Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sasquad - zdjęcie

sasquad

Rejestracja: 03.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.04.2015 10:45
-----

#696631 dodanie podpunktu do menu serwera

Napisane przez d0naciak w 08.04.2015 20:19

W sma szukasz

public MenuGraczaCT(id)
{
//kod....
}

i usuwasz całą funkcję od klamry do klamry, wlepiasz to co ja Ci podałem. To samo z funkcją Handel_Menu.

Gotowy kod kompilujesz.


  • +
  • -
  • 1


#695674 dodanie podpunktu do menu serwera

Napisane przez d0naciak w 04.04.2015 16:25

Podmień te funkcje, powinno trybić ;)

public MenuGraczaCT(id)
{
    new menu = menu_create("Menu Straznika:", "Handel_Menu");
    new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
    
    menu_additem(menu, "Prowadz",         "6", 1, cb);
    
    menu_additem(menu, "Przeszukaj Wieznia","5");
    
    menu_additem(menu, "Podziel wiezniow","12");
    menu_additem(menu, "Otworz Cele",     "7", 2, cb);
    menu_additem(menu, "Tryb Walki",     "8", 3, cb);
    menu_additem(menu, "Mikro dla TT",     "9", 3, cb);
    menu_additem(menu, "Zabawy",         "10", 3, cb);
    menu_additem(menu, "Manager FD i Duszek","11", 3, cb);
    
    menu_additem(menu, "Regulamin",     "0");
    menu_additem(menu, "Zasady Gier",     "1");
    menu_additem(menu, "Komendy",         "2");
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu);
}

 

public Handel_Menu(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return;

    new num[10], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
    switch(str_to_num(num))
    {
        case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera");
        case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier");
        case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
        
        case 3: client_cmd(id, "say /czapki");
        case 4:
        {
            if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id))
                return;
            
            new body, target;
            get_user_aiming(id, target, body, 50);
                        
            if(target && get_user_team(target) == 1)
            {
                ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na straznika");
                return;
            }
            if(!is_user_alive(target))
                return;
                        
            new weapons = Jaki_Pistolet(target);
            if(!weapons)
            {
                ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Straznik nie ma broni krotkiej");
                return;
            }
                        
            new weaponname[24];
            get_weaponname(weapons, weaponname, 23);
                            
            ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname);
            give_item(id, weaponname);
                    
            ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Gratulacje - Ukradles bron");        
        }
        
        case 5: w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id);
        
        case 6:{
            if(!jail_get_prowadzacy())
                jail_set_prowadzacy(id);
        }

        case 7: jail_open_cele();
        case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka);
        case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro));
        case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
        case 11: MenuFreeday(id);
        case 12: client_cmd(id, "say /podziel");
    }
}

  • +
  • -
  • 1


#156877 SMA cod

Napisane przez Gładki w 03.08.2010 07:50

cstrike/addons/amxmodx/scripting/QTM_CodMod.sma
  • +
  • -
  • 1


#136589 Jak odblokować dodawanie levela

Napisane przez hardbot w 19.05.2010 19:25

Witajcie. Widziałem kilka tematów o tym związanym i Użytkownicy nie wiedzą gdzie co i jak odblokować w Modzie Call of Duty. Wiec wam tutaj zaprezentuje.

Wchodzimy w SMA Call of Duty moda. i szukamy takiej linji:

//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
i zmieniamy sobie usuwając // na:

register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");

Potem mając odblokowaną komendę szukamy funkcji co daje nam ten levele'k bo po co na darmo mamy odblokowywać tą komendę ^^:

/*public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}*/
i zmieniamy usuwając /*kod*/ na:

public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1, 0); //Dodane 0. Admin z flagą "A" też dostanie level thx. G[o]Q
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}


Po tej modyfikacji kompilujemy plugin i odpalamy sobie go na serwerze ;]

Cvary:
cod_setlvl "name" "level"

Do dodawania levela potrzeba flagi KICK czyli Flagi "C"

To by było na tyle pozdro & dance ^^ | Jak by taki Tutek już był proszę o usunięcie tego :]