // Usuwa Punkty GP

amx_give_points "name" "amount" // Daje Punkty (prawdopodobnie expa)
amx_remove_points "name" "amount" // Ususa Punkty

Dołączona grafika
gladiator_mod.amxx do Folderu Plugins
gladiator_mod.sma Do Folderu Scripting (nie Wymagane)
gladiator_mod.cfg Do Folderu Configs

Foldery, z Folderu Models do Models
Foldery, z Folder Sounds do Sounds

Dołączona grafika
Modele i Dźwięki Na Innym Hostingu z Powodu Wielkości.

Pełna Paczka[Modele,Dźwięki, Plik cfg, amxx, sma]:
gladiator mod wszystkie pliki zip

lub
Hotfile.com: Łatwy hosting plików jednym kliknięciem: gladiator_mod_wszystkie_pliki.zip

Same Modele i Dźwięki:
gladiator mod modele dzwieki rar

lub
Hotfile.com: Łatwy hosting plików jednym kliknięciem: gladiator_mod_modele+dzwieki.rar

Dołączona grafika
Dostałem Pozwolenie na Umieszczanie Moda na inne Fora.

Plugin Daje W Wersji Angielskiej i Polskiej

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#186774 Base Builder 6.4 - Szukam tej wersji. ! (REP)

Napisane przez Abes Mapper w 08.11.2010 20:45

[pl]

WELCOME_MSG = Witaj %s Na Base Builder!^n^n

BIND_KEY = Zeby przesunac jakis obiekt wpisz w konsoli: bind "klawisz" +grab^n

ROUND_MSG = Wpisz ^"/commands^" aby zobaczyc dostepne komendy! Wpisz ^"/guns^" aby otworzyc menu broni.

BUILD_TIME = Czas budowania:^n%d

TEAMS_SWAPPED = Zamiana Team'ow!

BASE_CALC = Maksymalna ilosc ludzi w jednej bazie: %i

RELEASE_MSG = Zombie Zaczely Nadciagac, Broncie Bazy !!

GUNS_MSG = Wpisz guns aby ponownie otworzyc menu broni.



RULE1 = Rule 1: Bazy musza miec droge wejscia/wyjscia^n

RULE2 = Rule 2: Nie wolno blokowac Spawna Zombie^n

RULE3 = Rule 3: Nie mozna robic wiszacych kamp^n

RULE4 = Rule 4: Nie wiecej niz 1/3 Ludzi w bazie^n

RULE5 = Rule 5: Nie wolno dotykać używanych przedmiotów przez innych Graczy



DEAD_ZOMBIE = Jestes martwy!^nOdrodzisz sie za %d sekund!

DEAD_SURVIVOR = Zostales zarazony!^nTeraz odrodzisz sie jako zombie

DEAD_ANNOUNCE = Infekcja grubo przeszla przez %s'a krew



OBJECT_MAX = Maksymalna odleglosc osiagnieta...

OBJECT_MIN = Minimalna odleglosc osiagnieta...

OBJECT_PUSH = Pchanie...

OBJECT_PULL = Ciagniecie...



