Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Qimax - zdjęcie

Qimax

Rejestracja: 21.12.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2012 00:24
-----

#239729 [BB] Usunięcie broni

Napisane przez DarkGL w 21.04.2011 14:32

calkowicie usuniete menu i zmienne z nim zwiazne
Załączony plik  basebuilder54.sma   45,09 KB  21 Ilość pobrań
  basebuilder54.amxx
  • +
  • -
  • 2


#215636 Klasy Ludzi

Napisane przez sebul w 13.02.2011 21:09

No powiedzmy, że już wiem o co Ci chodzi... Chcesz mieć coś takiego, że po wpisaniu "/postac" pokaże się menu z klasami i po wybraniu klasy, jeśli ktoś miał już jakąś klasę, usunęły się te moce ze starej klasy i dodały z tej przed chwilą wybranej? No i do tego co rundę, aby te moce dodawały się zawsze? Jeśli tak, to wcale to nie jest takie łatwe jakby się wydawało, trzeba by zrobić najpierw resetowanie mocy co rundę i dodawanie mocy co runde oraz przypisać do tego nowe tablice do danych klas z mocami. Czyli ogólnie tak dobroczynnie nie wiem czy ktoś Ci to zrobi, bo sporo kodu trzeba by dodać do tego pluginu co podałeś, ale może dzisiaj coś pokombinuje ;]

Sprawdź czy to będzie działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#203684 Nazwy broni i naboi

Napisane przez b0niek w 07.01.2011 14:49

p90/c90: ES C90 (P90) weapon_p90
mp5navy/smg
: KM Submachine Gun (MP5) weapon_mp5navy
xm1014/autoshotgun: Leone YG1265 Auto Shotgun weapon_xm1014
scout: Schmidt Scout weapon_scout

Masz, pełne nazwy + nazwy w amxx




  • +
  • -
  • 1


#198831 Vip do pb

Napisane przez Gufinsky w 23.12.2010 13:35

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fun>



#define PLUGIN "Paintball Vip"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Nup"





public plugin_init() {

        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

        

        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn", 1);

}



public cl_spawn(id) {

        if(!is_user_alive(id)){

                return HAM_IGNORED;

        }

        if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){

                give_item(id, "weapon_hegrenade");

                give_item(id, "weapon_flashbang");

                give_item(id, "weapon_flashbang");

                give_item(id, "weapon_p90");

                cs_set_user_bpammo( id, CSW_P90, 120 );

                set_user_health(id, 200);             

        }

        return HAM_IGNORED

}

  • +
  • -
  • 1