Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
marcin325
Rejestracja: 03.10.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2014 11:49
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 102
- Odwiedzin: 4 565
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Luty 2, 1992
-
Imię
marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Lublin
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
marcin325 nie posiada znajomych
#357274 /codadminmenu
Napisane przez Ravenek w 08.02.2012 18:04
Chcialbym dac kilku osobom na serverze dostep do codadminmenu.
Jak wiadomo daje to im mozliwosc dawania expa, perkow i lvli.
Czy da sie do tego pluginu dorobic logi?
Tak zebym widzial komu, kto,kiedy i ile dal expa lub lvli?
halo
odswiezam
odswiezam
#358151 [ROZWIĄZANE] klasa sypie logi
Napisane przez Ravenek w 04.02.2012 15:10
L 02/03/2012 - 08:11:46: Start of error session.
L 02/03/2012 - 08:11:46: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120203.log")
L 02/03/2012 - 08:11:46: [FUN] Invalid player 3
L 02/03/2012 - 08:11:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nocnylowca.amxx")
L 02/03/2012 - 08:11:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 02/03/2012 - 08:11:46: [AMXX] [0] codclass_nocnylowca.txt::CzasFun (line 180)
L 02/03/2012 - 17:14:34: Start of error session.
L 02/03/2012 - 17:14:34: Info (map "cs_office") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120203.log")
L 02/03/2012 - 17:14:34: [FUN] Invalid player 11
L 02/03/2012 - 17:14:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nocnylowca.amxx")
L 02/03/2012 - 17:14:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 02/03/2012 - 17:14:34: [AMXX] [0] codclass_nocnylowca.txt::CzasFun (line 180)
L 02/03/2012 - 17:16:18: [FUN] Invalid player 19
L 02/03/2012 - 17:16:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nocnylowca.amxx")
L 02/03/2012 - 17:16:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 02/03/2012 - 17:16:18: [AMXX] [0] codclass_nocnylowca.txt::CzasFun (line 180)
L 02/03/2012 - 19:06:03: Start of error session.
L 02/03/2012 - 19:06:03: Info (map "de_dust2002") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120203.log")
L 02/03/2012 - 19:06:03: [FUN] Invalid player 19
L 02/03/2012 - 19:06:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nocnylowca.amxx")
L 02/03/2012 - 19:06:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 02/03/2012 - 19:06:03: [AMXX] [0] codclass_nocnylowca.txt::CzasFun (line 180)
Jezeli ktos by mógł mi to naprawic dam plus.
SMA klasy w zalaczniku
Załączone pliki
-
codclass_nocnylowca.txt 4,2 KB 62 Ilość pobrań
#669150 RS - jak to zrobic zeby lecialy po kolei?
Napisane przez dasiek w 05.11.2014 15:20
#665120 Bron Biologiczna
Napisane przez GoldenKill w 25.09.2014 11:56
Witam
Z racji tego, że dziś są moje urodziny, postanowiłem udostępnić wam perk "Broń Biologiczna". Posiadając ten perk dostajemy granat, który po wybuchnięciu (HE) zatruwa wrogów w pobliżu. Czas zatrucia wynosi 10 sekund, a co 1 sekundę zostaje zadany 1 dmg.
Poprawiona wersja
Załączone pliki
-
codperk_bronbiologiczna.sma 3,48 KB 197 Ilość pobrań
codperk_bronbiologiczna.amxx
#666809 Call of Duty: Modern Warfare Dominacja by LosT. - Dyskusja Ogólna
Napisane przez ex0 w 12.10.2014 17:28
Zawieszone z racji kończenia prac nad Advanced Warfare !
Cześć !
Otóż w najbliższym czasie planuję wypuszczenie mojego autorskiego CoD'a.
Chciałbym zapytać was o opinie, oraz poradę co można jeszcze dodać / zmienić / edytować.
MOTD wejściowe naszego serweru.
Sam Call Of Duty oparty jest na systemie który w grach FPS nazywamy "Dominacją", polega on na zawładnięciu kilkoma randomowymi punktami na mapie, za co przyznawane nam są punkty. Po osiągnięciu odpowiedniej ilości punktów, dana drużyna wygrywa, oczywiście całość przeprowadzona jest w trybie deathmatch (autorespawn), co określony czas oraz kontrolowaniu okolicznych punktów.
Na serwerze jest 36 klas, podzielone na 6 frakcji. Z tego 12 klas to klasy Premium oraz Specjaliści (odpowiednik potocznego MEGA PREMIUM), lecz starałem się stosunkowo nie dopieszczać klas płatnych tak, aby były niezniszczalne i dawały gigantyczną przewagę, a klasy darmowe zostawić obojętnie jakie i niedopracowane. Każdy miłośnik Counter-Strike znajdzie swoją ulubioną broń czy klasę, której umiejętności wykorzysta.
Ekran Główny:
ukazują nam się dwa hudy, oraz status punktów dominacji USA vs. Rosja .
Oraz:
(Tutaj moje pierwsze pytanie do was, czy pozbywamy się HP i AP oraz radaru?, chciałem samo HP i AP zniwelować, ale niestety radar także trzeba w tym wypadku )
Na serwerze również postanowiłem dodać niestandardowe menu znane choćby częściowo z modów Battlefield.
