Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rabbit - zdjęcie

Rabbit

Rejestracja: 24.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2011 11:50
-----

#250511 Poszukuje 3 Pluginów Base Builder

Napisane przez Optymalny193 w 18.05.2011 13:58

1. FrostNades - AlliedModders
2. HE Grenade Conc Jumping - AMXX.pl: Support AMX Mod X
3. [Base Builder] One Camp One Player - AMXX.pl: Support AMX Mod X


#249674 DR - Jak zablokowac przechodzenie do TT?

Napisane przez ;(( w 15.05.2011 16:58

2. załącznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#248515 MySQL nie łączy

Napisane przez Divic w 11.05.2011 20:00

Nie aktualizuj amx 1.8.1 do 1.8.2 głupota

Sprawdź czy udostepniacz połączenie do bany danych i jeszcze raz hasło ewentualnie stwórz nowego użytkownika i skopiuj hasło


i chyba na pewno to masz zle:
amx_sql_host "localhost"

powinno być coś na podobe tego:
diablo_sql_host "Twojanazwa.xaa.pl"

Ja mam na proserwer wiec u mnie tak wyglada
  • +
  • -
  • 1


#243347 Proste menu

Napisane przez Leihto w 29.04.2011 19:00

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Free menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Blak Rajder"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "menu_pokaz", "a", "1=0", "2=0")
}
public menu_pokaz(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("Menu Free", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Free", "1", 0)
menu_additem(menu, "Normalnie", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie")
menu_display(id, menu, 0)
}
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "say /free")
client_print(id, print_center, "Wybrales free!")
menu_destroy(menu)
}
case 2:{
client_print(id, print_center, "Wybrales gre normalna!")
menu_destroy(menu)
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

?
  • +
  • -
  • 1


#169624 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 09.09.2010 17:55

tak
  • +
  • -
  • 4


#169617 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 09.09.2010 17:18

ło nie zauważyłem ale plugin dba żeby twój level nie był większy niż rozmiar tablicy z nazwami
czyli 5 rang więc tabelka expa będzie sprawdzana tylko dla tych 5 rang :) nie więcej
  • +
  • -
  • 3


#169589 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 09.09.2010 15:23

laidback luke & lee mortimer - blau
  • +
  • -
  • 7


#169504 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 08.09.2010 23:00

Dołączona grafika
Mod napisałem dla siebie miałem nadzieje go sprzedać ale dobra udostępnię go community.
Za przetrwanie,zabicie ct/tt dostajemy expa możemy wydawać na coraz lepsze poziomy skilli im więcej mamy expa tym wyższą mamy rangę którą widać na czacie (np. [Spawacz el. Drewnianych]DarkGL) - tutaj należą się podziękowania dla Szyfrant'a bo to on wymyślił rangi :)
Lista skilli:
Wieksze DMG
Mniejsza grawitacja
Wiecej zycia
Szybsze strzelani
Szybsze bieganie
Mniejsza widocznosc
AutoBH
Wiekszy magazynek
Trafienie krytyczne
Mniejszy recoil
Wampiryzm

wszystko wyważyłem tak że wbicie czegoś na level dający duża przewagę zajmie wieki ;F

Dołączona grafika
bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy
bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct
bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt
bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej
bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs
bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud

Dołączona grafika
wszystkie w sayu
/skille - pokazuje menu do ulepszania skilli
/staty - staty skilli
/rese - resetuje skille

Dołączona grafika
add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN

Dołączona grafika
Standardowa ale mod w plugins.ini najlepiej dopisać na samym końcu inaczej mogą nie działać komendy w say dla innych plugów :)
Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)
Plik wav umieszczamy w
sound/darkgl/bb/gained_level.wav

Ps. nie bijcie za słaby kod :kwiaty:

Dołączona grafika
Załączony plik  bb_exp.sma   27,65 KB  3245 Ilość pobrań
  bb_exp.amxx
Załączony plik  bb_exp.amxx   32,2 KB  691 Ilość pobrań

Załączony plik  gained_level.wav   245,98 KB  2147 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 38


