Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pow3R1
Rejestracja: 04.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.08.2010 16:53





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 8
- Odwiedzin: 2 431
- Tytuł: Nowy
- Wiek: 34 lat
- Urodziny: Czerwiec 12, 1991
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Laweczka
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Pow3R1 nie posiada znajomych
#156906 3 Klasy Zombie
Napisane przez camilost
w 03.08.2010 12:03
#160081 Problem z kompilacją
Napisane przez camilost
w 14.08.2010 17:19
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 61,05 KB 6 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod.sma 59,17 KB 31 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#160073 Widok trzeciej osoby (Zza pleców)
Napisane przez camilost
w 14.08.2010 16:49
#158879 Widok trzeciej osoby (Zza pleców)
Napisane przez camilost
w 10.08.2010 11:09
#158672 Widok trzeciej osoby (Zza pleców)
Napisane przez camilost
w 09.08.2010 14:51
#160075 Dwa Pytania dotyczące CODa
Napisane przez camilost
w 14.08.2010 16:51
#159834 Dwa Pytania dotyczące CODa
Napisane przez camilost
w 13.08.2010 22:08
if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP) damage = damage+inteligencja_gracza[idattacker];
2. (Nie jestem pewny!) W odrodzeniu przy partyzancie pobrać do zmiennej ile ma aktualnie i zrobić przed ustawieniem sprawdzenie czy jest więcej niż 50

new alpha; alpha = 255-inteligencja_gracza[id] case Partyzant: { give_item(id, "weapon_p90"); give_item(id, "weapon_flashbang"); if (alpha > 50) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, alpha); else set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 50); }
Pewnie jakiś błąd

#160067 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę
Napisane przez camilost
w 14.08.2010 16:46
#158560 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę
Napisane przez camilost
w 09.08.2010 11:22
Spacjami
register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin"); register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
TABulatorami
register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin"); register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
Zazwyczaj jak poprawiałem komuś coś w cod było spacjami. Jeśli dalej ten błąd rób TABulatorami.
#158061 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę
Napisane przez camilost
w 07.08.2010 15:14
I niby jakim prawem pcvar jak nie masz pcvara tylko sama rejestracja CVARa. Przeczytaj ponownie.
07 sierpień 2010 - 17:39:
Podpowiem Ci...
1. Przed initem:
new doswiadczenie_za_wygranie;W plugin_init:
doswiadczenie_za_wygranie = register_cvar("cod_winxp", "5");
2.W funkcji:
new exp_za_win = get_pcvar_num("doswiadczenie_za_wygranie");i
doswiadczenie_gracza[id] += exp_za_win;
3. (1 i Twoje)musi zawierać:
get_pcvar_num("doswiadczenie_za_wygranie");Przy czym to co dałem w poradniku lepsze rozwiązanie od 1. A Twoje błędną analizą. ; p
#157575 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę
Napisane przez camilost
w 05.08.2010 13:04
1. Dodałem 1 krok, w nocy zapomniałem o nim

2. Jeśli chcesz, aby martwi też dostawali kasę: AMX Mod X Documentation
Czyli:
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");Zamieniasz na:
get_players(Players, playerCount, "eh", "TERRORIST");
A
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");Zamieniasz na:
get_players(Players, playerCount, "eh", "CT");
05 sierpień 2010 - 14:05:
Inny link funkcji, z dodanym wyjaśnieniem flagi H: AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
#157484 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę
Napisane przez camilost
w 05.08.2010 02:40

W .sma COD:MW Mod od QTM postępujemy zgodnie z poniższymi zasadami:
1. Szukamy
new doswiadczenia_za_zabojstwo;
Po tym dodajemy
new doswiadczenie_za_wygranie;
2. Szukamy
doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");
Po tym dodajemy
doswiadczenie_za_wygranie = get_cvar_num("cod_winxp");
3. Szukamy
register_cvar("cod_killxp", "10");
Po tym dodajemy
register_cvar("cod_winxp", "5");
4. Szukamy
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
Przed tym dodajemy
register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
5. Szukamy
public BombaRozbrojona()
Przed tym dodajemy
public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(klasa_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(klasa_gracza[id])
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygranie;
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygranie rundy przez twoj team.", doswiadczenie_za_wygranie);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
Zapisujemy, kompilujemy, no i to tyle

CVAR:
cod_winxp // Ile expa dostaje druzyna ktora wygra
Mam nadzieję, że się przyda.

PS. Jesli nie lubicie kolorkow dajcie komentarz przed ColorChat, a usuńcie przed client_print.
Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.
@EDITED (Dodany 1 krok (3: rejestracja CVARu) - późno było i o jednym zapomniałem

@Zakaz kopiowania ^.^
#155408 Human Classes
Napisane przez camilost
w 28.07.2010 12:13
#160058 Jak dodać Item/Moc klasy: Czołganie
Napisane przez camilost
w 14.08.2010 16:39
#158563 Jak dodać Item/Moc klasy: Czołganie
Napisane przez camilost
w 09.08.2010 11:27
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Pow3R1
- Regulamin