Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Rabbit
Rejestracja: 24.12.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2011 11:50





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 58
- Odwiedzin: 3 778
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Wrzesień 17, 1994
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
BP
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Rabbit nie posiada znajomych
#250511 Poszukuje 3 Pluginów Base Builder
Napisane przez
Optymalny193
w 18.05.2011 13:58
#249674 DR - Jak zablokowac przechodzenie do TT?
Napisane przez ;((
w 15.05.2011 16:58
#248515 MySQL nie łączy
Napisane przez Divic
w 11.05.2011 20:00
Sprawdź czy udostepniacz połączenie do bany danych i jeszcze raz hasło ewentualnie stwórz nowego użytkownika i skopiuj hasło
i chyba na pewno to masz zle:
amx_sql_host "localhost"
powinno być coś na podobe tego:
diablo_sql_host "Twojanazwa.xaa.pl"
Ja mam na proserwer wiec u mnie tak wyglada
#243347 Proste menu
Napisane przez Leihto
w 29.04.2011 19:00
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Free menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Blak Rajder"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "menu_pokaz", "a", "1=0", "2=0")
}
public menu_pokaz(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("Menu Free", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Free", "1", 0)
menu_additem(menu, "Normalnie", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "say /free")
client_print(id, print_center, "Wybrales free!")
menu_destroy(menu)
}
case 2:{
client_print(id, print_center, "Wybrales gre normalna!")
menu_destroy(menu)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
?
#169624 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez DarkGL
w 09.09.2010 17:55
#169617 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez DarkGL
w 09.09.2010 17:18
#169589 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez DarkGL
w 09.09.2010 15:23
#169504 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez DarkGL
w 08.09.2010 23:00

Mod napisałem dla siebie miałem nadzieje go sprzedać ale dobra udostępnię go community.
Za przetrwanie,zabicie ct/tt dostajemy expa możemy wydawać na coraz lepsze poziomy skilli im więcej mamy expa tym wyższą mamy rangę którą widać na czacie (np. [Spawacz el. Drewnianych]DarkGL) - tutaj należą się podziękowania dla Szyfrant'a bo to on wymyślił rangi

Lista skilli:
Wieksze DMG
Mniejsza grawitacja
Wiecej zycia
Szybsze strzelani
Szybsze bieganie
Mniejsza widocznosc
AutoBH
Wiekszy magazynek
Trafienie krytyczne
Mniejszy recoil
Wampiryzm
wszystko wyważyłem tak że wbicie czegoś na level dający duża przewagę zajmie wieki ;F

bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud

wszystkie w sayu
/skille - pokazuje menu do ulepszania skilli
/staty - staty skilli
/rese - resetuje skille

add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN

Standardowa ale mod w plugins.ini najlepiej dopisać na samym końcu inaczej mogą nie działać komendy w say dla innych plugów

Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)
Plik wav umieszczamy w
sound/darkgl/bb/gained_level.wav
Ps. nie bijcie za słaby kod






#146162 Wskaźniki
Napisane przez DarkGL
w 22.06.2010 14:39
Prosty przykład:
int main(){ int liczba = 7; std::cout<<"Adres liczba"<<&liczba<<std::endl; int* wsk = &liczba // zmienna wsk przechowuje adres liczba std::cout<<"Pod adresem"<<wsk<<"jest liczba"<<*wsk<<std::endl; *wsk = 15; std::cout <<"Teraz liczba = "<<liczba<<std::endl; }do odczytania adresów zmiennych służy operator &.
wyjaśnijmy linijkę
int* wsk = &x // zmienna wsk przechowuje adres liczbatutaj na lewo od gwiazdki znajduje się identyfikator typu int , dlatego zmienna wsk może przechowywać adresy liczb typu int. Typem zmiennej wsk jest int*
Skoro mamy wskaźnik możemy na niej wykonać dwie rzeczy.
1.uzyskać wartość obiektu na którą wskazuje wskaźnik służy do tego operator *
2.zmienienie jej wartości kod:
int x = 0 , y =2; int* wsk = &x; p = &y
Wskaźniki stałe to wskaźniki które zawsze mają te samą wartość (zawsze wskazują ten sam obiekt) wskaźniki stałem muszą być zainicjowane adresem obiektu od razu przy tworzeniu.
int x =0; int* const wsk = &x; // wsk jest stalym wskaźnikiem na xWskaźniki na stałą to wskaźniki umożliwiające jedynie odczytanie stanu obiektu
int x =0; const int* wsk = &x; // wsk jest wskaźnikiem na stałąi dodatkowo można utworzyć stały wskaźnik na stałą

