Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MenTo(S) - zdjęcie

MenTo(S)

Rejestracja: 15.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.12.2014 20:20
-----

#572728 Jak ustawić grubość powłoki gracza?

Napisane przez MarWit w 21.09.2013 12:31

W tym konkretnym przypadku, który podałeś będzie to ES_RenderAmt
  • +
  • -
  • 1


#572729 Jak ustawić grubość powłoki gracza?

Napisane przez MarWit w 21.09.2013 12:32

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 1


#572730 Jak ustawić grubość powłoki gracza?

Napisane przez sebul w 21.09.2013 12:33

Stałą "ES_RenderAmt".
  • +
  • -
  • 1


#451617 [ROZWIĄZANE] Nazwa gry

Napisane przez Flk w 25.08.2012 23:35

jeszcze można zmienić w dproto.cfg

Game_Name = Counter Strike


#421812 Łączenie z baza danych.

Napisane przez speedkill w 18.06.2012 21:31

Dane wpisujesz w uszach "" czyli np. :
new Host[]       = "Host"

  • +
  • -
  • 1


#300769 Demoliotion i Dynamit

Napisane przez radim w 27.09.2011 14:17

Trzymaj !
  • +
  • -
  • 3


#287715 Nowa wersja IPB 3.2.3 - zgłaszanie bugów

Napisane przez Onyke w 27.08.2011 16:28

Usunąć widok "-" przy poście - bo po co skoro nie można dawać.
W offtopicu można dawać reputy.
Godzina jest 1h do tyłu.
W stylu "Sylo" header nie przekierowuje na główną + przydało by się go zmienić.
W stylu "Sylo" nie widać grafik w temacie.
http://amxx.pl/publi...ages/1_logo.png - litera "L" w .pl jest rozmazana + wogóle brzydkie logo.
Spolszczyć "Friends", "Overview" w profilu.
Jeśli da radę to zmienić ten okropny BBCODE - strasznie nie wygodny.
Dodać na głównej po prawej najnowsze posty, obserwowane tematy, wydarzenia w kalendarzu


  • +
  • -
  • 0


#273939 Klasa premium

Napisane przez KariiO w 25.07.2011 21:55

public handle_create_class(id, menu, item){
	new strona=0
	g_haskit[id] = 0
	
	if(item==MENU_EXIT){
		menu_destroy(create_class)
		select_class(id)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if(item>6) strona++
	
	player_class[id]=item+(6*strona)+1
	
	if(player_class[id]==Nekromanta)
		g_haskit[id] = 1
	if(player_class[id]==Hunter)
		g_GrenadeTrap[id] = 1
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Na:
public handle_create_class(id, menu, item){
	new strona=0
	g_haskit[id] = 0
	
	if(item==MENU_EXIT){
		menu_destroy(create_class)
		select_class(id)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if(item>6) strona++
	
	player_class[id]=item+(6*strona)+1
	
	if(player_class[id]==Twoja_Klasa_Premium && !( get_user_flags(id) & FLAGA))
	{
		client_print(id,print_chat,"Przykro nam nie masz dostepu do klas premium !")
		player_class[id]=0
		select_class_query(id)
	}

	if(player_class[id]==Nekromanta)
		g_haskit[id] = 1
	if(player_class[id]==Hunter)
		g_GrenadeTrap[id] = 1
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2


#273576 Klasa premium

Napisane przez Zaszka w 25.07.2011 07:22

Tam gdzie masz:
player_class[id]=++item

można zrobić tak:

if( item==x && acces(id,yy)){ //tam gdzie masz x będzie nr przycisku-1 //tam gdzie masz yy będzie flaga np ADMIN_ADMIN
player_class[id]=++item
} else {
player_class[id]=++item
}

Nie wiem czy działa pisałem na forum.


#265471 Leżące bronie

Napisane przez Hiroshima w 02.07.2011 18:47

Remove Weapons - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#265194 Zablokowanie vote

Napisane przez Hiroshima w 01.07.2011 23:48

nie wiem czy to zadziała ale sprawdz:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "Block vote"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("vote", "zablokowano");
}
public zablokowano(id)
{
client_print(id, print_center, "Nie mozesz uzyc tej komendy!");
client_print(id, print_console, "Nie mozesz uzyc tej komendy!");
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#257724 Program do loswania druzyn.

Napisane przez Zapalka w 11.06.2011 09:54

Program w załączniku.

Skan pliku:
http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=bac5e4eb6e8a8767e7b7f09a88034564e5c2f69ecfc9d29c5502a5575432ddeb-1307782292

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#252814 Niewidzialność w klasie

Napisane przez Goliath w 25.05.2011 13:28

Dodaj to w public Odrodzenie, przed switch(klasa_gracza[id])
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 1


#240871 Random num w case

Napisane przez Jambi w 24.04.2011 09:57

w

public Odrodzenie(id)

wkleic


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)//Tutaj numer itemu
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
                
        }

znajdz tez tam to:

if(gracz_resetuje[id])
	{
		ResetujPunkty(id);
		gracz_resetuje[id] = false;
	}
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
i wklej:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)
		give_item(id, "weapon_knife");
teraz tu:
public TakeDamage
to:
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
		damage+=float(health);

zobacz czy dziala, a jak nie to znajdz
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
}
i wklej:
informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
		damage+=float(health);
pod tym:
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)

  • +
  • -
  • 1


#194781 Call of Duty mod ( Stary )

Napisane przez Kusek w 08.12.2010 16:10

[CoD MOD] wytrzymalosc i hp pod lvl, klasa, przedmiot, - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1