#146306 Wskaźniki

Napisane przez DarkGL w 22.06.2010 22:02

warto dodać że w c nie ma referencji więc wskaźniki to podstawa chociaż w programach pisanych w c++ nie warto ich używać ;)
C90 :D?
  • +
  • -
  • 1


#146162 Wskaźniki

Napisane przez DarkGL w 22.06.2010 14:39

Wskaźnik to obiekt przechowujący adres innego obiektu.
Prosty przykład:
int main(){
           int liczba = 7;
           std::cout<<"Adres liczba"<<&liczba<<std::endl;
           int* wsk = &liczba  // zmienna wsk przechowuje adres liczba
           std::cout<<"Pod adresem"<<wsk<<"jest liczba"<<*wsk<<std::endl;
           *wsk = 15;
           std::cout <<"Teraz liczba = "<<liczba<<std::endl;
}
do odczytania adresów zmiennych służy operator &.
wyjaśnijmy linijkę
int* wsk = &x  // zmienna wsk przechowuje adres liczba
tutaj na lewo od gwiazdki znajduje się identyfikator typu int , dlatego zmienna wsk może przechowywać adresy liczb typu int. Typem zmiennej wsk jest int*
Skoro mamy wskaźnik możemy na niej wykonać dwie rzeczy.
1.uzyskać wartość obiektu na którą wskazuje wskaźnik służy do tego operator *
2.zmienienie jej wartości kod:

int x = 0 , y =2;
int* wsk = &x;
p = &y

Wskaźniki stałe to wskaźniki które zawsze mają te samą wartość (zawsze wskazują ten sam obiekt) wskaźniki stałem muszą być zainicjowane adresem obiektu od razu przy tworzeniu.
int x =0;
int* const wsk = &x; // wsk jest stalym wskaźnikiem na x
Wskaźniki na stałą to wskaźniki umożliwiające jedynie odczytanie stanu obiektu
int x =0;
const int* wsk = &x; // wsk jest wskaźnikiem na stałą
i dodatkowo można utworzyć stały wskaźnik na stałą ;)
int x = 0;
const int* const wsk = &x;

Wskaźniki na wskaźniki
int x = 0;
int* wsk = &x;
int** wsk2 = &wsk;

Void*
jest to specjalny typ wskaźników który charakteryzuje się tym że można przypisać mu wartość wskaźnika dowolnego typu

int x = 0;
int* wsk = &x; // wsk wskazuje na x
void* wsk2 = wsk; //w wsk2 jest wartość wsk czyli adres x

taki kod służy w C do przekazywania do funkcji argumentów dowolnego typu nie jest to zbyt ładne prawda ?
dlatego w swoim kodzie nigdy nie używaj void* w c++ slużą do tego szablony

Wskaźnik zerowy
jest to wskaźnik o wartości 0 oznacza to że nie wskazuje on na żaden obiekt można też używać NULL

Tablice a wskaźniki

jeżeli wykonamy taki kod
int tab[2] = {0};
std::cout<<tab<<std::endl;
std::cout<<&tab[0]<<std::endl;

dostaniemy ten sam adres

więc możemy powiedzieć że nazwa tablicy może być traktowana jak wskaźnik na jej pierwszy element

dalej
int tab[2] = {0,1};
int* wsk = tab;
std::cout<<wsk<<std::endl;
std::cout<<*wsk<<std::endl;
std::cout<<wsk[1]<<std::endl;
po koleji
w pierwszej linijce dostaniemy ten sam adres jaki byśmy zobaczyli gdybyśmy przesłali tab
w następnej zobaczymy 0 czyli wartość pierwszego elementu
a w następnej wartość drugiego elementu czyli 1;)
czyli podsumowując
Wskaźników można używać jak nazw tablic , a nazw tablic jak wskaźników :ganja:
  • +
  • -
  • 3


#230203 Challenge - wyzwania i nagrody

Napisane przez Misiaczek ;c w 26.03.2011 15:03

/* AMX Mod X
* Admin Help Plugin
*
* by the AMX Mod X Development Team
* originally developed by tcquest78
*
* This file is part of AMX Mod X.
*
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify it
* under the terms of the GNU General Public License as published by the
* Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at
* your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful, but
* WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU
* General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software Foundation,
* Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA
*
* In addition, as a special exception, the author gives permission to
* link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
* Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
* L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
* respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
* from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
* to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
* you do not wish to do so, delete this exception statement from your
* version.
*/



