Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BoroWSP - zdjęcie

BoroWSP

Rejestracja: 24.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.02.2016 01:43
-----

#381761 Polonistka

Napisane przez ExTaza?! w 16.03.2012 19:02

POLONISTKA


opis
Krótki opis pluginu:

Plugin by ExTaza?! & GT TEAM

Plugin ten poprawia błędy na SAY , jakie popełni gracz , np.

SAY " Ale dzisiaj puzno" - tak napisał gracz

ale na SAY wyświetli


SAY " Ale dzisiaj pozno"

Jak to możliwe ? Wszystko dzieje sie w pliku słowa.ini . Tam wpisujemy słowa poprawne jak i złe. My tylko musimy sie domyślec jaki blad moze popelnic gracz. Duzo dzieci i nie tylko :P na serwerach pisze "które" , "jusz" ,, poniżej pokaze jak dodać do pliku .ini słowa które zostana poprawione

_________

Jako pierwsze musi być ŹLE napisane słowo. Potem robimy SPACJE i wpisujemy poprawnie ów wyraz.

przyklad:

puzno pozno
żeby zrobić nastepny wyraz , przechodzimy do nastepnej linijki dodajac

-end-
i znow do nowej linijki dodajac nastepne słowa

Jezeli chcemy dodać wyraz który "wymaga spacji" np. w ogóle
piszemy tak


w ogóle "w ogole"

W pliku *.ini dodalismy troszke wyrazow , ile naszło nam na mysl ;P
Mam nadzieje ze wszystko jest dobrze wytłumaczone. W razie problemow badz pisac w temacie.

instalacja
Standardowa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#380561 Własny kolor Noktowizora

Napisane przez Kogut w 14.03.2012 15:15

Tutek pozwala nam stworzyć menu do wybrania koluru dla noktowizora:)
Nie zawsze każdemu zielony obraz pasuje.

1.Odtwórz plik .sma zm plague

2.Dodaj nową zmienną
g_nvg[33][3]  


3.
W client_putinserver forward dodaj
g_nvg[id] = { COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE }  


Na przykład

g_nvg[id] = { 0, 255, 0 }


4.W funkcji set_user_nivision()
Zamień to
// Get player origin and alive status
static Float:originF[3], alive
pev(ID_NVISION, pev_origin, originF)
alive = is_user_alive(ID_NVISION)


Na to

// Get player origin and alive status
static Float:originF[3]
pev(ID_NVISION, pev_origin, originF)

Następnie
if (g_nemesis[ID_NVISION] || (g_zombie[ID_NVISION] && g_nodamage[ID_NVISION]) || (!alive && g_nemround))
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[2])) // b
}
// Human / Spectator in normal round
else if (!g_zombie[ID_NVISION] || !alive)
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_humnvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_humnvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_humnvgcolor[2])) // b
}
// Zombie
else
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvgcolor[2])) // b
}


Na
 if (g_nemesis[ID_NVISION] || (g_zombie[ID_NVISION] && g_nodamage[ID_NVISION]))
{
write_byte(255) // r
write_byte(0) // g
write_byte(0) // b
}
else
{
write_byte(g_nvg[ID_NVISION][0]) // r
write_byte(g_nvg[ID_NVISION][1]) // g
write_byte(g_nvg[ID_NVISION][2]) // b
}

5. Teraz musimy stworzyć menu gdzie użytkownik będzie mógł wybrać kolor
Dodajemy na konieć pluginu oto kod
// Show Menu Nvg
public show_menu_nvg(id)
{
new menu = menu_create("\yChoose your favorite color NightVision", "menu_nvg")
menu_additem(menu, "White", "1", 0)
menu_additem(menu, "Red", "2", 0)
// Add more Options if you wish

menu_display(id, menu, 0)
}
// Menu Nvg
public menu_nvg(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64], access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)

switch(str_to_num(data))
{
case 1: g_nvg[id] = { 255, 255, 255 }
case 2: g_nvg[id] = { 255, 0, 0 }
// Add more Options if you wish
}

Poradnik z http://forums.alliedmods.net/index.php
  • +
  • -
  • 3


#381396 [ROZWIĄZANE] Data Life Engine(DLE) Płatne czy Darmowe?

