Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aQua. - zdjęcie

aQua.

Rejestracja: 18.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.10.2015 11:27
-----

#565957 Automatyczne łączenie z serwerem

Napisane przez d0naciak w 22.08.2013 08:14

Kolega też to kiedyś miał, po wejściu na jakiś ruski serwer, w cstrike znajdziesz takie pliki (nie których może nie być, mogą być jakieś inne, chodzi ogólnie o pliki .cfg)

 

(null).cfg

autoexec.cfg

backup.cfg

config.cfg

config_backup.cfg

cstrike.cfg

hltv.cfg

joystick.cfg

language.cfg

listenserver.cfg

listip.cfg

server.cfg

userconfig.cfg

violence.cfg

 

Otwórz każdy z tych plików i jak będzie w nich lijka:

connect ip:port

(gdzie ip to ip serwer a port to port tego serwer) usuń wszelkie linijki typu connect w tych plikach, cs musi być wtedy wyłączony

 

sprawdź też czy w parametrach startowych cs nie masz czasem jakiegoś connect ip:port

Najczęściej to dodają do pliku valve/valve.rc bo to komendy zawarte w tym pliku wykonują się po włączeniu cs'a


  • +
  • -
  • 2


#540256 Klasa "Pirotechnik"

Napisane przez Hleb w 04.05.2013 17:12

testyq.png

 

Klasa: Pirotechnika

Opis: Moze natychmiastowo rozbroić oraz podłozyć C4 (pakę)

Bronie: M4A1, AK47, HE

Zdrowie: 20

Kondycja: -35

Inteligencja: 0

Wytrzymalosc: 20

 

Perk: Narzedzia Pirotechnika

Opis: Mozesz natychmiastowo rozbroić oraz podłożyć C4 (pakę)

 

Filmik

 

testyi.png

 

Klasa: 

Załączony plik  codclass_pirotechnik.sma   3,8 KB  457 Ilość pobrań
  codclass_pirotechnik.amxx

 

Perk:

Załączony plik  codperk_narzedziapirotechnika.sma   3,58 KB  477 Ilość pobrań
  codperk_narzedziapirotechnika.amxx

 


  • +
  • -
  • 22


#525762 Klasa Regenerator

Napisane przez Daj buziaka w 18.03.2013 09:31

Witam. Przedstawiam wam klasę Regenerator
Klasa posiada umiejętność regenerowania HP.
Co 5 sekund dostajemy 5HP które jest regenerowane do pełnej wartości.
Np. Jeśli mam w Statytyke Zdrowie dodane 40 to mamy 140 HP.
I jeśli przeciwnik trafi nas i zada nam 50HP to zostaje nam tylko 90HP ale ono jest wtedy regenerowane do 140.
No chyba że mamy więcej w statystyce Zdrowia ^^

Mam nadzieję że każdy wie o co chodzi :D

Więc podaje klasę

Załączony plik  codclass_Regenerator.sma   863 bajtów  258 Ilość pobrań
  codclass_Regenerator.amxx

oraz perk

Załączony plik  codperk_Regenerator.sma   679 bajtów  164 Ilość pobrań
  codperk_Regenerator.amxx


#432765 Jak zrobić serwer cod na własnym kompie?

Napisane przez dasiek w 16.07.2012 11:23

Na pewno nie wgrywanie paczki na linux :facepalm:

Jak już to na windowsa


Wirtualna maszyna z Debianem i na winie odpale.

Ściągasz pełny instalator Amxx (z Amxx Studio i Amxx Instaler) jak już masz zainstalowany uruchamiasz amxx Instaler wybierasz jak chcesz zainstalować (Steam Dedicated serwer zainstaluje na steamie - Ja mam na NS takie rzeczy więc oipcja select folder tam coś) klikasz dalej i git. potem wrzucasz paczke.
  • +
  • -
  • 1


#531936 [ROZWIĄZANE] Pluginu /menuadmin aby mógł używać tylko admin

Napisane przez Pan Marian w 06.04.2013 06:15

Zamiast
register_clcmd("say /adminmenu", "menu")
Zrób
register_clcmd("say /adminmenu", "menu", ADMIN_KICK)
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)).
Nie może być tak, ponieważ plugin odczyta tą funkcję wtedy, gdy gracz jest połączony LUB ma flagę admin_kick.
Poprawnie powinno być tak: if(is_user_connected(id) && (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)).
Oznacza to, że gdy gracz będzie połączony ORAZ będzie miał flagę X, zostanie wczytana dana funkcja.


