Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

skate66 - zdjęcie

skate66

Rejestracja: 28.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.09.2011 12:36
-----

#273838 Tag przed nickiem

Napisane przez byCZUS w 25.07.2011 18:31

Krótsza ver. sprawdź sobie:
 /* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

new const tagi[][] = {
{ ADMIN_IMMUNITY, "[Head Admin] " },
{ ADMIN_KICK, "[Admin] " },
{ ADMIN_LEVEL_G, "[VIP] " },
{ ADMIN_LEVEL_H, "[Premium] " }
}

public plugin_init() {
register_plugin("TAG", "1.0", "byCZEK");

register_clcmd("say", "handle_say");
}

public handle_say(id) {
new msg[256]; read_args(msg, 191);
new team = get_user_team(id);
new nick[33]; get_user_name(id, nick, 32);
new bool: b = false;

remove_quotes(msg);

for(new i = 0; i < sizeof(tagi); i++) {
if(get_user_flags(id) & tagi[i][0]) {
ColorChat(0, !team ? GREY : team ? RED : BLUE, "%s%s^x04%s: ^x01%s", tagi[i][1], is_user_alive(id) ? "" : "* DEAD * ", nick, msg);
b = true;

break;
}
}
return b ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3


#274025 Kolejka do TT

Napisane przez byCZUS w 26.07.2011 10:05

Szczerze to nie wiem jakie są aktualnie, lecz niedawno jeden z nich poprawiłem.
  • +
  • -
  • 2


#274201 Admin Tag

Napisane przez byCZUS w 26.07.2011 16:17

Możesz uzyskać krótszy kod zamieniając:
switch(FlagaGracza[id])
{
case 1: {
ColorChat(0, kolor, "%s[%s] ^x04%s : ^x01%s", is_user_alive(id) ? "" : info[1], Tagi[0], nick, message)
}
case 2: {
ColorChat(0, kolor, "%s[%s] ^x04%s : ^x01%s", is_user_alive(id) ? "" : info[1], Tagi[1], nick, message)
}
case 3: {
ColorChat(0, kolor, "%s[%s] ^x04%s : ^x01%s", is_user_alive(id) ? "" : info[1], Tagi[2], nick, message)
}
case 4: {
ColorChat(0, kolor, "%s[%s] ^x04%s : ^x01%s", is_user_alive(id) ? "" : info[1], Tagi[3], nick, message)
}
case 5: {
ColorChat(0, kolor, "%s[%s] ^x04%s : ^x01%s", is_user_alive(id) ? "" : info[1], Tagi[4], nick, message)
}
case 6: {
ColorChat(0, kolor, "%s[%s] ^x04%s : ^x01%s", is_user_alive(id) ? "" : info[1], Tagi[5], nick, message)
}
case 7: {
ColorChat(0, kolor, "%s[%s] ^x04%s : ^x01%s", is_user_alive(id) ? "" : info[1], Tagi[6], nick, message)
}
case 8: {
ColorChat(0, kolor, "%s[%s] ^x04%s : ^x01%s", is_user_alive(id) ? "" : info[1], Tagi[6], nick, message)
}
}

na

ColorChat(0, kolor, "%s[%s] ^x04%s : ^x01%s", is_user_alive(id) ? "" : info[1], Tagi[FlagaGracza[id] - 1], nick, message)


Zauważyłem również, że zrobiłeś "byka" kopiując tekst, no chyba tak nie powinno być ponieważ w case 7 i 8 masz Tagi[6] dwukrotnie.
  • +
  • -
  • 5


#274206 Tag przed nickiem

Napisane przez byCZUS w 26.07.2011 16:25

Jeżeli chcesz by można było używać @, / itp użyj tego, u mnie w tamtej ver. nie było można z prostego powodu - nie sprawdzało czy coś takiego występuje.
 /* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

new const tagi[][] = {
{ ADMIN_IMMUNITY, "[Head Admin] " },
{ ADMIN_KICK, "[Admin] " },
{ ADMIN_LEVEL_G, "[VIP] " },
{ ADMIN_LEVEL_H, "[Premium] " }
}

public plugin_init() {
register_plugin("TAG", "1.0", "byCZEK");

register_clcmd("say", "handle_say");
}

public handle_say(id) {
new msg[256]; read_args(msg, 191);
new team = get_user_team(id);
new nick[33]; get_user_name(id, nick, 32);
new bool: b = false;

remove_quotes(msg);

