public skill_menu(id, key)I w tym public'u szukasz :
if (player_intelligence[id]<50){I zamiast 50 Wstawiasz Swoj maksymalny poziom inteligencji.Tak samo jest z sila,zrecznoscia,zwinnoscia tylko ze szukasz:
if (player_strength[id]<50){ I zamiast 50 wstawiasz swój.
Fragment tego public'a powinien wygladac tak dla 100 sily idt:
public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<100){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]<100){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<100){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<100){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna
Napisane przez 
diablo.amxx
