Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaleka - zdjęcie

Kaleka

Rejestracja: 25.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2020 21:17
*****

#559462 Perk aimbot, namierza głowy przeciwników

Napisane przez Kaleka w 29.07.2013 21:29

w klasie 

cvar_norecoil  = register_cvar("aimbot_norecoil", "0");

czyli no recoil jest wyłączony tak? 

Tak, w domyślnej wersji był włączony ale był bug który sprawiał że każdy na serwerze bez perku miał no recoila. Niby sprawdzanie czy ma_perk[id] = true powinno pomóc, ale łatwiej mi było po prostu offnąć tą opcje xD


  • +
  • -
  • 1


#557460 Perk aimbot, namierza głowy przeciwników

Napisane przez Kaleka w 23.07.2013 06:37

Łap klase

Nazwa klasy: Aimbotowiec

Opis: Ma aimbota. W czasie gry przytrzymuje [E], najbliższa głowa przeciwnika zostanie namierzona

 

Sprawdź czy działa ;>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#556681 Perk aimbot, namierza głowy przeciwników

Napisane przez Kaleka w 19.07.2013 19:10

testyq.png

 

Perk: Aimbot

Opis: W czasie gry przytrzymujemy [C], najbliższa głowa przeciwnika zostanie namierzona.

 

Przerobiłem plugin z tego tematu: http://amxx.pl/topic...e-przeciwnikow/

Autorem jest: diablix, ja tylko edytowałem to na perk.

 

Wymagane moduły:

  • Fakemeta
  • Engine

Filmik:

 

testyi.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#556049 Doświadczenie za pełen serwer

Napisane przez Kaleka w 17.07.2013 13:45

testyq.png

 

Plugin który dodaje nam doświadczenie gdy serwer jest pełen.

Przerobiony z diablomoda: http://amxx.pl/topic...a-pelny-serwer/ Autorem tego pluginu jest Stachuu :D ??

Ja tylko zrobiłem go na codmoda i dodałem cvary.

 

Cvary:

cod_fullserwer_ile "12" // Ile osób musi być online aby dodawało doświadczenie
cod_fullserwer_exp "100" // ile ma dodawać expa

 

 

testyi.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#329818 Naprawa pluginu say filter

Napisane przez Kaleka w 03.12.2011 21:50

Taki plugin już dawno jest na amxx, wystarczy poszukać ; )

błąd:
znajdź:
	"/w",


zamień na
   "/w"


Czyli usuń przecinek :facepalm2:

W załączniku działająca wersja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )

Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 21:12

Dołączona grafika
Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika
say /daj  -  otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj  -  otwiera menu przekazywania perku


Dołączona grafika
1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxx
Lub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx

Dołączona grafika
Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:
Załączony plik  OddajPerk.sma   2,49 KB  2670 Ilość pobrań
  OddajPerk.amxx
Załączony plik  OddajPerk.amxx   3,77 KB  329 Ilość pobrań


Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:
Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx   3,91 KB  153 Ilość pobrań

Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.sma   2,58 KB  944 Ilość pobrań
  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
  • +
  • -
  • 37


#326538 [ROZWIĄZANE] silnik coda

Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 20:13

Spróbuj :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#325302 [ROZWIĄZANE] Kilka rzeczy / pytań których nie rozumiem w c++

Napisane przez Kaleka w 22.11.2011 14:05

Co do 3, to lepiej używać const,
a jeśli chodzi o to:

const unsigned short int studendsPerClass = 15;

To napisz po prostu

const short int studendsPerClass = 15;

Zostawiłem short, ponieważ short int jest mniejszy i chyba autor książki celowo umieścił short int, a nie int.

Pozdrawiam.



Jeżeli dałbym
const studentsPerClass = 15;

Nie zadziałałoby ?
  • +
  • -
  • 1


#325273 [ROZWIĄZANE] Kilka rzeczy / pytań których nie rozumiem w c++

Napisane przez Kaleka w 22.11.2011 13:21

Witajcie.
Mam do was kilka pytań dotyczących C++, ponieważ podczas czytania książki "C++ dla każdego" nie zrozumiałem wszystkich rzeczy :(

1. Typy zmiennych:
int (16bit) przechowuje od -32 768 do 32 767
int (32bit) przechowuje od -2 147 483 648 do 2 147 483 647

Teraz pytanko jeżeli w pluginie jest int coś, to ma to 16bit czy 32bit? Jak zadeklarować że int wynosi np 32 a nie 16? Jak jest domyślnie, 16 czy 32 ; d?

