Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Syczaj - zdjęcie

Syczaj

Rejestracja: 10.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.09.2012 09:47
-----

#322066 dodatkowy dmg

Napisane przez Syczaj w 14.11.2011 21:33

SetHamParamFloat(4, 1.5 * g_pet_lv[attacker] + damage);
Amxx raczej nie rozróżnia najpierw mnożenie, potem dodawanie.
Zobacz tak.
  • +
  • -
  • 1


#319543 [ROZWIĄZANE] [id] [pid] [kid] Jakie są i Co oznaczają?

Napisane przez Syczaj w 08.11.2011 20:26

każda z tych 'zmiennych' to id gracza, czyli numerek od 1 do 32 (bo chyba o to ci chodzi)
Możesz je nazwać jak chcesz

najprostszy przykład

client_putinserver(id){
}
możesz równie dobrze napisać
client_putinserver(kid){
}
client_putinserver(rid){
}
client_putinserver(kupa){
}
client_putinserver(lubieplacki){
}
client_putinserver(fafusie){
}

każda z tych zmiennych oznacza to samo, czyli index gracza (1-32)

jeśli np dasz
public client_death ( killer, victim, wpnindex, hitplace, TK )
możesz równie dobrze dać
public client_death ( zabojca, ofiara, indexbroni, mniejsceuderzenia, teka )
public client_death ( tytus, romek, atomek, klacz, buc )
Wszystkie te zmienne kolejno oznaczają to samo.
zabojca, killer, tytus - id gracza ( w tym wypadku, który zabił gracza)
ofiara, romek, victim - id gracza (w tym wypadku ofiary)
indexbroni, wpnindex, atomek - indeks broni (CSW_nazwa_broni)
miejsceuderzenia, klacz, hitplace - w ktora czesc zostal oddany ostatni strzal (HIT_nazwa_czesc_ciala)
buc, teka, TK - czy był to teamkill (jest równe 1 jeśli tak, 0 jeśli nie)

teraz kminisz? ^^

kazda funkcja ma w swoim includzie wszystko wyjaśnione, tutaj masz część po polsku:
Dokumentacja AMXX.pl

proponuje porzucić kod diablo, bo jest dość pogmatwany.
Zacznij od prostszych pluginów (dawanie komuś czegoś na spawnie, zmiana obrażeń, wiadomości kto, kogo, z czego zabił)



new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
new headshot = read_data( 3 );
read_data(1) czyta pierwszy zwracany argument, (2) drugi, (3) trzeci itd. Sam do końca nie kminie czemu nie wpisuje się niekiedy zmiennych w nawiasach przy wywoływaniu funkcji, ale działa tak samo.
  • +
  • -
  • 1


#315055 [ROZWIĄZANE] Menu z wywolaniem saya

Napisane przez Syczaj w 29.10.2011 20:06

client_cmd(id, "say qwerty")
  • +
  • -
  • 1


#313032 [ROZWIĄZANE] rules_green plugin przeniesc go do prawej [PILNE]

Napisane przez Syczaj w 24.10.2011 22:59

to:
set_hudmessage ( 0, 255, 0, 0.02, 0.25, 2, 0.1, get_cvar_float("rules_hudmessage_time"), 0.05, 1.0, 1)

zmień na to:
set_hudmessage ( 0, 255, 0, 1.0, 0.25, 2, 0.1, get_cvar_float("rules_hudmessage_time"), 0.05, 1.0, 1)
  • +
  • -
  • 1


#307411 [ROZWIĄZANE] znak procenta

Napisane przez Syczaj w 14.10.2011 09:41

żeby kompilator czytal % jako znak musisz go podwoić.
  • +
  • -
  • 1


#298889 Menu czapek - problem

Napisane przez Syczaj w 22.09.2011 13:18

wpisz w
#define MAX_HATS
tyle ile masz czapek i sprawdz czy zadziala :)
  • +
  • -
  • 1


#295344 Admin czat(kolorowy)

Napisane przez Syczaj w 12.09.2011 14:21

Załączony plik  adminchat.sma   11,47 KB  31 Ilość pobrań
  adminchat.amxx

lap, juz dawno go przerabiałem, jak by cos nie trybiło to pisz, ale raczej powinno wszystko działać.
  • +
  • -
  • 2


#293411 fm_set_user_frags

Napisane przez Syczaj w 06.09.2011 20:59

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new g_Frags[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("FragHunter", "1.0", "Raku");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public client_connect(id)
{
g_Frags[id]=0;
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
g_Frags[kid]+=1;
g_Frags[vid]=0;
fm_set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) +g_Frags[kid]);
}


wszystko
  • +
  • -
  • 1


#276187 Nie dodaje expa w diablomod

Napisane przez Syczaj w 31.07.2011 18:08

nie ma czegoś takiego, ale sprawdz, czy masz w amxx.cnf ustawione save_xp na 1
  • +
  • -
  • 1


#269991 Voices Management infocw czaciec - jak wyłączyć?

Napisane przez Syczaj w 14.07.2011 23:00

zmien w voicemanagement.txt ten text na spacje :)
  • +
  • -
  • 1


#267498 Challenge - wyzwania i nagrody

Napisane przez Syczaj w 07.07.2011 16:31

Dziekuje bardzo. Plugin przydatny, wszystko ladnie śmiga.
Czekam z niecierpliwością na nowe wersje i nowe opcje.

Przydałoby się zdefiniowanie cvarem ilości graczy od której zaczyna sie zliczanie statystyk oraz mozliwość ograniczenia channlenge'y flagami.

Jeszcze maly bug znalazlem:
Jesli sa porobione grupy wyzwan, to po wcisnieciu 0. Exit wyswietla pusty motd.
  • +
  • -
  • 1