To pogrubione można by zmienić ;P bo ten sam tekst jest w amxhelp.sma :P

Oczywiście duży +
  • +
  • -
  • 4


#230199 Challenge - wyzwania i nagrody

Napisane przez R3X w 26.03.2011 14:57

Challenge
v.0.6.1
Z powodu sposobu konfiguracji przeznaczony jest dla osób obeznanych z pisaniem własnych pluginów.
Zainteresowanych zapraszam do tematu: [Challenge] Gotowce i przykłady - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Pomysłem zarzucił: Skull3D - Przeglądanie profilu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika

Platforma do tworzenia wyzwań i nagradzania za ich spełniania. Używa bazy danych do gromadzenia statystyk graczy dla konkretnych broni i tylko tych, które wybierzemy. Oprócz tego sumuje czas spędzony na serwerze oraz zapisuje datę pierwszego połączenia, dzięki temu możemy wykryć kto gra długo / od dawna i też przypisać takim graczom jakiś bonus.

Można udostępnić graczom listę wyzwań:
Dołączona grafika

Przewidziałem 3 przypadki zapisywania statystyk:
  • statystyki broni standardowych
    • czyli zabicia z kałacha czy m4, DeathMsg łapane zawsze
  • statystyki broni niestandardowych
    • czyli zabicia z magicznych przedmiotów czy skilli, DeathMsg łapane zawsze tylko z użyciem Orpheu, bez tego modułu trzeba używać Ham_TakeDamage lub emessagebegin()
  • statystyki broni własnych
    • czyli staty za cokolwiek chcemy, sami dodajemy punkty funkcją ch_add_user_stats()

Wyzwania definiujemy w osobnym pluginie. Mogą one łączyć opisane wyżej przypadki, a także uwzględniać czas gry na serwerze.

Włączenie zapisywania statystyk danej broni to wywołanie w plugin_init()

challenge_uses_stats(wid);
np.
challenge_uses_stats(CSW_KNIFE);

oznacza, że plugin będzie zbierał informację o zabiciach z noża.

Pobranie zgromadzonych statystyk gracza umożliwia funkcja

ch_get_user_stats(id, wid, hs=0);

Od wersji 0.2 możemy dodawać własne pola statystyk, nie koniecznie związane z zabijaniem. Wśród przykładów dałem opcję zapisywania ilości rozbrojonych i podłożonych bomb (folder custom/).

Ważne
Skompilowanie z dołączeniem orpheu spowoduje łapanie wszystkich informacji o zabójstwach, bez nich zapisywane są tylko te wyrządzone Ham_TakeDamage lub z użyciem emessagebegin()
Sygnatury funkcji zapożyczone z Funkcja you] Advanced - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika
Standardowa


Opcje kompilacji

wersja 0.5 i starsze

Odkomentuj
//#define USING_ORPHEU
jeśli chcesz użyć modułu Orpheu (http://forums.allied...ad.php?t=103855)


Odkomentuj
//#define USING_DHUD
jeśli chcesz użyć efektów Dynamiczny HUD - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Wygląda to mniej więcej tak: YouTube - Challenge DHUD.wmv

od 0.5.1
dostępne są 2 cvary: amx_challenge_useorpheu i amx_challenge_usedhud
aby użyć orpheu należy go zainstalować na serwerze i ustawić pierwszy cvar na 1
to samo z dhud, należy go zainstalować na serwerze i ustawić ten drugi cvar na 1

Dołączona grafika
Dane mogą być zapisywane na 2 sposóby:

SQLite (domyślnie)
  • w pliku na serwerze
  • wymaga odblokowanego modułu sqlite w modules.ini
  • plik bazy może zostać stworzony przez plugin tylko jeśli ma do tego prawo (chmod 600), możliwe, że trzeba będzie wrzuć pusty plik o podanej w cvarze nazwie na FTP

