jesli nie chcesz zeby było
UPG_ICESTAB
UPG_STEALTH
musisz usunac
}
if(g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB] && weapon==CSW_KNIFE
&& !(g_p_buttons[attacker] & IN_ATTACK) && (g_p_buttons[attacker] & IN_ATTACK2)){
if(g_c_ice[id]<10*g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB]){
g_c_ice[id] = 10*g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB] + 3
pev(id, pev_v_angle, g_p_angle[id])
}i ten
case UPG_niewidzialnosc:{
if(!is_user_alive(id))
return
if(g_in_team && g_in_team != g_p_team[id])
return
temp = 255-40*g_p_upg[id][UPG_STEALTH]
if(temp<0)
temp=0
set_user_rendering(id, 0, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, temp)
}a jesli chcesz zeby to było dopisz po
#define UPG_BHOP 11
#define UPG_STEALTH] 12
#define UPG_ICESTAB 13
masz tu załaczniki bez tego usunełem kompiluje sie normalnie


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna

rpg.amxx