#532090 [ROZWIĄZANE] Pluginu /menuadmin aby mógł używać tylko admin

Napisane przez Pan Marian w 06.04.2013 15:31

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "MENU"

#define VERSION " "

#define AUTHOR " "





public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("say /adminmenu", "menu")

    

    

}



public menu(id)

{

    

    if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)

    {

        new menu = menu_create("Menu admina", "wybieranie")

        

        

        

        menu_additem(menu, "Zbanuj gracza na CT", "1", 0)

        menu_additem(menu, "Ulecz gracza", "2", 0)

        menu_additem(menu, "Ozyw gracza", "3", 0)

        menu_additem(menu, "Stworz pilke", "4", 0)

        menu_additem(menu, "Otworz cele", "5", 0)

        

        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

        

        

        menu_display(id, menu, 0)

    }

    

}



public wybieranie(id, menu, item)

{

    if (item == MENU_EXIT)

    {

        menu_destroy(menu)

        

        return PLUGIN_HANDLED

    }

    

    new data[6], iName[64]

    new acces, callback

    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

    

    

    new key = str_to_num(data)

    

    switch(key)

    {

        

        case 1 : {

            client_cmd(id,"jail_menuban")

            menu_destroy(menu)

            return PLUGIN_HANDLED

        }

        case 2 : {

            client_cmd(id,"say /ulecz")

            menu_destroy(menu)

            return PLUGIN_HANDLED

        }

        case 3 : {

            client_cmd(id,"say /ozyw")

            menu_destroy(menu)

            return PLUGIN_HANDLED

        }

        case 4 : {

            client_cmd(id,"say /ball")

            menu_destroy(menu)

            return PLUGIN_HANDLED

        }

        

        case 5 : {

            client_cmd(id,"amx_otworz")

            menu_destroy(menu)

            return PLUGIN_HANDLED

        }

    }

    menu_destroy(menu)

    return PLUGIN_HANDLED

}



#517633 Get back to that bomb! - wyrzuciłeś pakę- wracaj się.

Napisane przez naven w 20.02.2013 18:14

Cześć, prosty pluginek, jego zadaniem jest ostrzeganie gracza po wyrzuceniu paki.
Plugin pociemnia ekran i daje wiadomość na biało na środku ekranu aby wrócił po pakę.

Szczerze mówiąc nie wiem czy istnieje lepszy sposób na sprawdzenia tego niż użycie prethinka.

Cvar:

Liczba zmiennoprzecinkowa, odległość, po której działa plugin. 300.0 to moim zdaniem optymalna odległość.
gb_distance 300.0


Wersja beta oczywiście. Plugin bardziej 4FUN niż TP, chociaż myślę, że spasuje wszędzie.

P.S.

Post musi być zatwierdzony prze moderatora.

Brakuje wam tam litery "z"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#517638 Permanent frags- zapisuj fragi gracza.

Napisane przez naven w 20.02.2013 18:23

Tak, tak. Plugin zapisuje fragi gracza do bazy MySQL. Wiem, że istnieje coś takiego, ale ten napisałem od podstaw zanim znalazłem poprzednika, no i ten jest lepszy.
Uwaga: maksymalna ilość fragów/deathsów jaką można wyświetlić w tablicy to 32767, przy próbie wyświetlenia innej liczby wyświetla po prostu nieprawidłową liczbę. Musieli dać short inta;/. Jeżeli wiesz, że liczba fragów szybko przekroczy 32767- nie instaluj albo dodaj wyświetlanie w HUD.

Cvar:
//Typ zapisywania
pf_savetype 0/1/2
gdzie
//0- steamid
//1- nick
//2- IP

Dane do bazy dodajesz bezpośrednio w pluginie(na górze):
new Host[]     = "naven.com.pl"	//host
new User[]    = "naven_database"	// uzytkownik bazy danych
new Pass[]     = "ufdshfkfskfds"	//haslo do bazy
new Db[]     = "naven_database"	//nazwa bazy danych


Dzięki dla:
-grim - sql tutorial ;)
-kyku - temu to zawsze kawałek kodu podpierdzielę ;>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#531193 m_eel - Engine entity lab

Napisane przez naven w 03.04.2013 22:20

http://forums.allied...ad.php?p=657047
  • +
  • -
  • 1


#277894 Jak usunąć "piłkę" z mapy bez jej dekompilacji?