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 15.03.2012 22:37

Oficjalna strona to http://dle-news.ru/
skrypt niby jest płatny, lecz nie spotkałem się jeszcze z osobą która ma ten skrypt z licencją :) w polsce są 'supporty' DLE i na każdym znajdziemy DLE w wersji nulled :) U nas sobie nic z tego nie robią :)
  • +
  • -
  • 1


#359636 [Gun Xp Mod 2.0] Jak dodać nowy item do sklepu.

Napisane przez FetaGreen w 06.02.2012 19:01

Witajcie.
W tym poradniku pokaże wam jak dodać nowy item do sklepu chodzi o ten plugin: http://amxx.pl/topic...-zapis-na-nick/ .
A więc zaczynajmy.

Glowna budowa pluginu wygląda tak:

#include <amxmodx>
#include <gunxpmod>

new PLUGIN_NAME[] = "Unlock : Item"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "author"
new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
register_gxm_item("Item", "Co daje item", koszt)
}

public gxm_item_enabled(id)


Teraz zrobimy poradnik jak dodać item np. więcej życia.

A więc tworzymy nowy plugin wpisując calą taką treść:

#include <amxmodx>
#include <gunxpmod>

new PLUGIN_NAME[] = "Unlock : +80 HP"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "FetaGreen"
new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
}

public gxm_item_enabled(id)


Potem w plugin init pod register_plugin dodajemy tą linijke:

register_gxm_item("Zycie", "Dodaje 80 HP",  50)

Zycie - Item
Dodaje 80 HP - Opis itemu
50 - Cena itemu (Liczone w XP)

Szukamy linijki:

public gxm_item_enabled(id)

I zamieniamy ją na tą:

public gxm_item_enabled(id) {
	set_user_health(id, get_user_health(id) + 80);
	client_print(id, 2, "Wlasnie zakupiles 80HP za 50XP");
}

W linijce ustawiania hp:

set_user_health - Ustawianie HP
get_user_health - Pobieranie HP
+ 80 - Ile HP chcemy dodać

W linijce wyświetlania wiadomości:

client_print - Drukowanie wiadomości
id - gracz
2 - rodzaj tekstu (print,console,center). 2 oznacza print_center
"Wlasnie zakupiles 80HP za 50XP" - Tekst wyświetlanej sie wiadomości

I to taki latwy item ktory polega na dokupieniu HP (80 życia)

Poradnik napisany w 100% przez FetaGreen.
Poradnik napisalem na odpracowanie warna.
Dlaczego taki? No bo nie ma żadnego tutoriala do tego pluginu/modu.
  • +
  • -
  • 5


#261244 GmAMXBans 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL)

Napisane przez Szyfrant w 21.06.2011 14:06

GmAMXBans 1.6 + Poprawki (AMXX.PL)



Wrzuciłem wszystkie poprawki, poprawiłem trochę tłumaczenia i dodałem poprawnie skompilowane pluginy

Paczka zawiera:


- [GmAMXBans] [FIX] Gracz został wcześniej zbanowany 83 razy by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] [AMXBans] Zaladowano 0 admino z bazy danych by MisieQ

- [GmAMXBans] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] Długie Wczytywanie Strefy Admina by MisieQ

- [GmAMXBans] Import adminów z users.ini by Portek

- [GmAMXBans] Spolszczone Pliki Konfiguracyjne - by Szyfrancik


- [GmAMXBans] check_player.inl::prebanned_check_ - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by Portek


- Błędne wyświetlanie w Strefie Admina (Styl Default - WEB) by Kawon

- Dodałem również plik admin.txt gdyż była tam literówka związana z ładowaniem adminów Dołączona grafika


Jak czegoś brakuje pisać od razu !! Nie było mnie długo na forum więc mogę nie wiedzieć co zostało poprawione !

INSTALACJA STANDARDOWA

1 # Poprzednia ilość pobrań 873

2 # Poprzednia ilość pobrań: 633

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 85


#66451 Knife Fight 1.2

Napisane przez Abes Mapper w 12.06.2009 06:56

Knife Fight 1.2
by alan_el_more

Dołączona grafika
Kiedy admin (ADMIN_KICK - flaga "c") wpisze w say /kf to wszyscy gracze wyrzucają bronie i zostaje im tylko nóż. Nie mogą wziąć broni z ziemi ani kupić nowej. Zaś kiedy admin wpisze ponownie /kf to walka na noże się kończy.


