Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Goliath - zdjęcie

Goliath

Rejestracja: 17.11.2010
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
*****

#380180 [ROZWIĄZANE] Klasa "Samobójca", errory w logach.

Napisane przez Goliath w 13.03.2012 18:35

Wywal to:

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

  • +
  • -
  • 1


#380175 [ROZWIĄZANE] Linijka odpowiadajaca za 1/x z broni - gdzie?

Napisane przez Goliath w 13.03.2012 18:29


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

Zmień to na:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1)

  • +
  • -
  • 1


#379220 [ROZWIĄZANE] Spolszczenie "Przydziel punkty"

Napisane przez Goliath w 11.03.2012 21:30

@UP: Jak już coś, to:
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

Dodaj to przed wywołaniem menu_display.
  • +
  • -
  • 1


#377202 [ROZWIĄZANE] Problem z pluginem COD

Napisane przez Goliath w 08.03.2012 15:54

Brakuje ci modułów do CS'a. Wgraj "Counter-Strike Addon":
Podstawowe pliki - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#376494 Perk "Granat Odłamkowy"

Napisane przez Goliath w 06.03.2012 21:12

Pierwszy post zaktualizowany na prośbę autora ;)
  • +
  • -
  • 1


#374612 poprawienie klasy

Napisane przez Goliath w 03.03.2012 17:55

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Awanturnik";
new const opis[] = "Agresywny i ******** człowiek,Posiada famasa z niego +15 dmg, HE 1/2";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[df] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#374018 [ROZWIĄZANE] Jak wgrac COD na serwer

Napisane przez Goliath w 02.03.2012 16:59

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXX > Pytania
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania


  • +
  • -
  • 1


#373072 Zakaz podnoszenia broni z ziemii.

Napisane przez Goliath w 29.02.2012 18:29

Nakupenda., pierwszy parametr Ham_Touch to ID bytu broni leżącej na ziemi, a nie ID broni. Powinno być raczej tak:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
register_plugin( "Block Weapon Pickup", "1.0", "Wrecked" )

RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 )
RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 )
}

public HamTouchPre( weapon ) {
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED;

new name[20];
pev(weapon, pev_model, name, 19);
if(containi(name, "w_backpack") != -1)
return HAM_IGNORED;

return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 1


#371443 [ROZWIĄZANE] Kamizelka na Start

Napisane przez Goliath w 26.02.2012 12:59

Nie radzę dodawać kamizelki z jednego, prostego powodu - spowoduje to, że wszelkie 1/X za broni przestaną działać (będzie zadawać graczowi mniej obrażeń niż jest wymagane do śmierci). Ale jeśli tak bardzo chcesz - użyj funkcji Dokumentacja AMXX.pl: Cstrike >> cstrike > cs_set_user_armor w momencie aktywacji klasy (cod_class_enabled) i w każdym evencie spawnu.
  • +
  • -
  • 2


#371251 [ROZWIĄZANE] Instant kill przy strale w głowę

Napisane przez Goliath w 26.02.2012 09:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#367529 [ROZWIĄZANE] Zmiana kolejności frakcji

Napisane przez Goliath w 19.02.2012 18:07

Kolejność frakcji zależy od kolejności klas. Ustaw klasy, które mają być we frakcji Premium, jako ostatnie w pliku plugins-codmod.ini.
  • +
  • -
  • 1


#365708 Pozycja czyli get_user_origin + set

Napisane przez Goliath w 16.02.2012 21:49

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XArtykuły i Instrukcje
do
Scripting AMXXTutoriale


  • +
  • -
  • 1


#365477 [ROZWIĄZANE] Napisanie pluginu /sklep

Napisane przez Goliath w 16.02.2012 16:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • -1


#360551 [ROZWIĄZANE] Doda ktoś do HUD Zdrowie ??

Napisane przez Goliath w 08.02.2012 15:19

@ Kolar`. : :facepalm:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Nick : %s^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nZdrowie : %i",
nazwa_gracza[target], nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 24, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Nick: %s]^n[Klasa : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Inteligencja : %i]^n[Zycie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i]^n[Kondycja : %i]",
nazwa_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]], get_user_health(id), doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#359130 Wybór - gdzie ma się znajdować HUD

Napisane przez Goliath w 05.02.2012 20:41

	set_hudmessage(HudColor[iPlayerHudType[id]][0], HudColor[iPlayerHudType[id]][1], HudColor[iPlayerHudType[id]][2], HudType[iPlayerHudType[id]][0], HudType[iPlayerHudType[id]][1], 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[Drugi perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[Punkty honoru : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], get_user_health(id), cod_get_user_coins(id));

Spróbuj tak.
  • +
  • -
  • 1