Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ghjkl ? ;o - zdjęcie

ghjkl ? ;o

Rejestracja: 08.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.08.2010 21:18
-----

#2901 Allow round finish

Napisane przez Gość w 21.03.2008 16:25

Allow round finish

Plugin który umożliwia dokończenie rundy mimo zakończenia czasu mapy. Często mapa zmienia się w środku rundy, ten plugin pozwala ją dokończyć.

Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki




#159609 Pytania dotyczące COD MOD

Napisane przez hardbot w 13.08.2010 02:11

xD nie chce mi się tłumaczyć bo mnie żołądek boli :P
Łap bez tego co pisałeś ^^

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 3900 bytes
Code size: 56800 bytes
Data size: 42168 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 119252 bytes
Done.

Załączone pliki




#158619 pytanie na temat CoD MoD

Napisane przez camilost w 09.08.2010 12:48

I widzisz takie lipy wychodzą jak nie napiszesz dokładnie.
"Nóż komandosa" - item
"Cios nożem od komandosa" - od razu wiadomo... że chodzi Ci o klasę a nie item.

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

Zamień na

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && klasa_gracza[this] != Wsparcie)
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 2