/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <zombieplague> #define PLUGIN "za ap hp" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /kuphp", "hp") } public hp(id){ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10) set_user_health(id,1000) } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
MrCma
Rejestracja: 30.12.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.07.2012 17:06





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 25
- Odwiedzin: 4 167
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Maj 30, 1993
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
MrCma nie posiada znajomych
#242297 Dawanie hp
Napisane przez speedkill
w 27.04.2011 06:41
#205861 Blokada teamu
Napisane przez
krysteksulek
w 14.01.2011 18:01

#205642 Blokada teamu
Napisane przez R3X
w 13.01.2011 17:43
#212336 Roll the dice
Napisane przez
Zardziol
w 03.02.2011 13:32
Jeśli chcesz całą niewidzialność to :
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
Jeśli chcesz 50% widzialności to :
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 127)
Jeśli chcesz 100% widzialności to :
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
#212305 Roll the dice
Napisane przez
Zardziol
w 03.02.2011 11:54
Najpierw zaimportuj moduł <fun> , czyli napisz #include <fun>
Jeśli chcesz nieśmiertelnośc napisz set_user_godmode(id, 1)
Jeśli chcesz niewidzialność to set_user_rendering
sory ale nie pamiętam paramatrów do powyższej komendy.
Jeśli moc na 15 sekund to zrób odliczanie funkcją halflife_time (nie jestem pewny czy taka nazwa funkcji)
#206204 Jak zrobic blyskawice na graczu by zabierala zycie
Napisane przez R3X
w 15.01.2011 19:09
#205935 Blokada teamu
Napisane przez R3X
w 14.01.2011 21:27
#206096 Blokada teamu
Napisane przez R3X
w 15.01.2011 14:26
#205871 Blokada teamu
Napisane przez R3X
w 14.01.2011 18:22
Załączone pliki
-
skompiluj_sobie.sma 4,62 KB 35 Ilość pobrań
skompiluj_sobie.amxx
#202669 Blokada teamu
Napisane przez R3X
w 03.01.2011 23:24
#202438 Blokada teamu
Napisane przez R3X
w 03.01.2011 00:43

Na górze
new const giNagrodyDlaCt[] = {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ,10}; new const giNagrodyDlaTe[] = {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ,10};
Potem przed tymi case 1:, case 2: zmiast losowania co tam masz
new nagroda = -1; switch(cs_get_user_team(id)){ case CS_TEAM_CT:{ nagroda = giNagrodyDlaCt(random(sizeof giNagrodyDlaCt)); } case CS_TEAM_CT:{ nagroda = giNagrodyDlaTe(random(sizeof giNagrodyDlaTe)); } } switch(nagroda){
#202320 Blokada teamu
Napisane przez R3X
w 02.01.2011 16:52
#202310 Blokada teamu
Napisane przez R3X
w 02.01.2011 16:38
enum Nagrody{ HP, FRAGI, GRANAT }; new giNagrodyDlaCT[] = {HP, GRANAT}; new giNagrodyDlaTe[] = {HP, FRAGI};i losuj index z tablicy zależnie od drużyny
new nagroda = -1; switch(cs_get_user_team(id)){ case CS_TEAM_CT:{ nagroda = giNagrodyDlaCt(random(sizeof giNagrodyDlaCt)); } case CS_TEAM_CT:{ nagroda = giNagrodyDlaTe(random(sizeof giNagrodyDlaTe)); } } switch(nagroda){ case HP:{} case FRAGI:{} case GRANAT:{} }
A nieskończoność ammo skopiuj sobie stąd, ja zawsze tak robiłem

#201459 Pierwszy plugin
Napisane przez GwynBleidD
w 30.12.2010 19:48
pod:
public ruletka(id)
{
dodaj:
if (get_systime()-last_used[id]<CZAS_OCZEKIWANIA){
client_print(id, print_chat, "Musisz odczekać jeszcze %d aby użyć ruletki", CZAS_OCZEKIWANIA-get_systime()+last_used[id])
return PLUGIN_HANDLED;
}
last_used[id] = get_systime();
pod:
#define AUTHOR "Mr.Cma"
dodaj:
new last_used[33] = 0
oraz dodaj funkcję:
public client_connect(id) {
last_used[id] = 0;
}
2.
Pod moją poprzednią edycją (pod last_used[id] = get_systime()

if (!is_user_alive(id) {
client_print(id, print_chat, "Nie możesz grać w ruletkę jak nie żyjesz");
return PLUGIN_HANDLED;
}
3. Spodziewam się że jakiś plugin podmienia zwykłe granaty na te, więc po prostu dodaj graczowi granata danego typu (jak np granat zamrażający jest zamiast smoke to daj graczowi smoke), np:
give_item(id, "weapon_hegrenade")
[dokumentacja]give_item[/dokumentacja] tu masz więcej o tym.
Jeśli plugin nie podmienia zwykłych granatów to pokaż mi jaki plugin to jest, bez tego nic nie zrobię, ale z tego co wiem to to jest niemożliwe żeby dodać taki granat
4. pętla for

stock client_no_print(id, type, const message[], any:...)
static msg[512];
vformat(msg, charsmax(msg), message, 4)
new players[32], num;
for (new i=0; i<num; i++) {
new aid = players[i];
if (aid == id)
continue;
client_print(aid, type, msg);
}
}
Funkcja działa bardzo prosto: wysyła wiadomość wszystkim, oprócz gracza o określonym ID. Jeśli jako ID podamy 0 lub jakiś nieistniejący numer (np 666) to wiadomość wyświetli się wszystkim. Jedyny limit, wiadomość może mieć max 512 znaków(właściwie to 511 bo jeden znak zajmuje null), ale można to zmienić prosto w jednym miejscu

Następnie upewniasz się że wszystkie client_print w funkcji ruletki wyglądają tak: client_print(id, ................... po to, żeby graczowi wyświetlana była ta wiadomość, następnie pod tym client print gdzie chcesz innych poinformować że dany gracz wylosował to to i to dodajesz:
new nick[36];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick));
client_no_print(id, print_chat, "Gracz %s wylosował kupę", nick);
Gdzie kupę sobie zmieniasz na to co aktualnie wylosował

Mam nadzieję, że napisałem zrozumiale.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: MrCma
- Regulamin