Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Savander - zdjęcie

Savander

Rejestracja: 24.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.07.2012 15:01
-----

#194140 Łączenie pluginów

Napisane przez Kusek w 05.12.2010 20:34

w clint putin daj
set_task(1.0, "regulamin")

i wtedy po 1 sek tworzy się regulamin ;P
  • +
  • -
  • 1


#177074 Problem przy kompilacji pluginu COD

Napisane przez hardbot w 04.10.2010 21:51

Łap

Załączone pliki




#172524 O co chodzi z new cos [33]

Napisane przez Knopers w 19.09.2010 11:56

Jest to wielkość tablicy, a dokładniej liczba komórek .
W jednej komórce np mieści się jeden znak char np: a .
  • +
  • -
  • 1


#172560 O co chodzi z new cos [33]

Napisane przez hardbot w 19.09.2010 13:21

:D Podałem ci przykład :D
i do tego możesz zrobić


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new cos[33];
new rundy;

public plugin_init()
{
register_plugin("Test", "1", "[H]ARDBO[T]")

register_logevent("Restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

register_clcmd("say /test", "Testowa")
}
public Restart()
{
rundy = 0;
}
public NowaRunda(id)
{
rundy++;

if(rundy == 4)
{
cos[id] = false;
}
}
public Testowa(id)
{
if(cos[id])
{
cos[id] = true;
pev(id, pev_health,200)
client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP!")
}
else
{
client_print(id, print_chat,"heh, Mozesz tego uzyc raz na 4 rundy.")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Czyli wnioskować z tego, cos[33] = zmienna pod ID
którya wykrywa u gracza jeśli gracz wziął sobie to HP to dopiero z tego kodu wynika co napiasałem że będzie mógł dopiero wziąć za 4 rundy to HP :D


#172539 O co chodzi z new cos [33]

Napisane przez R3X w 19.09.2010 12:29

Tablice to zbiór zmiennych.

new a1 = 1;
new a2 = 5;

można połączyć w tablicę

new a[2];
a[0] = 1;
a[1] = 5;

przez co do wielu danych mamy dostęp z jednej zmiennej, co łatwiej wykorzystać przy tworzeniu algorytmu; zamiast szukać odpowiedniej nazwy zmiennej wystarczy policzyć indeks w tablicy
  • +
  • -
  • 1


#165758 Problem z moim pluginem

Napisane przez S4JM0N w 29.08.2010 21:35

A więc, pierwsze dwa błędy to kompilator który informuje nas o położeniu "Lini nie względem siebie"(Chodzi o ułatwienie identyfikacji).
Ten ostatni to tak jak po polsku. Funkcja powinna zwracać wartość



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Regulamin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Savander"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /regulamin","menu")
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("\rRegulamin:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\rPolski Regulamin", "1", 0)
menu_additem(menu, "\rEnglish Rules", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


switch(menu)
{
case 1:{
show_motd (id, "rulesPL.txt", "Polski Regulamin")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:{
show_motd (id, "rulesEN.txt", "English Rules")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#154484 FrostNades nie dziala!:(

Napisane przez kyku w 25.07.2010 11:55

sa bledy w logach?
  • +
  • -
  • 1