Dołączona grafika
//Włącz/Wyłącz plugin
kf_enable 1

Dołączona grafika
[*]say /kf - Włącz/Wyłącz walke na noże

Dołączona grafika
Plik tekstowy do addons/amxmodx/data/lang
Reszta standardowo [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]

Dołączona grafika
Fakemeta
Hamsandwich

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#268983 Strażnik Nicków

Napisane przez SeeK w 12.07.2011 14:34

opis
AUTORZY:
- SeeK(plugin)
- eL1x(skrypt)

Strażnik Nicków jest to zaawansowana metoda do zarządzania rezerwacjami nazw. Działa ona na platformie serwera(plugin) i strony WWW(skrypt). Bardzo ułatwia zapewnienie bezpieczeństwa statystyk graczy. Każda osoba przebywająca na serwerze posiada możliwość zastrzeżenia własnej nazwy. Podczas braku autoryzacji, osoba podszywająca się zostaje wykopany z serwera. Każda rezerwacja może posiadać 3 stany: oczekujący(zaraz po użyciu komendy), zaakceptowany(po zatwierdzeniu) i odrzucony(po odrzuceniu z jakiegoś powodu przez administrację). Wbudowana jest także możliwość wymuszenia, sprawdzania czasu gry tzn. aby zarezerwować nick, musisz mieć przegrane przynajmniej x sekund. Funkcja ta działa tylko wtedy, gdy na serwerze znajdują się psychostats'y.

Skrypt jest dostosowany pod phpBB3, ale występuje także w wersji no_cms.

inne informacje
Udoskonalona wersja 3.4.6. Co nowego?

- Możliwość rezerwacji na hasło
- Możliwość usunięcia rezerwacji
- Zoptymalizowany kod

Zupełnie nowa wersja 3.3.5! Co nowego?

Sposób działania całego silnika został kompletnie zmieniony. Proces rezerwacji odbywa się na kompletnie innej zasadzie.
- możliwość zastrzeżenia nicku przez każdego gracza, dzięki komendzie "/rezerwuj"
- przeniesienie danych do baz sql- stworzenie skryptu, zarządzającego stanami
- wiele, wiele innych drobnych zmian


Nowa wersja 2.0. Co nowego?

- Funkcja w konsoli, dzięki której możemy dodać rezerwację z poziomu serwera, pomimo nieobecności danego gracza.
- Możliwość nadania rezerwacji on-line, dzięki menu z lista graczy

screenshot
Skrypt phpBB
Dołączona grafika

Skrypt no_cms
Dołączona grafika

Plugin
Dołączona grafika
Dołączona grafika

instalacja
Z poziomu serwera:
Kopiujemy zawartość folderu "plugin" na serwer tj.
~/addons/amxmodx/plugins/straznik_nickow.amxx
~/addons/amxmodx/scripting/straznik_nickow.sma

Z poziomu strony WWW
Kopiujemy zawartość folderu web na serwer ftp naszej strony www. Znajdują się w nim dwa foldery phpBB oraz no_cms. W pierwszym znajduje się skrypt napisany specjalnie pod phpBB, natomiast w drugim skrypt napisany pod żadną konkretną platformę(na każdej będzie działało). Aby wszystko poprawnie działało postępuj zgodnie z wskazówkami

phpBB
~/public_html/miejsce_gdzie_masz_zainstalowane_phpbb3/rezerwacja.php
~/public_html/miejsce_gdzie_masz_zainstalowane_phpbb3/style/twoj_styl/template/rezerwacje.html
~/public_html/miejsce_gdzie_masz_zainstalowane_phpbb3/style/twoj_styl/template/rezerwacje_accept.html
~/public_html/miejsce_gdzie_masz_zainstalowane_phpbb3/style/twoj_styl/template/rezerwacje_delete.html

no_cms
~/public_html/rezerwacja_new.php
~/public_html/rezerwacja_conf.html

konfiguracja
Z poziomu strony WWW
Jeżeli dodaliśmy skrypt pod żadną konkretną platformę tj. no_cms, to musimy wyedytować plik rezerwacja_conf.php w następujący sposób
$username ="" // Login do panelu administratora skryptu
$password = "" // Hasło do panelu administratora skryptu