Jak widać spora ilość przydanych komend, funkcji i innych rzeczy, dla graczy, nowych,oraz administracji.
Dodałem także dość ciekawy bajer, mianowicie statystyki klasy.
Jest to jeszcze w fazie beta, muszę zmienić background, dodać statystykę regeneracji wewnątrz, oraz parę poprawek.
Zmieniony także opis klasy.
Po za podziałem opisu na frakcję możemy też zobaczyć delikatne zmiany w opisie. (Poziom, Aktywne Bronie)
(Serdeczne podziękowanie dla Magneta!)
Dodany został także dość mocno rozbudowany sklep (który jeszcze rozbuduje o kilka funkcji przed wypuszczeniem wersji 1.0)
(Serdeczne podziękowania dla MisieQ'a za część kodu z jego starego nie wspieranego już sklepiku CoD'a)
Na grafice widzimy LosT'a trzymającego w ręku M16, ustawiającego zdalnie odpalaną minę przeciwpiechotną.
Nie obejdzie się też bez KLANÓW !
Oraz systemu QUESTÓW
Do którego automatycznie generowana jest treść MOTD (opisu questu)
(Serdeczne podziękowania dla GoldenKill'a za zapożyczenie sporej części kodu, screen widoczny wyżej nieaktualny, gdyż wszystkie zadania z plantowaniem bomb, uratowaniem hostów zostały zamienione na przejęcia punktów stacjonowania wroga)
----------------------------------------------------------------
Na zdjęciu LosT trzymający m240 z celownikiem Reddot, na mapie "Helikopter w Ogniu"
Ukazany system przejmowania punktu wroga.
Wozy bojowe, którymi można transportować "wojsko"
Wszystko oparte na zapisie nVault (planuję jeszcze zrobić drugą wersję SQL)
Obecnie wszystkie pluginy wraz z standardowymi bez amxbansa są aktywne w liczbie 182.
Oraz mały wykaz działania na serwerze 950 FPS (które zapewnia firma 1shot1kill.pl !)
--------------------------------------------------------------------------------------
Wygląd żołnierza amerykańskiego (CT) z subskrypcją PREMIUM trzymającego M16 z celownikiem typu Reddot
Wygląd żołnierza rosyjskiego (TT) z subskrypcją PREMIUM trzymającego M16 z celownikiem typu Reddot
Wygląd żołnierza rosyjskiego (TT) trzymającego broń krótką typu Colt
Wygląd żołnierza amerykańskiego (CT) trzymającego M16 z celownikiem typu Reddot
Dodana także informacja ogólna o awansach poziomów (co 50 poziomów wyświetla się ogólnie dla każdego widoczne, natomiast każdy inny poziom tylko dla osoby góra go zdobyła)
--------------------------------------------------------------------------------------
Tyle wstępu, niebawem dołączę jeszcze zdjęcia wyposażenia klas, oraz wygląd postaci (Amerykanów i Rosjan, oraz zdjęcia z kilku innych dedykowanych pod tego moda map)
Czekam na komentarze
--------------------------------------------------------------------------------------
Przy okazji projektu, poszukuję osoby komunikatywnej mającej w miarę dobry sprzęt (komputer), dobrze poruszającej się w środowisku edytorów wideo (adobre after effect, sony vegas, camatsia studio etc.) aby nakręcić, krótki materiał dot. prezentowanego wyżej modu, tak aby przedstawić pełne jego "predyspozycje"
Każdy kto ma jakieś tam zdolności w nagrywaniu i montażu, bardzo grzecznie jest proszony o kontakt na PW lub GG !
------------------------------------------------
Edytowane dn. 12.10.2014 r. 19:08
Dodanie Screenów Wyglądu Żołnierzy.
Kolejne mapy dedykowane przygotowane pod moda
------------------------------------------------
Edytowane dn. 13.10.2014 r. 18:38
Dodanie Screenów Map.
#662607 Najnowszy silnik Nowego COD MODA
Napisane przez woldemord w 07.09.2014 20:39
#662507 Edycja menu /klasa
Napisane przez Rivit w 07.09.2014 11:55
#662469 Najnowszy silnik Nowego COD MODA
Napisane przez ex0 w 07.09.2014 08:46
1. Em. Jest kilkanaście wersji tego CoD'a
Kilka dziecinnych jak to bywa, nawalimy do paczki byle co i ta paczka ani rąk ani nóg nie ma.
Ale są też wersje jak choćby Cypisa?, która ma zapis SQL i ma wyeliminowanych pare rzeczy.
Jest też wersja RC 1.1 od P4F'a ? która ma masę rzeczy w sobie zrobionych.
2. Jasne, tylko jeśli chodzi o te klasy muszą mieć straszny balans i być naprawdę ciekawe, a nie te standardy.
201 to bardzo przyjemny przedział tylko bajerów na serwie musi być sporo ...
Wiele rzeczy musiałbyś tam zmienić aby to miało ręce i nogi.
Natomiast jeśli chodzi o te abstrakcyjne "10000" perków, to wybacz, ale gdzieś 70 w dzisiejszych czasach z tego co widze na dobrze rozwiniętych serwerach to standard
#320510 Ograniczenie stat
Napisane przez ExBiT w 11.11.2011 16:44
#320468 Ograniczenie stat
Napisane przez Najkon w 11.11.2011 15:05
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: marcin325
- Regulamin