Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Larmoire - zdjęcie

Larmoire

Rejestracja: 24.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.03.2011 21:23
-----

#122858 /informacje

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 04.04.2010 09:23

Ten colorchat potrzebny tam jak cholera...
File Displayer - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#214404 Frakcje

Napisane przez InVanare w 10.02.2011 13:35

Dzięki już wiem co .Teraz mam problem taki że mam monety na nim ale nie ma licznika do nich ( tam obok lev itp pokazuje ile ich ) . Umiesz to zrobić ?? daje sma


Proszę, zobacz czy oto chodziło ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#183649 Cod , problem z dodaniem klas i itemów.

Napisane przez pAC w 27.10.2010 14:07

Po 1 ktos nie potrafi pisac tyle bledow tam bylo ... warringow tez tabulacja kleka

trzymaj

Załączone pliki




#171962 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez camilost w 17.09.2010 23:50

Podam tutka do dodania kilku komend : ]
a) Dodawanie oraz odejmowanie EXPa
B) Dodawanie oraz odejmowanie LEVELi
c) Wyświetlanie informacji o graczach (Thx 4 kyku & Knopers)

A ) Dodawanie oraz odejmowanie EXPa

1. Szukamy
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC
Po tym dodajemy
#define MAXEXP XXXXX
Gdzie XXXXX to maksymalna wartość EXPa z tabelki new const doswiadczenie_poziomu[] (Ta ostatnia liczba : d)

2. Szukamy w public plugin_init()
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level to set>");
Po tym dodajemy
register_concmd("cod_addexp", "cmd_addexp", ADMIN_KICK, "<name> <exp to add>");
	register_concmd("cod_remexp", "cmd_remexp", ADMIN_KICK, "<name> <exp to remove>");
Gdzie ADMIN_KICK to flaga jaką gracz musi posiadać, aby użyć komendy.

3. Na koniec kodu dodajemy
Spoiler


B ) Dodawanie oraz odejmowanie LEVELi


1. Szukamy
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC
Po tym dodajemy
#define MAXLVL XXX
Gdzie XXX to nasz maksymalny poziom na serwerze.

2. Szukamy w public plugin_init()
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level to set>");
Po tym dodajemy
register_concmd("cod_addlvl", "cmd_addlvl", ADMIN_KICK, "<name> <lvl to add>");
	register_concmd("cod_remlvl", "cmd_remlvl", ADMIN_KICK, "<name> <lvl to remove>");
Gdzie ADMIN_KICK to flaga jaką gracz musi posiadać, aby użyć komendy.

3. Na koniec kodu dodajemy
Spoiler


C ) Wyświetlanie informacji o graczach


1. Szukamy w public plugin_init()
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level to set>");
Po tym dodajemy
register_concmd("cod_info", "InformacjeGraczy", ADMIN_KICK, "- Wyswietla informacje o graczach")
Gdzie ADMIN_KICK to flaga jaką gracz musi posiadać, aby użyć komendy.

2. Na koniec kodu dodajemy
- COD z wytrzymałością itemów
Spoiler


- COD bez wytrzymałości itemów
Spoiler


Mam nadzieję, że się przyda ^^ Zawsze coś : P

@EDIT
Poprawiono - nie wyświetla wiadomosci "Nieznana komenda", mała gafa w zdaniu.
  • +
  • -
  • 7


#172133 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez camilost w 18.09.2010 14:11

W kodzie jest o co b. : = Klasa | Level | Przedmiot --> Nick =
  • +
  • -
  • 1


#175798 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez camilost w 30.09.2010 21:08

Wiesz, testowałem przed dodaniem -,-.
Są pod wytrzymałość i nie... ;]
  • +
  • -
  • 1


#175849 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez gagarin17 w 01.10.2010 10:05

wlasnie dalem 1 z wytrzymaloscia - nie dziala

dalem bez - tak samo oO .


#175958 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez camilost w 01.10.2010 17:14

Masz adma na odpowiednią flagę?.. ;]
  • +
  • -
  • 1


#176118 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez camilost w 02.10.2010 11:01

To sobie dodaj komendę... Jakoś mi działa - testowałem teraz na dedyku.
Masz dalej problem to do odpowiedniego działu. A niet tu.
  • +
  • -
  • 1


#176372 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez camilost w 02.10.2010 20:57

cod_addlvl
cod_remlvl

cod_addexp
cod_remexp

cod_info

Dodano 02 październik 2010 - 21:58:
Nie ma żadnych cvarów. Jest tylko zdefiniowane max lvl i exp.
  • +
  • -
  • 1


#177260 [QTM COD:MW Mod] Kilka komend

Napisane przez camilost w 05.10.2010 20:20

piszesz z małych admin_kick czy z dużych?... Różnica jest.

I pokaż tą linię 272.
  • +
  • -
  • 1


#157484 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę

Napisane przez camilost w 05.08.2010 02:40

Witam, wpadłem jakoś z pół godziny temu na pomysł, żeby dodać sobie dodatkowy XP za wygranie rundy przez naszą drużynę. I wziąłem się do roboty, korzystając już z przygotowanych funkcji. ^^

W .sma COD:MW Mod od QTM postępujemy zgodnie z poniższymi zasadami:

1. Szukamy
new doswiadczenia_za_zabojstwo;

Po tym dodajemy
	new doswiadczenie_za_wygranie;


2. Szukamy
doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");

Po tym dodajemy
	doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("cod_winxp");


3. Szukamy
register_cvar("cod_killxp", "10");

Po tym dodajemy
register_cvar("cod_winxp", "5");


4. Szukamy
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");

Przed tym dodajemy
	register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");


5. Szukamy
public BombaRozbrojona()

Przed tym dodajemy
public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(klasa_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(klasa_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}


Zapisujemy, kompilujemy, no i to tyle ^^
CVAR:
cod_winxp // Ile expa dostaje druzyna ktora wygra

Mam nadzieję, że się przyda. :P

PS. Jesli nie lubicie kolorkow dajcie komentarz przed ColorChat, a usuńcie przed client_print.


Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.


@EDITED (Dodany 1 krok (3: rejestracja CVARu) - późno było i o jednym zapomniałem ^^

@Zakaz kopiowania ^.^


  • +
  • -
  • 13


#173312 Nowe itemy

Napisane przez Waski w 22.09.2010 13:41

Szukasz:
 "Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28


Zmieniasz na:

 "Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28
"Super Item" //29 // "Super Item" zmianasz na nazwe swojego itemu


Szukasz:
 "Cicho biegasz", 
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",


Zmieniasz na:

"Cicho biegasz", 
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Dostajesz 100hp co runde" // Tu dajesz opis swojego itemu



Szukasz:
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}


Dodajesz za tym


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100; // tu dodajesz moc itemu
}


To chyba tylko to


#173387 Dodatek do CoD'a (SKLEP)

Napisane przez Kusek w 22.09.2010 16:32

yy
tutaj doświadczenie

doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;


a w case 6i 5 ustawiasz kasę tutaj
 new koszt = 10000;

  • +
  • -
  • 1