W sma szukasz
public MenuGraczaCT(id)
{
//kod....
}
i usuwasz całą funkcję od klamry do klamry, wlepiasz to co ja Ci podałem. To samo z funkcją Handel_Menu.
Gotowy kod kompilujesz.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
sasquad nie posiada znajomych
Napisane przez d0naciak
w 08.04.2015 20:19
Napisane przez d0naciak
w 04.04.2015 16:25
Podmień te funkcje, powinno trybić ![]()
public MenuGraczaCT(id)
{
new menu = menu_create("Menu Straznika:", "Handel_Menu");
new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
menu_additem(menu, "Prowadz", "6", 1, cb);
menu_additem(menu, "Przeszukaj Wieznia","5");
menu_additem(menu, "Podziel wiezniow","12");
menu_additem(menu, "Otworz Cele", "7", 2, cb);
menu_additem(menu, "Tryb Walki", "8", 3, cb);
menu_additem(menu, "Mikro dla TT", "9", 3, cb);
menu_additem(menu, "Zabawy", "10", 3, cb);
menu_additem(menu, "Manager FD i Duszek","11", 3, cb);
menu_additem(menu, "Regulamin", "0");
menu_additem(menu, "Zasady Gier", "1");
menu_additem(menu, "Komendy", "2");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
public Handel_Menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
new num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
switch(str_to_num(num))
{
case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera");
case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier");
case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
case 3: client_cmd(id, "say /czapki");
case 4:
{
if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id))
return;
new body, target;
get_user_aiming(id, target, body, 50);
if(target && get_user_team(target) == 1)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na straznika");
return;
}
if(!is_user_alive(target))
return;
new weapons = Jaki_Pistolet(target);
if(!weapons)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Straznik nie ma broni krotkiej");
return;
}
new weaponname[24];
get_weaponname(weapons, weaponname, 23);
ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname);
give_item(id, weaponname);
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Gratulacje - Ukradles bron");
}
case 5: w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id);
case 6:{
if(!jail_get_prowadzacy())
jail_set_prowadzacy(id);
}
case 7: jail_open_cele();
case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka);
case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro));
case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
case 11: MenuFreeday(id);
case 12: client_cmd(id, "say /podziel");
}
}
Napisane przez
hardbot
w 19.05.2010 19:25
i zmieniamy sobie usuwając // na:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
i zmieniamy usuwając /*kod*/ na:
/*public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;
doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}*/
public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1, 0); //Dodane 0. Admin z flagą "A" też dostanie level thx. G[o]Q
new value = str_to_num(arg2)-1;
doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}
cod_setlvl "name" "level"



Moja zawartość