Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pow3R1 - zdjęcie

Pow3R1

Rejestracja: 04.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.08.2010 16:53
-----

#156906 3 Klasy Zombie

Napisane przez camilost w 03.08.2010 12:03

Wszystko podmienione modele zombie, nie kuca ciągle, tylko stoi i głowę ma wysoko, tak samo jak kuca. Najgorsze że tak zapierdziela szybko, tak samo Cerberus ale jest trochę większy.
  • +
  • -
  • 2


#160081 Problem z kompilacją

Napisane przez camilost w 14.08.2010 17:19

Tylko źle poukładane TABulatory/Spacje.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#160073 Widok trzeciej osoby (Zza pleców)

Napisane przez camilost w 14.08.2010 16:49

Rendering ustawiać nie chce bo plugin, ma mieć taką opcję że widzę np. jak mam klasę ninja to taką samą przeźroczystość ^^
Tylko żeby było od tyłu, sprawdzę ten set_view ; p
  • +
  • -
  • 1


#158879 Widok trzeciej osoby (Zza pleców)

Napisane przez camilost w 10.08.2010 11:09

Przeczytaj pierwszy post i pomyśl. Chyba potrafię użyć szukaj i coś napisałem? -,-

13 sierpień 2010 - 23:14:
I jak hardbot? ; ]
  • +
  • -
  • 1


#158672 Widok trzeciej osoby (Zza pleców)

Napisane przez camilost w 09.08.2010 14:51

Szukam pluginu z opcją widoku zza pleców (tzw. Widok trzeciej osoby - Third Person)
Wszystkie jakie znalazłem model pleców robią na przeźroczysty ;/
A potrzebuję takiego co pokazuje wraz z ustawionym renderingiem (Aby sprawdzic pluginy) ; p
  • +
  • -
  • 1


#160075 Dwa Pytania dotyczące CODa

Napisane przez camilost w 14.08.2010 16:51

1. damage = damage+2.5*inteligencja_gracza[idattacker];
  • +
  • -
  • 2


#159834 Dwa Pytania dotyczące CODa

Napisane przez camilost w 13.08.2010 22:08

1. Sprawdzasz w takedamage, czy klasa to Snajper i bron to AWP i dodajesz do obrazen inteligencje, czyli takie coś:
if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP)
			damage = damage+inteligencja_gracza[idattacker];

2. (Nie jestem pewny!) W odrodzeniu przy partyzancie pobrać do zmiennej ile ma aktualnie i zrobić przed ustawieniem sprawdzenie czy jest więcej niż 50 ;P

new alpha;
alpha = 255-inteligencja_gracza[id]

		case Partyzant:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			if (alpha > 50)
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, alpha);
			else
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 50);
		}

Pewnie jakiś błąd ^^
  • +
  • -
  • 2


#160067 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę

Napisane przez camilost w 14.08.2010 16:46

Do scripting/include/

@UP Szybszy ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#158560 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę

Napisane przez camilost w 09.08.2010 11:22

Nie wiem od kiedy : Warning jest błędem, ale dobra. W tym 'błędzie' chodzi o to że linie są nierówno tam ułożone np. Jak cały kod na początku masz napisany TABulatorami to zamiast kilka spacji dajesz TABulator i odwrotnie(4spacje to 1 TABulator)

Spacjami
register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
    register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");

TABulatorami
register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
	register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");

Zazwyczaj jak poprawiałem komuś coś w cod było spacjami. Jeśli dalej ten błąd rób TABulatorami.
  • +
  • -
  • 2


#158061 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę

Napisane przez camilost w 07.08.2010 15:14

Oj Oj, chyba Ty nie przeczytałeś całego kodu, i zaspamiłeś. Sprawdź jeszcze raz i później się popraw ; P

I niby jakim prawem pcvar jak nie masz pcvara tylko sama rejestracja CVARa. Przeczytaj ponownie.

07 sierpień 2010 - 17:39:
Podpowiem Ci...

1. Przed initem:
new doswiadczenie_za_wygranie;
W plugin_init:
doswiadczenie_za_wygranie = register_cvar("cod_winxp", "5");

2.W funkcji:
new exp_za_win = get_pcvar_num("doswiadczenie_za_wygranie");
i
doswiadczenie_gracza[id] += exp_za_win;


3. (1 i Twoje)musi zawierać:
get_pcvar_num("doswiadczenie_za_wygranie");
Przy czym to co dałem w poradniku lepsze rozwiązanie od 1. A Twoje błędną analizą. ; p
  • +
  • -
  • 1


#157575 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę

Napisane przez camilost w 05.08.2010 13:04

@EDIT
1. Dodałem 1 krok, w nocy zapomniałem o nim ^^.
2. Jeśli chcesz, aby martwi też dostawali kasę: AMX Mod X Documentation
Czyli:
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
Zamieniasz na:
get_players(Players, playerCount, "eh", "TERRORIST");

A
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
Zamieniasz na:
get_players(Players, playerCount, "eh", "CT");

05 sierpień 2010 - 14:05:
Inny link funkcji, z dodanym wyjaśnieniem flagi H: AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
  • +
  • -
  • 3


#157484 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę

Napisane przez camilost w 05.08.2010 02:40

Witam, wpadłem jakoś z pół godziny temu na pomysł, żeby dodać sobie dodatkowy XP za wygranie rundy przez naszą drużynę. I wziąłem się do roboty, korzystając już z przygotowanych funkcji. ^^

W .sma COD:MW Mod od QTM postępujemy zgodnie z poniższymi zasadami:

1. Szukamy
new doswiadczenia_za_zabojstwo;

Po tym dodajemy
	new doswiadczenie_za_wygranie;


2. Szukamy
doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");

Po tym dodajemy
	doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("cod_winxp");


3. Szukamy
register_cvar("cod_killxp", "10");

Po tym dodajemy
register_cvar("cod_winxp", "5");


4. Szukamy
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");

Przed tym dodajemy
	register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");


5. Szukamy
public BombaRozbrojona()

Przed tym dodajemy
public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(klasa_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(klasa_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;

ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}


Zapisujemy, kompilujemy, no i to tyle ^^
CVAR:
cod_winxp // Ile expa dostaje druzyna ktora wygra

Mam nadzieję, że się przyda. :P

PS. Jesli nie lubicie kolorkow dajcie komentarz przed ColorChat, a usuńcie przed client_print.


Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.


@EDITED (Dodany 1 krok (3: rejestracja CVARu) - późno było i o jednym zapomniałem ^^

@Zakaz kopiowania ^.^


  • +
  • -
  • 13


#155408 Human Classes

Napisane przez camilost w 28.07.2010 12:13

Więcej zrozumiałem na alliedach niż po polsku : D
A tak to fajny plugin polecam :P
  • +
  • -
  • 1


#160058 Jak dodać Item/Moc klasy: Czołganie

Napisane przez camilost w 14.08.2010 16:39

Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.

@UP Gdy trzymasz klawisz E ; ]
  • +
  • -
  • 1


#158563 Jak dodać Item/Moc klasy: Czołganie

Napisane przez camilost w 09.08.2010 11:27

Fajnie ale zepsuło mi się i nic na nim nie mogę robić, kompilować muszę na pendrivie wszystko ; D bo na kompie ani amx studio ani compilery nie działają ^^ I co w mini packu wszystkie naraz?
Dla mnie to za dużo miejsca jak na 1 temat i pisania, a tak to pojedynczo to łatwiej nawet znaleźć ; D
  • +
  • -
  • 1