Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaleka - zdjęcie

Kaleka

Rejestracja: 25.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2020 21:17
*****

#594146 [ROZWIĄZANE] Pytanie o modele , co znacza przedroski v_, w_, p_

Napisane przez DarkGL w 17.12.2013 19:38

w - world

p - player

 

w np. model leżący na ziemi

p np. model broni który widzisz gdy patrzysz na innego gracza


  • +
  • -
  • 3


#586471 Jak obliczyć statystyke wytrzymałość?

Napisane przez DarkGL w 18.11.2013 14:59

Zacytowałem kawałek kodu z QTM_Codmod i po prostu chcę wiedzieć jaki wynik wyjdzie z tego jak będę miał dodane 300 wytrzymałości.

 

0.671787755


  • +
  • -
  • 1


#586382 iframe - długość i szerokość

Napisane przez DarkGL w 18.11.2013 00:14

zamiast iframe
http://pl.wikipedia....ekierowanie_URL
  • +
  • -
  • 3


#586228 set_user_maxspeed zmienia się po zmianie broni lub strzale

Napisane przez MAGNET w 17.11.2013 16:11

Polecam tę lekturę:

http://amxx.pl/topic...ędkości-gracza/


  • +
  • -
  • 1


#585967 iframe - długość i szerokość

Napisane przez GwynBleidD w 16.11.2013 20:30

Wystarczy zamiast iframe zastosować frameset lub przekierować użytkownika na odpowiednią stronę (zalecane). Można też użyć odpowiednich styli w MOTD, aby ukryć te "paski". użycie style="background-color: black" na elemencie body sprawi, że będą czarne. Odpowiednie ustawienie marginesu i paddingu strony oraz ramki też rozwiąże sprawę. Polecam jednak po prostu wykonać przekierowanie.


  • +
  • -
  • 1


#569829 [KLASA] Strzelec Wyborowy v2 - Czasowy NoRecoil

Napisane przez Hajmus w 04.09.2013 13:08

Witam,
Klasa pochodzi z serwerka, który tworzę. Jest to troszkę odświeżone wersja strzelca wyborowego. Według mnie domyślnie jest mega nudny.
 
Czym się różni od zwykłej wersji?
Jest to Strzelec, który swoją siłe opiera również na inteligencji. (Opierałem się na kodzie QuadDamage). Wciskając klawisz E ma przez x sekund brak rozrzutu. Czas trybu bez rozrzutu, oraz ilość jego włączeń w jednej rundzie jest zależna od inteligencji.
 
CZAS

     //czas = floatround(((2 * cod_get_user_intelligence(id)) + 100) / 100.0, floatround_floor)
       czas = 1;

Możemy ustawić go również na sztywno co jest zrobione domyślnie. Przy czasie elastycznym wynosi on przy 0 inteligencji:
(2 * 0 + 100) / 100 = 1 sekundę i analogicznie (2 *100 + 100) / 100 = 3 sekundy przy 100 int.
 

Ilość włączeń

    uzycia_skilla[id] = floatround(1 + (cod_get_user_intelligence(id)*0.02));
    //uzycia_skilla[id] = 1; 

Domyślnie jest on elastyczny. Przy 0 inteligencji skilla możemy włączyć 1 raz, przy max int (100) 3 razy. Wartość tą możemy również ustawić według naszego uznania

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#557341 Perk aimbot, namierza głowy przeciwników

Napisane przez SAL w 22.07.2013 16:32

perk super, dziala prawie idealnie, tyle ze jest wg mnie troche za mocny, bugow nie ma chyba - tzn raz namierza przez sciane a raz nie..


  • +
  • -
  • 1


#556976 Mythology Perk - "Głowa" Achillesa

Napisane przez Fili:P w 21.07.2013 13:22

Wstawiłem na serwer, nie działa. Gdy mam ten perk przeciwnik zabija mnie normalnie, gdy strzela w ciało.

Poprawione


  • +
  • -
  • 1


#499180 Perk "Naboje Kalibru 20mm"

Napisane przez Hleb w 09.01.2013 20:13

Dołączona grafika

Nazwa Perku: Naboje Kalibru 20mm

Opis Perku: Ten perk, jeśli jest dzierżony, sprawia że strzały posiadacza perku nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika. Np, strzał w brzuch z glocka zadaje 37 dmg (przy 0 wytrzymałości), jednakże jeśli ofiara ma 100 wytrzymałości, dmg jest redukowane do 20, a dzięki temu perkowi ofiara, która ma 100 wytrzymałości, dozna dmg dla 0 wytrzymałości, czyli te 37 dmg.

Dołączona grafika

Załączony plik  codperk_naboje20mm.sma   1,12 KB  287 Ilość pobrań
  codperk_naboje20mm.amxx
  • +
  • -
  • 23


#555935 Klasa która ignoruje wytrzymałość innych graczy

Napisane przez Hleb w 17.07.2013 08:33

http://amxx.pl/topic...e-kalibru-20mm/

 

Po prostu przerób na klasę :)


  • +
  • -
  • 2


#554247 Klasa Kapitan i Perk "M4 Kapitana"

Napisane przez Kalifta w 11.07.2013 09:24

opis
 
Kapitan jest klasą która otrzymuje M4A1 z celownikiem laserowym, możemy na niego przejść klikając PPM. Podczas celowania mamy brak rozrzutu. Klasa ma jednak jeden nieodwracalny bug, tzn. po przejściu na celownik dźwięk strzału zmienia się na wytłumiony, dzieje się tak ponieważ animacja zakładania tłumika zastąpiona jest animacją przejścia na celownik.
 
instalacja
 
Standardowa, modele i dźwięki wrzucamy według folderów w archiwum .zip
 
inne informacje
 
Podziękowania dla:
 
CBeebies
 
HubertTM
 
BlackPerfum
 
download
 
modele i dźwięki K.rar

Załączone pliki




#554302 Klasa Kapitan i Perk "M4 Kapitana"

Napisane przez Kalifta w 11.07.2013 12:49

Przepraszam, ale to nie moja wina, ja dawałem modele w linku, musiał to zmienić moderator który to zatwierdzał

 

http://www60.zippysh...08092/file.html




#553351 Edycja menu rozdawania statystyk

Napisane przez radim w 08.07.2013 09:26

Efekt jaki oczekujesz uzyskasz tworząc menu metodą pierwszą z tego tematu: http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/ (stare menu)


  • +
  • -
  • 1


#512352 Mythology Perk - "Głowa" Achillesa

Napisane przez LionHeart w 08.02.2013 10:11

Tak jak napisałem. Nie w każdej rundzie działa jak nalezy. Czyli nieraz zabijaja mnie strzałami w ciało. A powinni w głowe.
  • +
  • -
  • 1


#551111 Projekt Nowego Moda

Napisane przez d0naciak w 30.06.2013 20:58

Także w temacie proszę o jakieś rady, biblioteki, sensowne poradniki, programy do robienia map, modeli, deklaracje pomocy i inne.

 

Forum w praktycznie zerowym stopniu zajmuje się tworzeniem map/modeli.

Jak jesteś całkiem zielony, to zacznij od małych pluginów, spróbuj wszystkiego po trochu (obeznanie w funkcjach). Bo z mojego doświadczenia (xD) wynika, że trzeba duuuużo czasu, chęci i umiejętności aby umieć napisać dobrego moda (optymalny, zgodny, działający itp.)


  • +
  • -
  • 1