Zmień nazwę pliku na muzeczka.mp3
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Markueee
Rejestracja: 17.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2015 21:08





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 38
- Odwiedzin: 3 203
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Styczeń 1, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Markueee nie posiada znajomych
#548478 [ROZWIĄZANE] Rozgrzewka - muzyka sie nie sciaga
Napisane przez
Pan Marian
w 08.06.2013 17:33
#548099 [ROZWIĄZANE] Ograniczenie mozliwosci vipa na danych mapach
Napisane przez
Gość
w 06.06.2013 22:13
#547990 [ROZWIĄZANE] Ograniczenie mozliwosci vipa na danych mapach
Napisane przez
Pan Marian
w 06.06.2013 14:48
#548012 [ROZWIĄZANE] Ograniczenie mozliwosci vipa na danych mapach
Napisane przez
Gość
w 06.06.2013 16:02
test.sma 12,63 KB 18 Ilość pobrań
test.amxx
Zadziała, ale poprawnie dla fy_, aim_ i fun_ mają inną długość, przez co aimonster_tusk też zostanie dopasowana.
Ale przecież w funkcji equali, jeżeli trzy pierwsze znaki będą się pokrywały, to zadziała to chyba w ten sposób, nie mam racji?
Swoją drogą, equali zapomniałeś puścić w pętli.
#543679 Napisy w HUD: DeathStreak, Fragi
Napisane przez K!113r
w 18.05.2013 17:03
http://amxx.pl/dokum.../showsynchudmsg
Tym sobie wyświetlasz, masz opisane jak tego użyć (przykład).
Jak dobrze zobaczyłem to giUserDeathStreak przechowuje ilość DeathStrike, wystarczy sobie to wyświetlić.
http://amxx.pl/dokum...ja/f1366/format
też się przyda do wyświetlenia liczby
#144861 Statystyki - Call of Duty Mod: MW
Napisane przez R3X
w 17.06.2010 18:01
+wersja dla nowego coda (@ 1.0)
We współpracy z SSB powstał plugin oraz skrypt do prowadzenia statystyk moda: Call of Duty Mod by Peyote na stronie internetowej.
Załącznik zawiera 2 foldery:
- AMXX - potrzeny gdy nie mamy dostępu do crona, plugin uruchamiający na komendę skrypt przerzucający plik CodMod.vault na serwer FTP
- WWW - skrypt w PHP tworzący staty i plik update.php, który odpowiada za transfer pliku .vault
@Skrypt
Wystarczy zajrzeć do pliku config.php

np
$user = "Użytkownik";
Aktualizacja statystyk odbywa się poprzez wykonanie pliku update.php. Plik ten jest zabezpieczony przed wielokrotnym wywołaniem i minimalny czas między pobraniami pliku to 2s.
Można go podpiąć do crona lub użyć pluginu i używać komendy "say /update" (na flagę A).
Update:
! Zmiana metody przesyłania pliku
Skrypt PHP
- obsługa wyjątków
Załączone pliki
-
CodMod Website Statistics.rar 124,78 KB 1966 Ilość pobrań
-
WWW @ 1.0.zip 122,06 KB 1133 Ilość pobrań
#478824 Klasa Generał Broni
Napisane przez Fili:P
w 13.11.2012 18:59

Przedstawiam klasę premium mojego autorstwa, która posiada dualkriss oraz ddeagle, czyli podwójne deagle i podwójne smg. Klasa według mnie jest bardzo fajna.

Double Desert Eagle - broń stworzona pod CS 1.6 na podstawie swojej wersji w CS:O, posiadam ją ze strony zombie-mod.ru, ja jedynie przerobiłem natywy i cvary:




Dualkriss - broń stworzona pod CS 1.6 na podstawie swojej wersji w CS:O, posiadam ją ze strony zombie-mod.ru, ja jedynie przerobiłem natywy i cvary:





cod_weapon_ddeagle.amxx && cod_weapon_dualkriss.amxx && codclass_generalbroni.amxx wgrywamy do plugins/
cod_weapon_ddeagle.sma && cod_weapon_dualkriss.sma && codclass_generalbroni.smawgrywamy do scripting/
cod_weapon_ddeagle.amxx && cod_weapon_dualkriss.amxx dopisujemy nad Klasami i Perkami w plugins-codmod.ini