OBJECT_INFO1 = Obecny Budowalaniec: %s^nOstatni Budowalniec: Zaden

OBJECT_INFO2 = Obecny Budowalaniec: Zaden^nOstatni Budowlaniec: %s

OBJECT_INFO3 = Obecny Budowalaniec: %s^nOstatni Budowlaniec: %s

OBJECT_INFO4 = Ten obiekt nie zostal przesuniety

OBJECT_OWNER = Podnoszone przez: %s

OBJECT_OWNER_NONE = Ten obiekt nie zostal podniesiony

OBJECT_LOCKED = ZABLOKOWANY



FAIL_RESPAWN = Musisz miec full hp albo byc martwym aby użyć tej komendy

FAIL_WEAPONS = Nie mozesz zmienic broni podczas rundy

FAIL_ZOMBIE = Nie mozesz tego zrobic jako zombie

FAIL_DROP = Nie mozesz upuscic broni

FAIL_BUY = Nie mozesz kupic broni

FAIL_REMOVE = Nie mozesz usunac przedmiotu, poniewaz jestes martwy

FAIL_TIME_UP = Nie mozesz przeniesc obiektu, poniewaz czas minal

FAIL_DEAD = Nie mozesz przenosic przedmiotu, poniewaz jestes martwy

FAIL_MAXOWNED = Aktualnie podniosles juz maksymalna liczbe (%d) blokow

FAIL_ALREADYOWNED = Ktos juz podniosl ten obiekt

FAIL_KNIFE_ONLY = Nie mozesz jeszcze uzyc broni

FAIL_REVIVE = Nie mozesz odrodzic gracza ktory zyje!

FAIL_START_ROUND = Juz za pozno na ta komende

FAIL_RESET = Nie celujesz na wlasciwy byt



BUILD_BAN1 = Zbanowales gracza %s z budowania

BUILD_BAN2 = Zostales zbanowany z budowania!

UNBUILD_BAN1 = Odbanowales gracza %s z budowania

UNBUILD_BAN2 = Mozesz ponownie budowac!

REVIVE1 = Zostales odrodzony %s ze zmarlych

REVIVE2 = Zostales odrodzony przez admina!

SWAP1 = Zostales przeniesiony %s do druzyny przeciwnej

SWAP2 = Zostales przeniesiony do drugiego teamu przez admina!

START_ROUND = Runda zostala rozpoczeta przez admina!

GIVEGUNS1 = Otworzyles menu broni dla %s

GIVEGUNS2 = Twoje menu broni zostalo wlaczone przez admina!

GIVEGUNS3 = Nie mozesz tego zrobic, gracz %s jest martwy



PLAYER_INFO1 = %s^nZycie: %d | Bron: %s

PLAYER_INFO2 = %s

PLAYER_HEALTH = Zycie: %i

  • +
  • -
  • 3


#154004 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisane przez DarkGL w 23.07.2010 20:20

Ortega napisał coś od siebię to i ja coś dodam chcę powiedzieć że wiem iż kod modu wygląda jak g***o niestety zaczołem go pisać kiedy dopiero zaczynałem z scriptingiem do cs'a był tu mój wielki błąd
jednakże napisanie tego moda dało mi mnóstwo doświadczenia w zakresie projektowania dużych programów czy też modów , nauczyłem się wielu ciekawych rzeczy poznałem nowe techniki programowania (których raczej w modzie nie widać ;\ )
i mam nadzieje że to doświadczenie zaprocentuje w przyszłości , jeśli będziemy wydawać nową wersję to będzie to już zupełnie inny mod napisany od początku zmiany będziecie mogli śledzić na naszym twitterze
link pozdrawiam i życze miłej gry

Wielkie podziękowania dla całej ekipy amxx a szczególnie dla R3X którego jeden post dał mi wiarę w swoje umiejętności i chęć do dalszej nauki wielkie dzięki także dla miczu

data wydania nie przypadkowa ;)
  • +
  • -
  • 50


#153985 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisane przez Ortega w 23.07.2010 18:30

Dołączona grafika


Witam Was. Oto nadeszła ta wiekopomna chwila. Może bez liryki się obejdzie, także do rzeczy. Przedstawiam Wam Metin 2 Mod'a.

Krótka historia:

Pomysł moda wziął się jak to zwykle bywa z głowy w tym przypadku mojej. Prace zostały oficjalnie rozpoczęte w Listopadzie roku ubiegłego. Razem to z użytkownikiem i skrypterem DarkGL(któremu należą się podziękowania za nieocenioną pomoc) zaczęliśmy sumiennie tworzyć moda kawałek po kawałku, aż to po dziś dzień.

