W sma szukasz
public MenuGraczaCT(id) { //kod.... }
i usuwasz całą funkcję od klamry do klamry, wlepiasz to co ja Ci podałem. To samo z funkcją Handel_Menu.
Gotowy kod kompilujesz.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
sasquad nie posiada znajomych
Napisane przez d0naciak
w 08.04.2015 20:19
Napisane przez d0naciak
w 04.04.2015 16:25
Podmień te funkcje, powinno trybić
public MenuGraczaCT(id) { new menu = menu_create("Menu Straznika:", "Handel_Menu"); new cb = menu_makecallback("Menu_Callback"); menu_additem(menu, "Prowadz", "6", 1, cb); menu_additem(menu, "Przeszukaj Wieznia","5"); menu_additem(menu, "Podziel wiezniow","12"); menu_additem(menu, "Otworz Cele", "7", 2, cb); menu_additem(menu, "Tryb Walki", "8", 3, cb); menu_additem(menu, "Mikro dla TT", "9", 3, cb); menu_additem(menu, "Zabawy", "10", 3, cb); menu_additem(menu, "Manager FD i Duszek","11", 3, cb); menu_additem(menu, "Regulamin", "0"); menu_additem(menu, "Zasady Gier", "1"); menu_additem(menu, "Komendy", "2"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); }
public Handel_Menu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new num[10], acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback); switch(str_to_num(num)) { case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera"); case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier"); case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy"); case 3: client_cmd(id, "say /czapki"); case 4: { if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id)) return; new body, target; get_user_aiming(id, target, body, 50); if(target && get_user_team(target) == 1) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na straznika"); return; } if(!is_user_alive(target)) return; new weapons = Jaki_Pistolet(target); if(!weapons) { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Straznik nie ma broni krotkiej"); return; } new weaponname[24]; get_weaponname(weapons, weaponname, 23); ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname); give_item(id, weaponname); ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Gratulacje - Ukradles bron"); } case 5: w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id); case 6:{ if(!jail_get_prowadzacy()) jail_set_prowadzacy(id); } case 7: jail_open_cele(); case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka); case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro)); case 10: client_cmd(id, "say /zabawy"); case 11: MenuFreeday(id); case 12: client_cmd(id, "say /podziel"); } }
Napisane przez
hardbot
w 19.05.2010 19:25
i zmieniamy sobie usuwając // na:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
i zmieniamy usuwając /*kod*/ na:
/*public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;
doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}*/
public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1, 0); //Dodane 0. Admin z flagą "A" też dostanie level thx. G[o]Q
new value = str_to_num(arg2)-1;
doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}
cod_setlvl "name" "level"