Klasa była utworzona dla pewnej sieci serwerów, która pod nieobecność adminów upadła.
Natywy
cod_give_ddeagle( id ); // daje ddeagle cod_take_ddeagle( id ); // zabiera ddeagle cod_give_dualkriss( id ); // daje dualkriss cod_take_dualkriss( id ); // zabiera dualkriss

cod_dualkriss_dmg 1.8 // mnoznik obrazen z dualkriss cod_dualkriss_recoil 0.94 // mnoznik rozrzutu z dualkriss cod_dualkriss_clip 50 // wielkosc magazynku w dualkriss cod_dualkriss_spd 1.0 // mnoznik predkosci strzelania z dualkriss cod_dualkriss_ammo 200 // ilosc max ammo w dualkriss cod_ddeagle_dmg 2.0 // mnoznik obrazen z ddeagle cod_ddeagle_recoil 0.5 // mnoznik rozrzutu z ddeagle cod_ddeagle_clip 14 // wielkosc magazynku w ddeagle cod_ddeagle_spd 1.0 // mnoznik predkosci strzelania z ddeagle cod_ddeagle_ammo 120 // ilosc max ammo w ddeagle








#455557 Bonusy wypadające z graczy.
Napisane przez ric0
w 04.09.2012 17:01
Funkcję tworzenia paczki po zginięciu zapożyczyłem z tego tematu : http://amxx.pl/topic...turki-leczenia/ .
Mam na dzieję że radim się nie obrazi .(próbowałem się z nim skontaktować ale mi to nie wyszło


Po zabiciu wroga wypada z niego paczka . Po zebraniu paczki losuję się bonus.
Bonusy do wylosowania:
Trucizna od -5 do -20 HP
Apteczka od 5 do 40 HP
Sakiewki ze złotem od 20 do 5000$
Losowy exp od 30 do 250
Losowy perk.

Standardowa : http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
model z załącznika dodajemy bezpośrednio do folderu models.
----------------------Wersja dla Coda Starego----------------------
http://amxx.pl/topic..._20#entry456219

Załączone pliki
-
cod_paczka.rar 171,86 KB 2140 Ilość pobrań
-
paczki.sma 3,44 KB 2303 Ilość pobrań
paczki.amxx
#537771 [ROZWIĄZANE] Opuźnienie funkcji
Napisane przez Engi
w 26.04.2013 22:13
Chyba styknie
#include <amxmodx>#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>#define ADMIN_LEVEL_H (1<<19)
forward amxbans_admin_connect(id);
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg;
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP Ultimate", "12.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Zabicie", 1)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);return PLUGIN_CONTINUE;
}public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}public LogEvent_Round_Start()
{
if(task_exists(0 + 44))
{
remove_task(0 + 44)
}
set_task(7.0, "SpawnedEventPre", 0 + 44, _, _, "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_health(id, get_user_health(id)+30);
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+3);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+50, 200), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
if(!henum && henum<3){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
}
if(random_num(1, 100) <= 10)
{
new ent = give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
}
new g_Model[64];
formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
cs_set_user_model(id,g_Model);
{
ColorChat(id, GREEN, "[VIP]^x01Otrzymales dodatkowe rzeczy dla vipa!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}public Zabicie(victim, killer)
{if(get_user_flags(killer) & ADMIN_LEVEL_H && victim != killer && is_user_connected(killer))
set_user_frags(killer, get_user_frags(killer)+1)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),200));
}public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];new g_Size=ArraySize(g_Array);
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}public plugin_precache(){
precache_model("models/player/vip/vipct.mdl");
precache_model("models/player/vip/viptt.mdl");
}public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}
#472573 [ROZWIĄZANE] Fragi za wygraną runde
Napisane przez QuahodronN
w 29.10.2012 16:01
#470901 [ROZWIĄZANE] Wiadomosc o samobojstwie
Napisane przez Droso
w 24.10.2012 14:44
#include amxmodx #include hamsandwich #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "HubertTM" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "player_killed", 1); } public player_killed(id, attacker, shouldgib){ if(is_user_connected(id) && id == attacker) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0) show_hudmessage(0, "Gracz %s popelnil samobojstwo", name) } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Markueee
- Regulamin