Opis moda:

* w modyfikacji znajdziecie 4 klasy postaci do wyboru
* ponad 200 itemów wziętych prosto z orientalnej gry Metin2
* system rozwijania postaci
* i wiele wiele innych


Komendy:

/menu - pokazuje menu główne moda
/klasa - pozwala wybrać klasę/zmienić
/reset - pozwala zresetować punkty statusu i ponownie je przydzielić
/staty - pokazuje punkty statusu postaci
/komendy - wyświetla listę komend
/itemy - otwiera menu zarządzania itemami
/postac - otwiera okno podglądu postaci
/respawn - respawnuje gracza podczas trybu CSDM


Cvary( wartości default ):

mt2_mod "1" // wlaczenie moda(1), (0) off
mt2_XP_kill "20" // ile dostajesz expa za jedno zabójstwo wroga
mt2_XP_team_kill "90" // ile tracisz expa za zabójstwo swojego lub hostage
mt2_SaveXP "1" // czy exp sie zapisuje 
mt2_SaveXP_mode "0" // (0) zapis na sid (1) zapis na nick (2) zapis na sid lub jesli nonsteam to nick
mt2_hp_add "2" // ile punktów życia daje jeden punkt statusu życia
mt2_mana_add "10" //ile many dostaje gracz
mt2_mana_time "1.0" //co ile czasu dostaje mane
mt2_mod_gamename "1" //czy jako rodzaj gry ma byc wyswietlane Metin2 Mod
mt2_xp_bonus "100" //ile dostaje sie expa za podlozenie/rozbrojenie bomby/doprowadzenie zakładnikow
mt2_xp_bonus2 "50" //ile dostaja expa pozostali gracze za cele specjalne
mt2_show_health "1" // pokazuje zycie postaci
mt2_csdm "1" // wlacza wylacza tryb deathmatch
mt2_csdm_respawn_time "2.0" // po jakim czasie gracz ma sie odrodzic
mt2_kill_for_item "10" // po ilu zabiciach gracz ma dostawac zwykly item
mt2_poison_damage "4" // ile hp ma zabierac trucizna
mt2_poison_time_reciving "2.0" // kiedy konczy sie otrucie
mt2_poison_time_antidote "10.0" // po jakim czasie trucizna ma przestac dzialac
mt2_arrow_speed "1000" // ustala szybkosc strzaly 
mt2_empire "3" // (1) pokazuje flage krolestwa gracza zawsze (2) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie (3) pokazuje flage krolestwa gracza gdy sie na niego naceluje (4) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie gdy sie na niego naceluje (0) zeby wylaczyc
mt2_arrow_gravity "0.4" //ustala grawitacje strzaly
mt2_arrow_reload "9.0" // co ile mozna strzelac lukiem [wartosc float w sekundach]


Instalacja:

Rozpakować archiwa i wrzucić
archiwum sound folder metin2 do /sound/
archiwum sprites pliki do /sprites/
archiwum models folder metin2 do /models/
archiwum metin2 folder metin2 do /amxmodx/

Reszta instalacji standardowa.


Moduły:

* cstrike
* fun
* nvault
* fakemeta
* hamsandwich
* engine
* csx


Changelog:

24 lipca 2010, 10:00 - usunięcie bindowania menu
24 lipca 2010, 10:01 - naprawa błędów, które pojawiały się w logach

Przyszła wersja moda czyli v2.50 będzie oferowała:

* zaawansowany system rozwoju postaci
* zaawansowane logowanie i rejestracja
* specjalizacja map pod mod'a
* dodanie potworów
* szereg nowych dźwięków oraz modeli
* NPC oraz ulepszanie itemów do +9
* widok TPS
* trzy osobne frakcje mogące ze sobą rywalizować
* sklepy z specjalnymi dodatkami 
* nieograniczona możliwość zdobywania pieniędzy(prawie)
* oraz wiele, wiele innych

Dodam, że ten kod nie będzie już modernizowany, a kolejna wersja zostanie napisana od nowa w oparciu o Amxx 1.8.2 oraz nowe moduły.