Ustawienia:
//SQLite
amx_challenge_sqltype 	"sqlite"
amx_challenge_host 	""
amx_challenge_user 	""
amx_challenge_pass 	""
amx_challenge_db 	"addons/amxmodx/data/challenge.db"
amx_challenge_prefix 	""


MySQL
  • osobny serwer bazy danych
  • wymaga odblokowanego modułu mysql w modules.ini
  • łatwiej o prezentację na stronie WWW i jest bardziej niezawodny

Ustawienia:
//MySQL
amx_challenge_sqltype 	"mysql"
amx_challenge_host 	"localhost"
amx_challenge_user 	"root"
amx_challenge_pass 	"root"
amx_challenge_db 	"challenge"
amx_challenge_prefix 	""


amx_challenge_save 1|2|3

  • typ zapisu
  • 1 - steamid
  • 2 - nick
  • 3 - ip

amx_challenge_list_available 0|1

  • włącz/wyłącz możliwość podglądu wyzwań, ustawienie na 0 blokuje komendę /challenge


amx_challenge_bots 0|1|2

  • zapisywanie statystyk botów
  • 0 - nie zapisu
  • 1 - tylko grające
  • 2 - wszystkie

amx_challenge_minplayers 0

  • wymagana ilość grających graczy na serwerze do zliczania statystyk


amx_challnege_usedhud 0

  • czy używać DHUD (jeśli dostępne)

amx_challnege_orpheu 0

  • czy używać Orpheu (jeśli dostępne)

Zmiany:

0.6.1
- poprawiona numeracja
- nowa funkcjonalność: możliwość podania koloru wiadomości
native challenge_show_custom_info(id, const szChallenge[], const szAward[], const iColor[3] = {255, 255, 255});

0.6.0
- poprawiona kolejka DHUD

0.5.2
- bugfix: plugin tworzył zbędny, kumulujący się plik temp.txt

0.5.1
- usunięty bug z motd po wyjściu z menu challenge
- nowy cvar: amx_challenge_minplayers
- nowy cvar: amx_challenge_useorpheu
- nowy cvar: amx_challenge_usedhud
- nowy natyw: challenge_get_state
- nowy natyw: ch_set_user_stats
- forward client_gain_point : można zablokować dodanie punkty zwracając PLUGIN_HANDLED

0.5
- możliwość tworzenia grup wyzwań
wystarczy je przypisać funkcją challenge_set_group() z tą samą nazwą grupy

0.4
- rozszerzone API
- nowy funkcja: client_data_loaded(id){} informuje o wczytaniu danych z bazy
- nowa funkcja: client_gain_point(id, wid, hs){} informuje o przyznaniu punktu


0.3.1
- informacje o zdobytych osiągnięciach (klient może wyłączyć je komendą /infooff)
- lista wyzwań i postęp: komenda /challenge

0.3
- współpraca z SQLite,

0.2.2
- bugfix, nie zliczało statów
- automatyczne zapisywanie niestandardowych broni do pliku

0.2.1
- wrzucało zbędne wpisy w logach, teraz już nie

0.2
- możliwa współpraca z Orpheu
- funkcja zmiany statystyk

0.1.2
- nie dodaje istniejącej już niestandardowej broni



Gotowe wyzwania:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#70750 Remove Weapons

Napisane przez R3X w 03.07.2009 20:37

Remove Weapons

Plugin pozwala usunąć broń leżącą standardowo na mapie lub/i wyrzucaną (drop i po śmierci) przez gracza.

Cvary

amx_remove_default 0|1

Zostawia | usuwa broń z mapy

amx_remove_dropped 0|1

Zostawia | usuwa broń wyrzucaną

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#221468 Remove Weapons

Napisane przez ToRRent w 04.03.2011 15:14

Jest bug: kiedy usuwa broni ktore upuscimy to paka lezaca na ziemi tez znika xD mógłbyś to poprawić ?
  • +
  • -
  • 3


#214298 plugin invis

Napisane przez LUBIE KASZKE w 09.02.2011 21:03

Proszę minusik :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1