$db_host = "" // IP bazy danych
$db_username = "" // Użytkownika bazy danych
$db_password = "" // Hasło bazy danych
$db_database = "" // Nazwa bazy danych
cvary
//rezerwacja
//dane do bazy danych pod rezerwacje(jeżeli wybrałeś skrypt pod phpBB3, podaj tu dane do bazy danych na której stoi forum)
amx_sn_host "" // ip bazy
amx_sn_user "" // użytkownik w bazie
amx_sn_pass "" // hasło do tego użytkownika
amx_sn_db "" // nazwa bazy

//dane do bazy danych psychostatsow
amx_sn_ps_host "" // ip bazy danych pod którą podpięte są psychostats'y
amx_sn_ps_user "" // użytkownik tej bazy danych
amx_sn_ps_pass "" // hasło do tego użytkownika
amx_sn_ps_db "" // nazwa bazy

//Wymagana ilość czasu w sekundach, aby moc zarezerwować nick
sn_min_czas ""

//wyłącz/Wlacz sprawdzanie czasu(gdy nie ma zainstalowanych psychostatsow wyłącz tj. ustaw 0, inaczej grozi to crashem)
sn_czas ""

komendy admina
amx_rezerwuj "Nick" "IP/SID" - dodanie rezerwacji

komendy
say /rezerwuj - rezerwuje nick
say /usun - usuwa rezerwacje

Jeżeli zarezerwowałeś nick na hasło, to dopisz do pliku config.cfg
setinfo "_sn" "haslo"





Stara Wersja

OPIS: Sprawdzanie graczy odbywa się w ten sam sposób, ale wszystko zapisywane jest do pliku txt. Nie ma tutaj skryptu na stronę WWW, ani potrzeby posiadania baz sql.
Instalacja:
~/plugins/straznik_nickow.amxx
~/scripting/straznik_nickow.sma
~/configs/rezerwacja.ini

~/plugins/menufront.amxx*
~/data/lang/menufront.txt*

*Jeżeli chcesz, aby menu rezerwacji zostało dodane do amxmodmenu, skopiuj także te pliki
Komendy:
amx_rezerwacja "nick" "steamid/ip" - dodanie rezerwacji offline
amx_lista - menu dodawania rezerwacji online











Nowa i stara wersja: Nie zapomnij dodać wpisu do pliku plugins.ini - straznik_nickow.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#348681 Battlefield 3 Rank

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.01.2012 12:23

Battlefield 3 Rank 0.1
by MisieQ

opis
Witam

Przedstawiam wam rank system z BF3, jest to tylko aktualnie zwykły system rang nic więcej, lecz planuje go rozbudować(nie o jakieś super moce itp. tylko lekkie dodatki)

wymagane moduly
CSX

konfiguracja
Nazwy Rang znajdują sie w pliku sma a dokładnie tutaj
new ranga[][] = {
"Brak",
"Private First Class",
"Private First Class 1",
"Private First Class 2",
"Private First Class 3",
"Lance Corporal",
"Lance Corporal 1 Star",
"Lance Corporal 2 Stars",
"Lance Corporal 3 Stars",
"Corporal",
"Corporal 1 Star",
"Corporal 2 Stars",
"Corporal 3 Stars",
"Sergeant",
"Sergeant 1 Star",
"Sergeant 2 Stars",
"Sergeant 3 Stars",
"Staff Sergeant",
"Staff Sergeant 1 Star",
"Staff Sergeant 2 Stars",
"Gunnery Sergeant",
"Gunnery Sergeant 1 Star",
"Gunnery Sergeant 2 Star",
"Master Sergeant",
"Master Sergeant 1 Star",
"Master Sergeant 2 Stars",
"First Sergeant",
"First Sergeant 1 Star",
"First Sergeant 2 Stars",
"Master Gunnery Sergeant",
"Master Gunnery Sergeant 1 Star",
"Master Gunnery Sergeant 2 Stars",
"Sergeant Major",
"Sergeant Major 1 Star",
"Sergeant Major 2 Star",
"Warrant Officer One",
"Chief Warrant Officer Two",
"Chief Warrant Officer Three",
"Chief Warrant Officer Four",
"Chief Warrant Officer Five",
"Second Lieutenant",
"First Lieutenant",
"Captain",
"Major",
"Lt. Colonel",
"Colonel"
}


