Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Larmoire
Rejestracja: 24.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.03.2011 21:23





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 52
- Odwiedzin: 3 427
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Listopad 9, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
gdsdfsdgsdg
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Larmoire nie posiada znajomych
#122858 /informacje
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 04.04.2010 09:23
#214404 Frakcje
Napisane przez InVanare
w 10.02.2011 13:35
Dzięki już wiem co .Teraz mam problem taki że mam monety na nim ale nie ma licznika do nich ( tam obok lev itp pokazuje ile ich ) . Umiesz to zrobić ?? daje sma
Proszę, zobacz czy oto chodziło

Załączone pliki
-
codmodzmonetami2.sma 109,28 KB 37 Ilość pobrań
codmodzmonetami2.amxx
#183649 Cod , problem z dodaniem klas i itemów.
Napisane przez
pAC
w 27.10.2010 14:07
trzymaj
Załączone pliki
-
QTM_CodMod5.amxx 122,26 KB 18 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod5.sma 134,21 KB 57 Ilość pobrań
QTM_CodMod5.amxx
#171962 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend
Napisane przez camilost
w 17.09.2010 23:50
a) Dodawanie oraz odejmowanie EXPa

c) Wyświetlanie informacji o graczach (Thx 4 kyku & Knopers)
A ) Dodawanie oraz odejmowanie EXPa
1. Szukamy#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSCPo tym dodajemy
#define MAXEXP XXXXXGdzie XXXXX to maksymalna wartość EXPa z tabelki new const doswiadczenie_poziomu[] (Ta ostatnia liczba : d)
2. Szukamy w public plugin_init()
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level to set>");Po tym dodajemy
register_concmd("cod_addexp", "cmd_addexp", ADMIN_KICK, "<name> <exp to add>"); register_concmd("cod_remexp", "cmd_remexp", ADMIN_KICK, "<name> <exp to remove>");Gdzie ADMIN_KICK to flaga jaką gracz musi posiadać, aby użyć komendy.
3. Na koniec kodu dodajemy
public cmd_addexp(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[10]; read_argv(1,arg1,32); read_argv(2,arg2,9); new player = cmd_target(id, arg1, 0); remove_quotes(arg2); new exp = str_to_num(arg2); if(doswiadczenie_gracza[player] + exp > MAXEXP) { client_print(id, print_console, "[COD:MW] Chciales dodac za duzo expa (expgracza + wartosc < %i)", MAXEXP) } else { doswiadczenie_gracza[player] += exp; SprawdzPoziom(player); } return PLUGIN_HANDLED; } public cmd_remexp(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[10]; read_argv(1,arg1,32); read_argv(2,arg2,9); new player = cmd_target(id, arg1, 0); remove_quotes(arg2); new exp = str_to_num(arg2); if(doswiadczenie_gracza[player] - exp < 1) { client_print(id, print_console, "[COD:MW] Chciales odjac za duzo expa (expgracza - wartosc > 1)") } else { doswiadczenie_gracza[player] -= exp; SprawdzPoziom(player); } return PLUGIN_HANDLED; }
B ) Dodawanie oraz odejmowanie LEVELi
1. Szukamy
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSCPo tym dodajemy
#define MAXLVL XXXGdzie XXX to nasz maksymalny poziom na serwerze.
2. Szukamy w public plugin_init()
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level to set>");Po tym dodajemy
register_concmd("cod_addlvl", "cmd_addlvl", ADMIN_KICK, "<name> <lvl to add>"); register_concmd("cod_remlvl", "cmd_remlvl", ADMIN_KICK, "<name> <lvl to remove>");Gdzie ADMIN_KICK to flaga jaką gracz musi posiadać, aby użyć komendy.
3. Na koniec kodu dodajemy
public cmd_addlvl(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[4]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 3); new player = cmd_target(id, arg1, 0); remove_quotes(arg2); new lvl = str_to_num(arg2); if(poziom_gracza[player] + lvl > MAXLVL) { client_print(id, print_console, "[COD:MW] Chciales dodac za duzo lvli (lvlgracza + wartosc < %i)", MAXLVL) } else { doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[player] + lvl]; SprawdzPoziom(player); } return PLUGIN_HANDLED; } public cmd_remlvl(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[4]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 3); new player = cmd_target(id, arg1, 0); remove_quotes(arg2); new lvl = str_to_num(arg2); if(poziom_gracza[player] - lvl < 1) { client_print(id, print_console, "[COD:MW] Chciales usunac za duzo lvli (lvlgracza - wartosc > 1)") } else { doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[player] - lvl]; SprawdzPoziom(player); } return PLUGIN_HANDLED; }
C ) Wyświetlanie informacji o graczach
1. Szukamy w public plugin_init()
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level to set>");Po tym dodajemy
register_concmd("cod_info", "InformacjeGraczy", ADMIN_KICK, "- Wyswietla informacje o graczach")Gdzie ADMIN_KICK to flaga jaką gracz musi posiadać, aby użyć komendy.
2. Na koniec kodu dodajemy
- COD z wytrzymałością itemów
public InformacjeGraczy(id, level, cid) { if (!cmd_access(id, level, cid, 1)) return PLUGIN_HANDLED new players[32], lgraczy, name[32]; get_players(players, lgraczy) console_print(id, "==================================="); console_print(id, "= Klasa | Level | Przedmiot : Wytrzymalosc --> Nick ="); console_print(id, "==================================="); for (new a = 0; a < lgraczy; ++a) { new plr = players[a]; if(!is_user_connected(plr) || is_user_hltv(plr)) continue; get_user_name(plr, name, 31) if(informacje_przedmiotu_gracza[plr][0]) console_print(id, "= %s | %i | %s : %i/100 --> %s", nazwy_klas[klasa_gracza[plr]], poziom_gracza[plr], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[plr][0]], wytrzymalosc_itemu[plr], name); else console_print(id, "= %s | %i | Brak --> %s", nazwy_klas[klasa_gracza[plr]], poziom_gracza[plr], name); } console_print(id, "==================================="); return PLUGIN_HANDLED }
- COD bez wytrzymałości itemów
public InformacjeGraczy(id, level, cid) { if (!cmd_access(id, level, cid, 1)) return PLUGIN_HANDLED new players[32], lgraczy, name[32]; get_players(players, lgraczy) console_print(id, "==================================="); console_print(id, "= Klasa | Level | Przedmiot --> Nick ="); console_print(id, "==================================="); for (new a = 0; a < lgraczy; ++a) { new plr = players[a]; if(!is_user_connected(plr) || is_user_hltv(plr)) continue; get_user_name(plr, name, 31) if(informacje_przedmiotu_gracza[plr][0]) console_print(id, "= %s | %i | %s --> %s", nazwy_klas[klasa_gracza[plr]], poziom_gracza[plr], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[plr][0]], name); else console_print(id, "= %s | %i | Brak --> %s", nazwy_klas[klasa_gracza[plr]], poziom_gracza[plr], name); } console_print(id, "==================================="); return PLUGIN_HANDLED }
Mam nadzieję, że się przyda