int x = 0; const int* const wsk = &x;
Wskaźniki na wskaźniki
int x = 0; int* wsk = &x; int** wsk2 = &wsk;
Void*
jest to specjalny typ wskaźników który charakteryzuje się tym że można przypisać mu wartość wskaźnika dowolnego typu
int x = 0; int* wsk = &x; // wsk wskazuje na x void* wsk2 = wsk; //w wsk2 jest wartość wsk czyli adres x
taki kod służy w C do przekazywania do funkcji argumentów dowolnego typu nie jest to zbyt ładne prawda ?
dlatego w swoim kodzie nigdy nie używaj void* w c++ slużą do tego szablony
Wskaźnik zerowy
jest to wskaźnik o wartości 0 oznacza to że nie wskazuje on na żaden obiekt można też używać NULL
Tablice a wskaźniki
jeżeli wykonamy taki kod
int tab[2] = {0}; std::cout<<tab<<std::endl; std::cout<<&tab[0]<<std::endl;
dostaniemy ten sam adres
więc możemy powiedzieć że nazwa tablicy może być traktowana jak wskaźnik na jej pierwszy element
dalej
int tab[2] = {0,1}; int* wsk = tab; std::cout<<wsk<<std::endl; std::cout<<*wsk<<std::endl; std::cout<<wsk[1]<<std::endl;po koleji
w pierwszej linijce dostaniemy ten sam adres jaki byśmy zobaczyli gdybyśmy przesłali tab
w następnej zobaczymy 0 czyli wartość pierwszego elementu
a w następnej wartość drugiego elementu czyli 1;)
czyli podsumowując
Wskaźników można używać jak nazw tablic , a nazw tablic jak wskaźników

#230203 Challenge - wyzwania i nagrody
Napisane przez Misiaczek ;c
w 26.03.2011 15:03
/* AMX Mod X
* Admin Help Plugin
*
* by the AMX Mod X Development Team
* originally developed by tcquest78
*
* This file is part of AMX Mod X.
*
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify it
* under the terms of the GNU General Public License as published by the
* Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at
* your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful, but
* WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU
* General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software Foundation,
* Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA
*
* In addition, as a special exception, the author gives permission to
* link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
* Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
* L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
* respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
* from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
* to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
* you do not wish to do so, delete this exception statement from your
* version.
*/
To pogrubione można by zmienić


Oczywiście duży +
#230199 Challenge - wyzwania i nagrody
Napisane przez R3X
w 26.03.2011 14:57
v.0.6.1
Z powodu sposobu konfiguracji przeznaczony jest dla osób obeznanych z pisaniem własnych pluginów.
Zainteresowanych zapraszam do tematu: [Challenge] Gotowce i przykłady - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pomysłem zarzucił: Skull3D - Przeglądanie profilu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Platforma do tworzenia wyzwań i nagradzania za ich spełniania. Używa bazy danych do gromadzenia statystyk graczy dla konkretnych broni i tylko tych, które wybierzemy. Oprócz tego sumuje czas spędzony na serwerze oraz zapisuje datę pierwszego połączenia, dzięki temu możemy wykryć kto gra długo / od dawna i też przypisać takim graczom jakiś bonus.
Można udostępnić graczom listę wyzwań:

Przewidziałem 3 przypadki zapisywania statystyk:
- statystyki broni standardowych
- czyli zabicia z kałacha czy m4, DeathMsg łapane zawsze
- statystyki broni niestandardowych
- czyli zabicia z magicznych przedmiotów czy skilli, DeathMsg łapane zawsze tylko z użyciem Orpheu, bez tego modułu trzeba używać Ham_TakeDamage lub emessagebegin()
- statystyki broni własnych
- czyli staty za cokolwiek chcemy, sami dodajemy punkty funkcją ch_add_user_stats()
Wyzwania definiujemy w osobnym pluginie. Mogą one łączyć opisane wyżej przypadki, a także uwzględniać czas gry na serwerze.
Włączenie zapisywania statystyk danej broni to wywołanie w plugin_init()
challenge_uses_stats(wid);np.
challenge_uses_stats(CSW_KNIFE);
oznacza, że plugin będzie zbierał informację o zabiciach z noża.
Pobranie zgromadzonych statystyk gracza umożliwia funkcja
ch_get_user_stats(id, wid, hs=0);
Od wersji 0.2 możemy dodawać własne pola statystyk, nie koniecznie związane z zabijaniem. Wśród przykładów dałem opcję zapisywania ilości rozbrojonych i podłożonych bomb (folder custom/).
Ważne
Skompilowanie z dołączeniem orpheu spowoduje łapanie wszystkich informacji o zabójstwach, bez nich zapisywane są tylko te wyrządzone Ham_TakeDamage lub z użyciem emessagebegin()
Sygnatury funkcji zapożyczone z Funkcja you] Advanced - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Standardowa
Opcje kompilacji
wersja 0.5 i starsze
Odkomentuj
//#define USING_ORPHEUjeśli chcesz użyć modułu Orpheu (http://forums.allied...ad.php?t=103855)
Odkomentuj
//#define USING_DHUDjeśli chcesz użyć efektów Dynamiczny HUD - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wygląda to mniej więcej tak: YouTube - Challenge DHUD.wmv
od 0.5.1
dostępne są 2 cvary: amx_challenge_useorpheu i amx_challenge_usedhud
aby użyć orpheu należy go zainstalować na serwerze i ustawić pierwszy cvar na 1
to samo z dhud, należy go zainstalować na serwerze i ustawić ten drugi cvar na 1

