w - world
p - player
w np. model leżący na ziemi
p np. model broni który widzisz gdy patrzysz na innego gracza
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez DarkGL w 17.12.2013 19:38
Napisane przez DarkGL w 18.11.2013 14:59
Napisane przez DarkGL w 18.11.2013 00:14
Napisane przez MAGNET w 17.11.2013 16:11
Napisane przez GwynBleidD w 16.11.2013 20:30
Wystarczy zamiast iframe zastosować frameset lub przekierować użytkownika na odpowiednią stronę (zalecane). Można też użyć odpowiednich styli w MOTD, aby ukryć te "paski". użycie style="background-color: black" na elemencie body sprawi, że będą czarne. Odpowiednie ustawienie marginesu i paddingu strony oraz ramki też rozwiąże sprawę. Polecam jednak po prostu wykonać przekierowanie.
Napisane przez Hajmus w 04.09.2013 13:08
Witam,
Klasa pochodzi z serwerka, który tworzę. Jest to troszkę odświeżone wersja strzelca wyborowego. Według mnie domyślnie jest mega nudny.
Czym się różni od zwykłej wersji?
Jest to Strzelec, który swoją siłe opiera również na inteligencji. (Opierałem się na kodzie QuadDamage). Wciskając klawisz E ma przez x sekund brak rozrzutu. Czas trybu bez rozrzutu, oraz ilość jego włączeń w jednej rundzie jest zależna od inteligencji.
CZAS
//czas = floatround(((2 * cod_get_user_intelligence(id)) + 100) / 100.0, floatround_floor) czas = 1;
Możemy ustawić go również na sztywno co jest zrobione domyślnie. Przy czasie elastycznym wynosi on przy 0 inteligencji:
(2 * 0 + 100) / 100 = 1 sekundę i analogicznie (2 *100 + 100) / 100 = 3 sekundy przy 100 int.
Ilość włączeń
uzycia_skilla[id] = floatround(1 + (cod_get_user_intelligence(id)*0.02)); //uzycia_skilla[id] = 1;
Domyślnie jest on elastyczny. Przy 0 inteligencji skilla możemy włączyć 1 raz, przy max int (100) 3 razy. Wartość tą możemy również ustawić według naszego uznania
Napisane przez SAL w 22.07.2013 16:32
Napisane przez Fili:P w 21.07.2013 13:22
Napisane przez Hleb w 09.01.2013 20:13
Napisane przez Hleb w 17.07.2013 08:33
Napisane przez Kalifta w 11.07.2013 09:24
Kapitan jest klasą która otrzymuje M4A1 z celownikiem laserowym, możemy na niego przejść klikając PPM. Podczas celowania mamy brak rozrzutu. Klasa ma jednak jeden nieodwracalny bug, tzn. po przejściu na celownik dźwięk strzału zmienia się na wytłumiony, dzieje się tak ponieważ animacja zakładania tłumika zastąpiona jest animacją przejścia na celownik.
Standardowa, modele i dźwięki wrzucamy według folderów w archiwum .zip
Podziękowania dla:
CBeebies
HubertTM
BlackPerfum
modele i dźwięki K.rar
Napisane przez Kalifta w 11.07.2013 12:49
Przepraszam, ale to nie moja wina, ja dawałem modele w linku, musiał to zmienić moderator który to zatwierdzał
http://www60.zippysh...08092/file.html
Napisane przez radim w 08.07.2013 09:26
Efekt jaki oczekujesz uzyskasz tworząc menu metodą pierwszą z tego tematu: http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/ (stare menu)
Napisane przez LionHeart w 08.02.2013 10:11
Napisane przez d0naciak w 30.06.2013 20:58
Także w temacie proszę o jakieś rady, biblioteki, sensowne poradniki, programy do robienia map, modeli, deklaracje pomocy i inne.
Forum w praktycznie zerowym stopniu zajmuje się tworzeniem map/modeli.
Jak jesteś całkiem zielony, to zacznij od małych pluginów, spróbuj wszystkiego po trochu (obeznanie w funkcjach). Bo z mojego doświadczenia () wynika, że trzeba duuuużo czasu, chęci i umiejętności aby umieć napisać dobrego moda (optymalny, zgodny, działający itp.)