2. Tworzenie aliasów za pomocą typedef

Przykład:
typedef unsinged short int USHORT

czy zadziała takie coś?
typedef long int int

Ponieważ jest już samo int, czy da radę żeby w pluginie w ten sposób podmieniało wszystkie int na long int?
Czy jest różnica pomiędzy
typedef long int int

a
typedef long int INT

Z tego co wyczytałem to c++ inaczej traktuje wielkość liter, czyli z dużym INT powinno zadziałać.


3. Stałe
Stałe nie mogą być zmienne podczas działania programu, natomiast gdyby to wyglądało tak:
#define przykladowa_stala = cos_co_sie_zmienia_podczas_dzialania_programu // ?


Czy jeżeli zamiast (przykład z książki):
const unsigned short int studendsPerClass = 15;

Dałbym
const studensPerClass = 15;

To zadziałałoby ?

Czy lepiej używać #define czy const? Podobno define jest przestarzałe i powinno się używać const, jednak w wielu pluginach widzę define.


No to na tyle ; D Dla niektórych moje pytania mogą się wydawać śmieszne ;P
  • +
  • -
  • 1


#325033 Masz o X HP więcej - jak zrobić ? Wejdź

Napisane przez Kaleka w 21.11.2011 19:08

2. Znajdź

format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "\yZdrowie: \r%i \d(Zwieksza Twoje HP)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));


Jeżeli piszesz poradnik to wzoruj się na standardowym QTM_CodMod.sma a nie swoim ( chyba ;) )

W czystym QTM_CodMod nie ma takiej lini jak ty podałeś
Powinno być Znajdź:
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));




3. Zamień na

format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "\yZdrowie: \r%i \d(Masz o \y%i \dzdrowia wiecej)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), zdrowie_gracza[id]*2);

Mam u siebie na COD'ie tak samo od 2 dni :D przypadek, podobne rozumowanie :^D
  • +
  • -
  • 1


#324339 [ROZWIĄZANE] vip - bug

Napisane przez Kaleka w 20.11.2011 15:26

Łap z cvarem.

Cvar dodany:
vip_max_hp "400" // Maksymalna liczba hp jaka zbierze vip (domyślnie 400 )

@@Edit + Usunięta kasa na start w każdej rundzie na życzenie

Nie testowane. :lol:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#324066 klasa jednak nie wybucha

Napisane przez Kaleka w 19.11.2011 22:45

Spróbuj tego
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <amxmisc>

new const nazwa[] = "Kamikadze";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu, jak nacisnie E to wybucha";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klasa[33];
new sprite_blast,
sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klasa[id])
Eksploduj(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ma_klasa[id])
{
Eksploduj(id)
}
}

public Eksploduj(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klasa[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klasa[id] = false;

}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klasa[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

  • +
  • -
  • 1


#321769 [ROZWIĄZANE] Jak zrobic strone powitalna

Napisane przez Kaleka w 14.11.2011 00:15

Edytujesz motd.txt, polecam HTML.

http://amxx.pl/topic...artowe-serwera/
  • +
  • -
  • 1


#316251 Dla wyżeraczy - zmiana max statystyk

Napisane przez Kaleka w 01.11.2011 11:42

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#315349 Problem z Alternative End Round Sounds.

Napisane przez Kaleka w 30.10.2011 15:59

Witam mam problem.
Wgrałem na serwer: http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/
Dodałem do plugins.ini, cvary również, mój roundsound.ini wygląda tak:
; CT Sounds
"sound/pro-cod.pl/pro-cod1.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod2.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod3.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod4.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod5.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod6.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod7.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod8.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod9.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod10.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod11.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod12.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod13.mp3" "CT"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod14.mp3" "CT"

; T Sounds
"sound/pro-cod.pl/pro-cod14.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod13.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod12.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod11.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod10.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod9.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod8.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod7.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod6.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod5.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod4.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod3.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod2.mp3" "T"
"sound/pro-cod.pl/pro-cod1.mp3" "T"
W CT i TT są takie same utwory ponieważ chcę by tutaj i tutaj były wybierane losowo spośród 14

jednak gdy zmieniam mape na serwerze otrzymuje błąd w konsoli ( pliki są na 100% dobrze wrzucone, w dobre miejsce, i formacie mp3, formatowałem przez format factory )

Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod1.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod2.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod3.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod4.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod5.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod6.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod7.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod8.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod9.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod10.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod11.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod12.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl/pro-cod13.mp3
Invalid file type...skipping download of sound/pro-cod.pl

Co robić?
  • +
  • -
  • 1