Napisane przez R3X w 05.08.2011 00:43

W amxmodx/configs/remove.cfg wpisz nazwy map, każda w osobnej linii

#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < engine >

new const szClass[ ] = "KLASA_BYTU";

new bool:Cmap;

public plugin_init( ) {
	register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
	
	static szMapName[ 32 ];
	get_mapname( szMapName, charsmax( szMapName ) );
	
	static szFile[ 96 ];	
	get_configsdir(szFile, 95);
	add(szFile, 95, "/remove.cfg");
	
	new fp = fopen(szFile, "rt");
	if(!fp)
		return;
	while(!feof(fp)){
		fgets(fp, szFile, 31);
		trim(szFile);
		
		if(szFile[0] == ';') continue;
		
		if(equal(szFile, szMapName)){
			Cmap = true;
			break;
		}
	}
	fclose(fp);
	
}

public RoundStart( ) {
	if( !Cmap )
		return;
	
	remove_entity_name(szClass);
}

Nie wiem tylko czy takie usuwanie po klasie nie usunie za dużo rzeczy. Z jakiej mapy jest ten screen?

Bezpośrednio podmieniać model można tylko jeśli na mapie to też jest model, np. bronie leżące na ziemi albo jakieś kwiatki czy drzewa. Zawsze można usunąć oryginał i w to miejsce dołożyć nowy element o wybranym modelu i wyjdzie na to samo :)
  • +
  • -
  • 2


#530381 [ROZWIĄZANE] Edycja pluginu pozwalająca otworzyć cele adminowi

Napisane przez AztekHQS w 01.04.2013 02:41

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"

new Trie:CellManagers;
new g_Buttons[10];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("amx_otworz", "OtworzCele");

setup_buttons();
}

public plugin_precache() CellManagers = TrieCreate();

public OtworzCele(id) {
if(!(get_user_flags(id) & 8)) client_print(id, 3, "Nie jestes adminem!");
else {
for(new i = 0; i < sizeof(g_Buttons); i++) {
if(g_Buttons[i]) {
ExecuteHamB(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 1, 1.0);
entity_set_float(g_Buttons[i], EV_FL_frame, 0.0);
}
}
}
}

stock in_array(needle, data[], size) {
for(new i = 0; i < size; i++)
if(data[i] == needle) return i;

return -1;
}

public setup_buttons() {
new ent[3], info[32], pos;
new Float:origin[3];

while((pos <= sizeof(g_Buttons)) && (ent[0] = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent[0], "classname", "info_player_deathmatch"))) {
pev(ent[0], pev_origin, origin);
while((ent[1] = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, ent[1], origin, Float:200.0))) {
if(!is_valid_ent(ent[1])) continue;

entity_get_string(ent[1], EV_SZ_classname, info, 31);
if(!equal(info, "func_door")) continue;

entity_get_string(ent[1], EV_SZ_targetname, info, 31);
if(!info[0]) continue;

if(TrieKeyExists(CellManagers, info)) TrieGetCell(CellManagers, info, ent[2]);
else ent[2] = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, 0, "target", info);

if(is_valid_ent(ent[2]) && (in_array(ent[2], g_Buttons, sizeof(g_Buttons)) < 0)) {
g_Buttons[pos] = ent[2];
pos++;
break;
}
}
}
TrieDestroy(CellManagers);
}



#529825 [ROZWIĄZANE] Sklep JailBreak - bug z nieśmiertelnością

Napisane przez Pan Marian w 30.03.2013 20:42

Zamiast
public godoff(id)
{

}

Zrób
public godoff(id)
{
	 set_user_godmode(id, 0);
}



#529457 Zabawy do JailBreak by Cypis

Napisane przez Misiaczek ;c w 29.03.2013 17:36

Potrafi ktoś zrobić, aby podczas zabawy w chowanego, było na mapie nieco jaśniej? Bo jest ciemno i nic nie widać.


znajdź
set_lights("a");

zamień na
set_lights("b");

  • +
  • -
  • 1


#429344 Plugin Jailbreak : Ct moze otwierac cele bez przycisku

Napisane przez speedkill w 06.07.2012 21:01

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fakemeta_util>



#define PLUGIN ""

#define VERSION ""

#define AUTHOR "speedkill"



public plugin_init() 

{

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("say /otworz","cele")

}

public cele(id)

{

    if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)

    {

            new ent = -1

            while((ent = fm_find_ent_by_class(ent, "func_door")))

            {                               

                    dllfunc(DLLFunc_Use, ent, 0)

            }       

    }

}

  • +
  • -
  • 3


#527430 [ROZWIĄZANE] Piłka Jail Break - problem z freeztime

Napisane przez Droso w 23.03.2013 13:20

łap:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1