Dane mogą być zapisywane na 2 sposóby:
SQLite (domyślnie)
- w pliku na serwerze
- wymaga odblokowanego modułu sqlite w modules.ini
- plik bazy może zostać stworzony przez plugin tylko jeśli ma do tego prawo (chmod 600), możliwe, że trzeba będzie wrzuć pusty plik o podanej w cvarze nazwie na FTP
Ustawienia:
//SQLite amx_challenge_sqltype "sqlite" amx_challenge_host "" amx_challenge_user "" amx_challenge_pass "" amx_challenge_db "addons/amxmodx/data/challenge.db" amx_challenge_prefix ""
MySQL
- osobny serwer bazy danych
- wymaga odblokowanego modułu mysql w modules.ini
- łatwiej o prezentację na stronie WWW i jest bardziej niezawodny
Ustawienia:
//MySQL amx_challenge_sqltype "mysql" amx_challenge_host "localhost" amx_challenge_user "root" amx_challenge_pass "root" amx_challenge_db "challenge" amx_challenge_prefix ""
amx_challenge_save 1|2|3
- typ zapisu
- 1 - steamid
- 2 - nick
- 3 - ip
amx_challenge_list_available 0|1
- włącz/wyłącz możliwość podglądu wyzwań, ustawienie na 0 blokuje komendę /challenge
amx_challenge_bots 0|1|2
- zapisywanie statystyk botów
- 0 - nie zapisu
- 1 - tylko grające
- 2 - wszystkie
amx_challenge_minplayers 0
- wymagana ilość grających graczy na serwerze do zliczania statystyk
amx_challnege_usedhud 0
- czy używać DHUD (jeśli dostępne)
amx_challnege_orpheu 0
- czy używać Orpheu (jeśli dostępne)
Zmiany:
0.6.1
- poprawiona numeracja
- nowa funkcjonalność: możliwość podania koloru wiadomości
native challenge_show_custom_info(id, const szChallenge[], const szAward[], const iColor[3] = {255, 255, 255});
0.6.0
- poprawiona kolejka DHUD
0.5.2
- bugfix: plugin tworzył zbędny, kumulujący się plik temp.txt
0.5.1
- usunięty bug z motd po wyjściu z menu challenge
- nowy cvar: amx_challenge_minplayers
- nowy cvar: amx_challenge_useorpheu
- nowy cvar: amx_challenge_usedhud
- nowy natyw: challenge_get_state
- nowy natyw: ch_set_user_stats
- forward client_gain_point : można zablokować dodanie punkty zwracając PLUGIN_HANDLED
0.5
- możliwość tworzenia grup wyzwań
wystarczy je przypisać funkcją challenge_set_group() z tą samą nazwą grupy
0.4
- rozszerzone API
- nowy funkcja: client_data_loaded(id){} informuje o wczytaniu danych z bazy
- nowa funkcja: client_gain_point(id, wid, hs){} informuje o przyznaniu punktu
0.3.1
- informacje o zdobytych osiągnięciach (klient może wyłączyć je komendą /infooff)
- lista wyzwań i postęp: komenda /challenge
0.3
- współpraca z SQLite,
0.2.2
- bugfix, nie zliczało statów
- automatyczne zapisywanie niestandardowych broni do pliku
0.2.1
- wrzucało zbędne wpisy w logach, teraz już nie
0.2
- możliwa współpraca z Orpheu
- funkcja zmiany statystyk
0.1.2
- nie dodaje istniejącej już niestandardowej broni
Gotowe wyzwania:
Załączone pliki
-
php-api.zip 2,17 KB 494 Ilość pobrań
-
Examples.zip 8,03 KB 513 Ilość pobrań
-
Challenge-0.6.1.zip 58,67 KB 650 Ilość pobrań
#70750 Remove Weapons
Napisane przez R3X
w 03.07.2009 20:37
Plugin pozwala usunąć broń leżącą standardowo na mapie lub/i wyrzucaną (drop i po śmierci) przez gracza.
Cvary
Zostawia | usuwa broń z mapyamx_remove_default 0|1
Zostawia | usuwa broń wyrzucanąamx_remove_dropped 0|1
Załączone pliki
-
remove_weapons.sma 1,8 KB 1039 Ilość pobrań
remove_weapons.amxx
-
remove_weapons.amxx 3,07 KB 63 Ilość pobrań
#221468 Remove Weapons
Napisane przez ToRRent
w 04.03.2011 15:14
#214298 plugin invis
Napisane przez LUBIE KASZKE
w 09.02.2011 21:03
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Rabbit
- Regulamin