Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Markueee - zdjęcie

Markueee

Rejestracja: 17.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2015 21:08
-----

#548478 [ROZWIĄZANE] Rozgrzewka - muzyka sie nie sciaga

Napisane przez Pan Marian w 08.06.2013 17:33

Zmień nazwę pliku na muzeczka.mp3




#548099 [ROZWIĄZANE] Ograniczenie mozliwosci vipa na danych mapach

Napisane przez Gość w 06.06.2013 22:13

Załączony plik  vip_poprawione.sma   12,63 KB  18 Ilość pobrań
  vip_poprawione.amxx

Racja, zapomniałem wykrzyknika  ;>




#548001 [ROZWIĄZANE] Ograniczenie mozliwosci vipa na danych mapach

Napisane przez Klakier w 06.06.2013 15:29

On chciał tylko na tych mapach a nie na wszystkich ami_ itd. Poza tym źle sprawdzałeś warunek funkcją equali, powinieneś użyć containi, przy tych przedrostkach aim_ itp

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#547990 [ROZWIĄZANE] Ograniczenie mozliwosci vipa na danych mapach

Napisane przez Pan Marian w 06.06.2013 14:48

asd

Załączone pliki




#548012 [ROZWIĄZANE] Ograniczenie mozliwosci vipa na danych mapach

Napisane przez Gość w 06.06.2013 16:02

Załączony plik  test.sma   12,63 KB  18 Ilość pobrań
  test.amxx

 


Ale przecież w funkcji equali, jeżeli trzy pierwsze znaki będą się pokrywały, to zadziała to chyba w ten sposób, nie mam racji?
Zadziała, ale poprawnie dla fy_, aim_ i fun_ mają inną długość, przez co aimonster_tusk też zostanie dopasowana.

Swoją drogą, equali zapomniałeś puścić w pętli.




#543679 Napisy w HUD: DeathStreak, Fragi

Napisane przez K!113r w 18.05.2013 17:03

http://amxx.pl/dokum.../showsynchudmsg

Tym sobie wyświetlasz, masz opisane jak tego użyć (przykład).

Jak dobrze zobaczyłem to giUserDeathStreak przechowuje ilość DeathStrike, wystarczy sobie to wyświetlić.

 

http://amxx.pl/dokum...ja/f1366/format

też się przyda do wyświetlenia liczby


  • +
  • -
  • 1


#543118 strony do promocji serwera.

Napisane przez Gość w 15.05.2013 20:36

Najlepsza jest reklama "łańcuchowa" (to nie jest rosyjski uczony, sucho), zapraszasz znajomych, spodoba im sie to ściągną swoich innych znajomych itd.

 
Reklama Łańcuchowa:
wiki-reklama-lancuchowa.png


#144861 Statystyki - Call of Duty Mod: MW

Napisane przez R3X w 17.06.2010 18:01

Call of Duty Mod: MW - Statystyki
+wersja dla nowego coda (@ 1.0)

We współpracy z SSB powstał plugin oraz skrypt do prowadzenia statystyk moda: Call of Duty Mod by Peyote na stronie internetowej.

Załącznik zawiera 2 foldery:
  • AMXX - potrzeny gdy nie mamy dostępu do crona, plugin uruchamiający na komendę skrypt przerzucający plik CodMod.vault na serwer FTP
  • WWW - skrypt w PHP tworzący staty i plik update.php, który odpowiada za transfer pliku .vault

@Skrypt
Wystarczy zajrzeć do pliku config.php :) Dane FTP dotyczą serwera gry, w razie problemów należy użyć podwójnych cudzysłowów "" w miejscu pojedynczych ''

np
$user = "Użytkownik";

Aktualizacja statystyk odbywa się poprzez wykonanie pliku update.php. Plik ten jest zabezpieczony przed wielokrotnym wywołaniem i minimalny czas między pobraniami pliku to 2s.
Można go podpiąć do crona lub użyć pluginu i używać komendy "say /update" (na flagę A).