Ilosc expa/zabic potrzebna do zdobycia rang znajduje sie również w sma a dokładnie tutaj
new rangaxp[47] = {
0,
10,
80,
180,
290,
410,
540,
670,
810,
960,
1110,
1300,
1500,
1700,
1900,
2200,
2500,
2800,
3100,
3400,
3700,
4000,
4300,
4700,
5100,
5500,
5900,
6300,
6700,
7100,
7600,
8100,
8600,
9100,
9600,
10500,
12000,
13700,
15800,
18000,
20800,
23400,
28200,
32000,
36200,
40000
}


inne informacje
W wersji 0.2 planuje dodać spirite rang(cos alal bf2 rank mod)

download
Załączony plik  bf3rank.amxx   6,33 KB  106 Ilość pobrań

Załączony plik  bf3rank.sma   2,83 KB  2127 Ilość pobrań
  bf3rank.amxx
  • +
  • -
  • 41


#178634 Gun Xp Mod 2.0 PL - Zapis na nick

Napisane przez ProMil w 10.10.2010 10:10

Dołączona grafika


Dołączona grafika
Buyzone jest wyłączony, a ty musisz zabijać przeciwników aby dostawać expa, jeżeli zdobędziesz wystarczającą ilość expa, wtedy zdobywasz wyższy level. Kiedy zdobędziesz wyższy level masz odblokowane lepsze bronie, ale tylko te na twój level. Pragnę przypomnieć, że to nie jest gungame!
Ta wersja posiada opcję zapis na nick! - Gratki dla Hardbot'a - Gratki dla Hardbot'a za niedziałający kod i jeszcze większe gratki dla mnie za naprawę :) Sam osobiście ją przetłumaczyłem, całe pisanie tego posta zajęło mi 2 godziny.

Dołączona grafika

amxmodx
fakemeta
fun
cstrike
nvault
sqlx
hamsandwich

Dołączona grafika
Wszystko ustawiamy w configs/gunxpmod.cfg
gxm_enable "1" - Aktywny = 1, Nieaktywny = 0.
gxm_savetype "1" - Zapis expa do : 1 = MySQL, 0 = NVault.
gxm_save "2" - Zapis expa na : 2 = Nick, 1 = SteamID, 0 = IP
gxm_level_text "0" - Pokazuje twój level w : 1 = HUD, 0 = Tak jak w bf2, czyli na sayu.
gxm_xp "15" - Ile zdobywasz punktów po zabiciu wroga.
gxm_level_style "1" - Wyższy level to automatycznie nowa broń : 1 = Tak, 0 = Nie, bronie samemu wybieramy w menu.

gxm_triple "1" - Aktywny bonus za potrójne zabicie? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_triple_xp "3" - Ile dostajemy expa za potrójne zabicie?
gxm_triple_kills "3" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć potrójne zabicie?
gxm_ultra "1" - Aktywny ultra bonus zabójstw? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_ultra_kills "6" - Ile potrzeba zabić, aby zdobyć bonus ultra zabójstw?
gxm_admin_xp "1" - Aktywne dodatkowy exp za zabicia dla adminow? 1 = Tak, 0 = Nie.
gxm_extra_xp "4" - Ile dawać dodatkowego expa dla adminow?

gxm_show_rank "1" - pokazywać ranking w /top20? 1 = Tak, 0 = Nie.

Tylko wówczas, gdy wybrałeś zapis na MySQL
SQL cvary:
gxm_host "127.0.0.1" - Host bazy danych.
gxm_user "root" - Użytkownik bazy danych.
gxm_pass "" - Hasło użytkownika bazy danych.
gxm_dbname "gunxpmod" - nazwa bazy danych.