@EDIT
Poprawiono - nie wyświetla wiadomosci "Nieznana komenda", mała gafa w zdaniu.
#172133 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend
Napisane przez camilost
w 18.09.2010 14:11
#175798 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend
Napisane przez camilost
w 30.09.2010 21:08
#175849 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend
Napisane przez
gagarin17
w 01.10.2010 10:05
dalem bez - tak samo oO .
#175958 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend
Napisane przez camilost
w 01.10.2010 17:14
#176118 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend
Napisane przez camilost
w 02.10.2010 11:01
#176372 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend
Napisane przez camilost
w 02.10.2010 20:57
#177260 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend
Napisane przez camilost
w 05.10.2010 20:20
#157484 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę
Napisane przez camilost
w 05.08.2010 02:40

W .sma COD:MW Mod od QTM postępujemy zgodnie z poniższymi zasadami:
1. Szukamy
new doswiadczenia_za_zabojstwo;
Po tym dodajemy
new doswiadczenie_za_wygranie;
2. Szukamy
doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");
Po tym dodajemy
doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("cod_winxp");
3. Szukamy
register_cvar("cod_killxp", "10");
Po tym dodajemy
register_cvar("cod_winxp", "5");
4. Szukamy
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
Przed tym dodajemy
register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
5. Szukamy
public BombaRozbrojona()
Przed tym dodajemy
public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(klasa_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(klasa_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
Zapisujemy, kompilujemy, no i to tyle

CVAR:
cod_winxp // Ile expa dostaje druzyna ktora wygra
Mam nadzieję, że się przyda.

PS. Jesli nie lubicie kolorkow dajcie komentarz przed ColorChat, a usuńcie przed client_print.
Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.
@EDITED (Dodany 1 krok (3: rejestracja CVARu) - późno było i o jednym zapomniałem

@Zakaz kopiowania ^.^
#173312 Nowe itemy
Napisane przez
Waski
w 22.09.2010 13:41
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28
Zmieniasz na:
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28
"Super Item" //29 // "Super Item" zmianasz na nazwe swojego itemu
Szukasz:
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
Zmieniasz na:
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Dostajesz 100hp co runde" // Tu dajesz opis swojego itemu
Szukasz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
Dodajesz za tym
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100; // tu dodajesz moc itemu
}
To chyba tylko to
#173387 Dodatek do CoD'a (SKLEP)
Napisane przez Kusek
w 22.09.2010 16:32
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Larmoire
- Regulamin