Update:
! Zmiana metody przesyłania pliku

Skrypt PHP
- obsługa wyjątków

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#478824 Klasa Generał Broni

Napisane przez Fili:P w 13.11.2012 18:59

Class Series F+
opis
Przedstawiam klasę premium mojego autorstwa, która posiada dualkriss oraz ddeagle, czyli podwójne deagle i podwójne smg. Klasa według mnie jest bardzo fajna.

screenshot
Double Desert Eagle - broń stworzona pod CS 1.6 na podstawie swojej wersji w CS:O, posiadam ją ze strony zombie-mod.ru, ja jedynie przerobiłem natywy i cvary:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dualkriss - broń stworzona pod CS 1.6 na podstawie swojej wersji w CS:O, posiadam ją ze strony zombie-mod.ru, ja jedynie przerobiłem natywy i cvary:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
instalacja
cod_weapon_ddeagle.amxx && cod_weapon_dualkriss.amxx && codclass_generalbroni.amxx wgrywamy do plugins/
cod_weapon_ddeagle.sma && cod_weapon_dualkriss.sma && codclass_generalbroni.smawgrywamy do scripting/
cod_weapon_ddeagle.amxx && cod_weapon_dualkriss.amxx dopisujemy nad Klasami i Perkami w plugins-codmod.ini

inne informacje
Klasa była utworzona dla pewnej sieci serwerów, która pod nieobecność adminów upadła.

Natywy
cod_give_ddeagle( id ); // daje ddeagle
cod_take_ddeagle( id ); // zabiera ddeagle
cod_give_dualkriss( id ); // daje dualkriss
cod_take_dualkriss( id ); // zabiera dualkriss

cvary
cod_dualkriss_dmg 1.8 // mnoznik obrazen z dualkriss
cod_dualkriss_recoil 0.94 // mnoznik rozrzutu z dualkriss
cod_dualkriss_clip 50 // wielkosc magazynku w dualkriss
cod_dualkriss_spd 1.0 // mnoznik predkosci strzelania z dualkriss
cod_dualkriss_ammo 200 // ilosc max ammo w dualkriss

cod_ddeagle_dmg 2.0 // mnoznik obrazen z ddeagle
cod_ddeagle_recoil 0.5 // mnoznik rozrzutu z ddeagle
cod_ddeagle_clip 14 // wielkosc magazynku w ddeagle
cod_ddeagle_spd 1.0 // mnoznik predkosci strzelania z ddeagle
cod_ddeagle_ammo 120 // ilosc max ammo w ddeagle

download
Załączony plik  cod_weapon_ddeagle.sma   17,23 KB  256 Ilość pobrań
  cod_weapon_ddeagle.amxx
Załączony plik  cod_weapon_dualkriss.sma   17,62 KB  256 Ilość pobrań
  cod_weapon_dualkriss.amxx
Załączony plik  codclass_generalbroni.sma   1,14 KB  334 Ilość pobrań
  codclass_generalbroni.amxx
Załączony plik  Modles, sounds and sprites.rar   1001,57 KB  338 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 11


#455557 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez ric0 w 04.09.2012 17:01

Witam. Plugin napisany według tego tematu : http://amxx.pl/topic...-pluginu-bonus/
Funkcję tworzenia paczki po zginięciu zapożyczyłem z tego tematu : http://amxx.pl/topic...turki-leczenia/ .
Mam na dzieję że radim się nie obrazi .(próbowałem się z nim skontaktować ale mi to nie wyszło :P

Dołączona grafika

Po zabiciu wroga wypada z niego paczka . Po zebraniu paczki losuję się bonus.
Bonusy do wylosowania:
Trucizna od -5 do -20 HP
Apteczka od 5 do 40 HP
Sakiewki ze złotem od 20 do 5000$
Losowy exp od 30 do 250
Losowy perk.

Dołączona grafika
Standardowa : http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
model z załącznika dodajemy bezpośrednio do folderu models.


----------------------Wersja dla Coda Starego----------------------
http://amxx.pl/topic..._20#entry456219

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 44


#537771 [ROZWIĄZANE] Opuźnienie funkcji

Napisane przez Engi w 26.04.2013 22:13

Chyba styknie 

 

Spoiler


  • +
  • -
  • 1


#472573 [ROZWIĄZANE] Fragi za wygraną runde

Napisane przez QuahodronN w 29.10.2012 16:01

W .sma jest ustawione aby wiadomość ta była widoczna tylko dla uciekających którzy wygrali więc nie wiem w czym problem.
  • +
  • -
  • 1


#470901 [ROZWIĄZANE] Wiadomosc o samobojstwie

Napisane przez Droso w 24.10.2012 14:44


#include amxmodx

#include hamsandwich



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "HubertTM"





public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "player_killed", 1);

}



public player_killed(id, attacker, shouldgib){

    if(is_user_connected(id) && id == attacker)

    {

        new name[33];

        get_user_name(id, name, 32);

        

        set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)

        show_hudmessage(0, "Gracz %s popelnil samobojstwo", name)

    }

}


  • +
  • -
  • 1