// Z kodu wyzej
if(msg[0] == '/' || msg[0] == '@' || msg[0] == '!' || equal(msg, ""))
return PLUGIN_CONTINUE;

for(new i = 0; i < sizeof(tagi); i++) {
if(get_user_flags(id) & tagi[i][0]) {
ColorChat(0, !team ? GREY : team ? RED : BLUE, "%s%s^x04%s: ^x01%s", tagi[i][1], is_user_alive(id) ? "" : "* DEAD * ", nick, msg);
b = true;

break;
}
}
return b ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#274210 Error w logach plugin muzyka w czasie zmianu mapy

Napisane przez byCZUS w 26.07.2011 16:37

public song(id) {
new CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id)


zamień na
public song(id) {
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id)

  • +
  • -
  • 1


#215148 Przenoszenie lvl

Napisane przez byCZUS w 12.02.2011 16:44

Napisałem plugin który przenosi lvl między dwoma klasami, na prośbę jednego z użytkowników.

Na sam początek trzeba sprawdzić czy mamy poprawny nativ, ponieważ został on naprawiony dopiero w najnowszej ver mod'a.

A więc tak odpalamy QTM_CodMod.sma i szukamy

public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)

Jeśli kod jest poprawny to powinien wyglądać tak:

public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
}
}


Lecz jeśli taki nie jest zamieniamy >= na <=. Kompilujemy plugin i wgrywamy na ftp. Teraz przechodzimy do "głównej części programu". Wgrywamy plugin(załącznik) i można już sobie przenosić poziomy :]
Sposób użycia pluginu: w consoli wpisujemy

cod_przenies <nick> <id starej> <id nowej>

Po tej czynności powinno nas przenieść na nową klasę. Jeśli nie wiesz jakie ID mają klasy specjalnie dodałem opcję sprawdzenia. Służy do tego funkcja

lista_klas
To tyle myślę że się przyda :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#174090 [QTM COD:MW Mod] Sklep

Napisane przez byCZUS w 25.09.2010 12:12

Dzisiaj pokażę jak zrobić sklep w osobnym pluginie. Na samym początku pobieramy plik .inc i wrzucamy do amxmodx/scripting/include. W nim zawarte są używane nativy.

Otwieramy nasz Call Of Duty:
pod
public plugin_init() 
{
 // zawartość
}
umieszczamy
public plugin_natives()
{
	register_library("codzik");
	
	register_native("cod_add_exp", "native_cod_add_exp", 1);  // Dodawanie expa.
	register_native("cod_give_ritem", "native_cod_give_ritem", 1);  // Losowy przedmiot.
}

Na samym dole kodu umieszczamy
public native_cod_add_exp(id, ile)
{
	doswiadczenie_gracza[id] += ile;
}

public native_cod_give_ritem(id)
{
	DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

To tyle z modyfikacji Call Of Duty. Czas zająć się głównym pluginem (sklepem). Pokażę tutaj mój mały sklepik
Spoiler


Plugin sklepu również znajduje się w załączniku.

Teraz kompilujemy nowy COD z nativami i wgrywamy wraz z sklepem do amxmodx/plugins/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#217358 Dodawkowy exp

Napisane przez byCZUS w 19.02.2011 19:07

Ostatnio dla siebie pisałem plugin do dawania exp'a za podłożenie paki, uratowanie hostów itp. Widzę że kilka osób go też poszukuje a więc go udostępniam.

Są 2 ver.

Ver 1:
  • podłożona paka
  • rozbrojona paka
  • uratowanie hosta
Cvary:
cod_plantxp "100"
cod_defusxp "120"
cod_rescuxp "30"

Ver 2:
  • podłożona paka
  • rozbrojona paka
Cvary:
cod_plantxp "100"
cod_defusxp "120"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37