Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HellSpawN123 - zdjęcie

HellSpawN123

Rejestracja: 14.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.02.2012 21:37
-----

#124677 [5.8d/5.9l] Komenda na dodawanie doświadczenia.

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:26

Znajdź:
register_clcmd("fullupdate","fullupdate")

Pod dodaj:
register_clcmd("amx_giveexp","CmdGiveExp",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_giveexp <nick>")
Na koniec plugin'u wklej:
public CmdGiveExp(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED;

new szPlayer[32];
read_argv(1, szPlayer, 31);
new iTarget = cmd_target(id, szPlayer, 0);
if(iTarget)
{
new szName[48], szExp[10], iExp;
read_argv(2, szExp, 9);
iExp = str_to_num(szExp);
get_user_name(iTarget, szName, 47);
console_print(id, "%s dostal %i expa", szName, iExp);
Give_Xp(iTarget, iExp);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użycie
amx_giveexp <nick_gracza> <ilość doświadczenia>
Przykład:
amx_giveexp Vertricus 11 //Gracz o nicku Vertricus 11 punktów doświadczenia

  • +
  • -
  • 10


#124689 [5.8d/5.9l] Komenda na dodawanie doświadczenia.

Napisane przez Change w 10.04.2010 11:42

Przykład:
amx_giveitem Vertricus 11 //Gracz o nicku Vertricus 11 punktów doświadczenia


Popraw i bedzie okey :P
  • +
  • -
  • 1


#249953 Kompilacja [Diablo Mod]

Napisane przez Onyke w 16.05.2011 14:43

To
ColorChat(id, YELLOW, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za polozenie bomby przez twoj team",get_cvar_num("diablo_xpbonus2"))

na
ColorChat(id, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za polozenie bomby przez twoj team",get_cvar_num("diablo_xpbonus2"))

Oczywiście musisz mieć includa colorchata.

A co do 1 to chyba
Zamień początek
Coś podobnego do tego
new const LevelXP[jakas_liczba] = {

na
new const LevelXP[] = {

  • +
  • -
  • 1


#182038 Cod Mod - Blad w kompilacji

Napisane przez Waski w 21.10.2010 20:06

Masz tyle tam było do poprawienie że byś się wstydził, łapaj xD
Dodałem w jednej lini tylko ) i zmieniłem w jednej klasie na Ninjas bo miałeś źle
*.amxxZałączony plik  qtm_codmod.amxx   87,07 KB  11 Ilość pobrań

*.smaZałączony plik  qtm_codmod.sma   88,81 KB  50 Ilość pobrań
  qtm_codmod.amxx


#181906 [Cod Mod] Proszę o szybką pomoc3

Napisane przez DarkGL w 21.10.2010 14:54

client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]
na
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]])
linia 1879
  • +
  • -
  • 1


#181449 [Cod Mod] Prośba o klasę

Napisane przez Waski w 19.10.2010 15:28

OKej już się robi
//Edit:
Już gotowe *.sma i *.amxx masz w załączniku :)

Załączone pliki




#181196 [Cod Mod] Proszę o szybką pomoc

Napisane przez kamioool w 18.10.2010 14:46

Oto Twoja szybka odpowiedź...

QTM_CodMod.sma(225) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
QTM_CodMod.sma(226) : error 010: invalid function or declaration


Linia 226:
};
< Chyba jasne że " ; " jest nie potrzebne :)


Linia 224 i 225
	"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega"
"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega"


Zapomniałeś o przecinku?

	"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega",
"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega"



Warning: Tag mismatch on line 184


new const Float:szybkosc_klasy[] = { 0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 100};



, 100};
a nie przypadkiem ...
, 100.0};
?