Dołączona grafika
Pisz w sayu: /menu albo menu aby włączyć menu moda!
Pisz w sayu: /level, aby zobaczyć swój level w sayu gxm_level_text musi być wtedy ustawione na 0.
Pisz w sayu: /top20, aby zobczyć top 20 graczy z najwyższym expem.
Pisz w sayu: /ul, ul, /unlocks, aby odblokować dodatki albo kupić extra broń!
Dołączona grafika
Pisz w konsoli : set_level nick level. Przykład: set_level ProMil 10, ustawia 10 level graczowi ProMil .
Dołączona grafika
Jeżeli używasz inne mody (wymienione niżej) to wejdź w gunxpmod.cfg (scripting folder) i edytuj:
//#define NORMAL_MOD - Normalny mod, zwykły cs 1.6 bez żadnych modów.
//#define ZOMBIE_SWARM - Jeżeli używasz Zombie Swarm.
#define ZOMBIE_INFECTION - Jeżeli używasz Zombie Infection. 
Od komentuj ten mod, który masz na serwerze usuwajac "//".

Jeśli masz na serwerze:
#define NORMAL_MOD
Nie zapomnij za komentować pozostałych dodając // przed nimi :
//#define ZOMBIE_SWARM
//#define ZOMBIE_INFECTION
Możesz także edytować item (unlock_*.sma) zmienić nazwę, cenę i opis, czyli wszystko, co chcesz.
Przykład. znajdź tę linię i edytuj:
register_gxm_item("Grenades Pack", "Daje extra granaty", 90)
                        //Nazwa            //Opis            //Koszt
Dołączona grafika
W pliku gunxpmod.txt można nadać informacją własne kolory:

/g - Zielony tekst. | \d - Szary tekst (W menu).
/ctr - Kolor druzyny TT (czerwony), CT (niebieski). | \y - Żółty tekst (w menu).
/y - Pomarańczowy tekst taki jak w sayu. | \r - Czerwony tekst (w menu). \w - Biały tekst (w menu).

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Zawartość folderu plugins wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/plugins
Zawartość folderu scriping wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/scripting
Zawartość folderu data wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/data
Zawartość folderu Configs wklejamy do siebie na serwer w addons/amxmodx/configs
Zawartość folderu models wklejamy do siebie na serwer w cstrike/models
Zawartość folderu sound wklejamy do siebie na serwer w cstrike/sound

Nie dodajemy nic do plugins.ini!! Wszystko jest w plugins-gxm.ini w configs!!!
Dołączona grafika
Modele i sound!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#341131 Prefix z Aktualną Ranga

Napisane przez Misiaczek ;c w 28.12.2011 17:11

Witam ;)

Przedstawiam wam prosty i łatwy poradnik jak dorobić Prefixy przed nickiem do BF2 które zawierają aktualną range.

Dołączona grafika

A więc zaczynamy ;), instrukcje oparłem o BF2 1.1.0 ;)

bf2rank.sma
Szukamy:
	#if defined SQL
/* SQL */
register_cvar("bf2rank_db_host", "localhost");
register_cvar("bf2rank_db_user", "root");
register_cvar("bf2rank_db_pass", "root");
register_cvar("bf2rank_db_database", "bf2rank");
#endif


dodajemy pod tym to:
register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat");


tak aby całość wyglądało tak:
    #if defined SQL
/* SQL */
register_cvar("bf2rank_db_host", "localhost");
register_cvar("bf2rank_db_user", "root");
register_cvar("bf2rank_db_pass", "root");
register_cvar("bf2rank_db_database", "bf2rank");
#endif

register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat");


Zapisujemy i zamykamy plik.

hud.inl

Szukamy:
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}


dodajemy pod tym to:
public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new rank = g_PlayerRank[id];
new szPrefix[64]
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",gRankName[rank]);

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


tak aby całość wyglądało tak:
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}

public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new rank = g_PlayerRank[id];
new szPrefix[64]
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",gRankName[rank]);

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}



Zapisujemy i zamykamy plik.

Następnie kompilujemy lokalnie zmodyfikowane pliki bf2 i wgrywamy na serwer ;)
  • +
  • -
  • 11


#341308 Reputacja w powiadomieniach ?

