Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ElonI. - zdjęcie

ElonI.

Rejestracja: 26.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.08.2013 13:11
-----

#561141 [ROZWIĄZANE] Kusza - za duże DMG

Napisane przez GoldenKill w 05.08.2013 19:47

w public

 

public toucharrow(arrow, id)

 

Znajdź i zmień na mniejsze obrażenia

 

entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

 


  • +
  • -
  • 1


#561153 [ROZWIĄZANE] Kusza - za duże DMG

Napisane przez sebul w 05.08.2013 21:21

w public
 

public toucharrow(arrow, id)

 
Znajdź i zmień na mniejsze obrażenia
 
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

Jak to nie jest kod odpowiedzialny za zadawane obrażenia, znaczy nie od tych pierwszych obrażeń, zadanych dla pierwszego napotkanego gracza.

Znajdź
new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")

i tutaj sobie ustalasz jak duże mają być obrażenia, czysta matematyka, więc nie będę tłumaczył. Oczywiście jakbyś nie zauważył, tam masz wykorzystane dwa cvary, czyli tak naprawdę nie musisz grzebać w kodzie, wystarczy ustawić te dwa cvary.
  • +
  • -
  • 1


#439273 [ROZWIĄZANE] Pytanie - hp (stata - Życie + hp startowe)

Napisane przez glut w 01.08.2012 16:36

znajdź pare razy

player_strength[id]*2


zamień na

player_strength[id]/2


I powinno być ok :D
  • +
  • -
  • 1