Podziękowania:

DarkGL - za ogół prac włożonych w projekt mod'a
G[o]Q - za pomoc w systemie zapisu na mysql( który nie zostanie niestety upubliczniony )

Na koniec chciałbym dorzucić, że jeśli komuś się chce to na końcu źródła jest zapis itemów nie do końca sprawny, bo jak zwykle gonił nas czas.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#136925 Ruletka 3.0

Napisane przez hardbot w 20.05.2010 20:43

Lookaj to:

Załączone pliki




#136833 Ruletka 3.0

Napisane przez hardbot w 20.05.2010 17:41

Oblukaj to:

Załączone pliki




#135883 Wybór broni menu

Napisane przez Kusek w 17.05.2010 13:00

chyba wiesz co z tym zrobić
jeśli chcesz wyłączyć kasę to wyłączasz public bool:UTIL_Buyformoney i gotowe :)

register_clcmd("say /sklep","sklep")


// broń kosztuje
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 20.0)
show_hudmessage(id, "Nie masz tyle hajsu")
return false
}

return false
}



public runda(id){
sklep(id)
}
// Menu z brońmi

public sklep(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("\yGTA Sklep","wybor_menu")

menu_additem(menu,"\wnazwa","0",0)
menu_additem(menu,"\wnazwa","1",0)
menu_additem(menu,"\wnazwa","2",0)
menu_additem(menu,"\winazwa","3",0)
menu_additem(menu,"\wnazwa","4",0)
menu_additem(menu,"\wnazwa","5",0)
menu_additem(menu,"\wnazwa","6",0)
menu_additem(menu,"\wnazwa","7",0)
menu_additem(menu,"\wnazwa","8",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 0: { //AK47
if (!UTIL_Buyformoney(id,1))
return PLUGIN_HANDLED
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}

case 1: { //M4AI
if (!UTIL_Buyformoney(id,1))
return PLUGIN_HANDLED
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}

case 2: { // MagicDual
if (!UTIL_Buyformoney(id,1))
return PLUGIN_HANDLED
give_item(id, "weapon_elite")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}

case 3: { // MiniGun
if (!UTIL_Buyformoney(id,1))
return PLUGIN_HANDLED
give_item(id, "weapon_m249")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_thighpack")
give_item(id, "item_assaultsuit")
}

case 4: { // Dodatkowe HP
if (!UTIL_Buyformoney(id,1))
return PLUGIN_HANDLED

}

case 5: {
if (!UTIL_Buyformoney(id,1))
return PLUGIN_HANDLED
}

case 6: {
if (!UTIL_Buyformoney(id,1))
return PLUGIN_HANDLED
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}

case 7: {
if (!UTIL_Buyformoney(id,1))
return PLUGIN_HANDLED
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")

}
case 8: {
if (!UTIL_Buyformoney(id,1))
return PLUGIN_HANDLED

}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#135070 Ruletka 3.0

Napisane przez R3X w 14.05.2010 19:22

formatex(buf2,79,"[Ruletka]^x01 %L",LANG_PLAYER,"RULETKA_ITEM4_DESC");
na
formatex(buf2,79,"[Ruletka]^x01 %L",LANG_PLAYER,"RULETKA_ITEM4_DESC", name);

to rozwiąże oba problemy
  • +
  • -
  • 1


#133657 Banner serwera

Napisane przez Dj ^^ d(-.-)b w 09.05.2010 19:36

Własny graficzny status serwera. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Własny monitoring serwera + wlasne banery! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

http://amxx.pl/php-b...h=1#entry130770


#104695 Szukam u@ i top15

Napisane przez honey w 10.01.2010 04:38

1. top15 - the first 3 places with cups and color - AlliedModders
2. Std color chat