Napisane przez Onyke w 28.12.2011 21:38

Na Tak. Wielu osobom ułatwiło by to życie

No nie! Nie zobaczę kto mi dzisiaj dał plusika :( Moje życie nie ma sensu, dlaczego ono jest takie okrutne?
:giggle:
  • +
  • -
  • 9


#140911 AmxModX 1.8.2 + Metamod-p - Linux & Windows

Napisane przez Szyfrant w 03.06.2010 09:17

Każda paczka zawiera AmXModX 1.8.2 + Metamod-p. (dev-hg60)

Format *zip

AmxModX 1.8.2 (dev-hg60) + Metamod-p [Linux]
AmxModX 1.8.2 (dev-hg60) + Metamod-p [Windows]



Dołączona grafika

Załączony plik  amxmodx-1.8.2-dev-hg60-base-linux.zip   3,14 MB  5015 Ilość pobrań
- Base + CStrike - LINUX
Załączony plik  amxmodx-1.8.2-dev-hg60-base-windows.zip   3,59 MB  4961 Ilość pobrań
- Base + CStrike - WINDOWS



Poprzednia wersja:

Spoiler



Dołączona grafika

Jeśli chcecie tylko uaktualnić AMXX'a skopiujcie sobie najważniejsze pliki (plugins.ini, amxx.cfg , sql.cfg) z ftp
Wgrajcie paczkę i wklejcie uprzednio skopiowane pliki.


Pozdro Szyfrant


  • +
  • -
  • 48


#327483 [ROZWIĄZANE] Poszukuję klucza francuskiego albo cos na ksztalt

Napisane przez VirusX w 27.11.2011 19:54

Naucz się polskiego a pod modele zdobędziesz używając program Half-Life Model Viewer ale z głową.


A więc, Panie Filolog, pragnę zapewnić, iż język ojczysty opanowałem w stopniu wystarczającym już za czasów, kiedy Ty srałeś jeszcze w pieluchy.
W dodatku ciężko jest mi przejść obojętnie obok Twojej rady, która świadczy o tym, iż jesteś ignorantem albo kompletnym idiotą lub też, co bardziej prawdopodobne, niedouczonym smarkiem.
HLMV służy co najwyżej do wyświetlania modeli i ich drobnej edycji.

Brnąc przez zawiłość jaką wprowadzasz w swoim krótkim acz kretyńskim poście chciałbym również wytknąć Ci parę uchybień.

Nie mam bladego pojęcia czym są pod modele, wszak jest to na gruncie lingwistyki inne słowo aniżeli 'podele', którego ja całkowicie przypadkowo użyłem.
używając programU - tak powinien brzmieć zwrot - odmiana przez przypadki też Ci najwyraźniej nie idzie
użyć programu HLMV z głową - dziękuję ze ostrzeżenie, gdyby nie ta pomocna informacja spaliłbym sobie komputer albo kto wie - może odpalił jakąś głowicę nuklearną. Od teraz będę go używał z głową i pełną rozwagą. Jakkolwiek, pomimo najszczerszych chęci zdarzyło mi się już wysadzić dzięki temu programowi piekarnik sąsiadów i zbytnio podgrzać wodę w prysznicu. Mea culpa...

Abstrahując od przypadku napinacza, którego reprezentujesz, po raz kolejny nasuwa mi się pytanie - gdzie się podziała cholerna życzliwość i czy pokolenie internetowe jest już zupełnie zwolnione z jakiejkolwiek etykiety?

Nie pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 56


#277134 Od wybranego lvl'a inny exp

Napisane przez A może sma? w 03.08.2011 14:43

- Pijesz?
- Nie.
- Palisz?
- Nie.
- Narkotyki?
- Nie.
- A może sma?
  • +
  • -
  • 33


#309779 [ROZWIĄZANE] [ZP] Jak edytować/zmienić tekst..

Napisane przez Stachuu :D ?? w 17.10.2011 17:44

// Plugin Version
new const PLUGIN_VERSION[] = "4.3"



edytuj wedle uznania

a i zapomniałem o sednie
formatex(g_modname, charsmax(g_modname), "Zombie Plague %s", PLUGIN_VERSION)


tu zmieniasz napis w menu i pewnie tez na say .
  • +
  • -
  • 1