Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BinDer - zdjęcie

BinDer

Rejestracja: 11.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2011 21:36
*****

#245830 Za co to odpowiada?

Napisane przez Grzesiek w 04.05.2011 21:22

a powiedz mi do czego jest ci to potrzebne ?:>
  • +
  • -
  • 1


#246247 Za co to odpowiada?

Napisane przez PimP517 w 06.05.2011 03:47

register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF"); - Wysyła dźwięk.
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - Podczas rozbrajania paki.
register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Przy śmierci.
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - Zadawanie obrażeń.
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - Aktualna broń.
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - Nie wiem ale raczej Rozpoczęcie rundy.

Nie bardzo się znam na tym ale tak mi się zdaje :D.


#246253 Za co to odpowiada?

Napisane przez ViHuRa w 06.05.2011 07:03

Broń boże tego nie usuwaj, To są Eventy, które wyłapują zdarzenia z gry.
Event - wydarzenie
Czyli wyłapujemy wydarzenie, aby wykorzystać coś w nim np: Muzyka, napisanie w say, hud, dodanie doświadczenia itp.
  • +
  • -
  • 1


#246277 Za co to odpowiada?

Napisane przez dasiek w 06.05.2011 09:17

register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF"); - Jak sama Funcja wkazuje Event Rozbrojonej bomby
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - W trakcie rozbrajania - tu jest ten pasek
register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Śmierć gracza - Dodawanie expa itp
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - zadawanie obrażeń
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - "mając broń"
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - nowa runda.
  • +
  • -
  • 1


#246422 Za co to odpowiada?

Napisane przez Goliath w 06.05.2011 15:22

Masz tu coś, co ci pomoże.
http://wiki.alliedmo...e_1_Game_Events
http://www.amxmodx.o...event&go=search
  • +
  • -
  • 1


#242688 Zamiana funkcji informowania o zdobytym poziomie

Napisane przez gruszka95 w 27.04.2011 22:00

public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 10001)
	{
		while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
		{
			poziom_gracza[id]++;			
			client_print(id, 3, "Zdobyles next level. Jest to %i level! Gratuluje", poziom_gracza[id]);
		}
	
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	}
	ZapiszDane(id);
}
proszę ;)
EDIT:Poprawiłem :)
  • +
  • -
  • 2


#236165 1 level Up, 1punkt do rozdzielenia

Napisane przez Neazo w 12.04.2011 23:26

a wiec
public ResetujPunkty:
zmieniasz
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
na
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]-1;

public WczytajDane:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

public SprawdzPoziom:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];

pozdro


#232344 Niepotrzebne dawanie broni

Napisane przez Goliath w 02.04.2011 09:05

Trzymaj. Powinno być dobrze.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#231319 HUD c4 CountDown + muzyka 10 sekund przed wybuchem

Napisane przez Whisper w 29.03.2011 14:50

Te linijki za to odpowiadają: -1.0, 0.4

-1.0 to znaczy, że jest na środku osi X
-0.4 odpowiada za oś Y czyli góra-dół

Jak 0.4 zmienisz na 0.2 to będzie wyżej, a jak dasz na 0.8 to będzie niżej :)
  • +
  • -
  • 1


#229298 Modyfikacja "exp za headshot"

Napisane przez Goliath w 24.03.2011 15:56

Najpierw musisz dodać plik do plugin_precache:
precache_sound("QTM_CodMod/headshot.wav");

Potem, w zależności od tego, czy jest to plik .mp3 czy .wav dodajesz:
- jeśli .mp3
client_cmd(xxx, "mp3 play sound/QTM_CodMod/headshot");

- jeśli .wav
client_cmd(xxx, "spk QTM_CodMod/headshot");

(Nie jestem pewien czy trzeba podać ścieżkę z rozszerzeniem czy bez)
Zmieniasz xxx na killer (zabójca) lub victim (ofiara) w zależności od tego, dla kogo ma być puszczany ten dźwięk. Dodajesz to np. po:
doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs;

Oczywiście ścieżka do dźwięku w opisanym wyżej przypadku musi być: sound/QTM_CodMod/headshot.wav (lub .mp3).
  • +
  • -
  • 1


#229329 Modyfikacja "exp za headshot"

Napisane przez Goliath w 24.03.2011 16:43

Tak,
  • +
  • -
  • 1


#227567 Blokada kupna broni

Napisane przez xyz? w 20.03.2011 14:03

zablokuj sobie kupno w menu admina, czyli w konsoli wpisujesz
amxmodmenu
szukasz zablokuj bronie i tutaj blokujesz ale pierw odblokuj na ftp serwera wchodzisz w plugins.ini i z przed ;restmenu.amxx usuń ;
czyli ma wyglądać tak:
restmenu.amxx

  • +
  • -
  • 1


#227570 Blokada kupna broni

Napisane przez Fajled w 20.03.2011 14:07

register_clcmd("vest", "BlokujKomende");
register_clcmd("vesthelm", "BlokujKomende");
register_clcmd("nvgs", "BlokujKomende");


To jeszcze wklej w sma. (nie jestem pewien czy dobrze :D)

Albo zrób tak jak pisze xyz?
  • +
  • -
  • 1


#227110 Problem, proszę o sprawdzenie i poprawę

Napisane przez master. w 19.03.2011 15:46

W amxstudio;o
Wiem czemu nie mogles. Napisalem ze killer zamiast 0 powinno byc a w sma dalem id. Przepraszam juz zalacznik poprawiony.
  • +
  • -
  • 1


#227099 Problem, proszę o sprawdzenie i poprawę

Napisane przez master. w 19.03.2011 15:23

Miales
client_print(0, print_chat,"[SilentShot.pl]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs);
a powinno
client_print(killer, print_chat,"[SilentShot.pl]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs);
w zalaczniku poprawione.

Dodano 19 marzec 2011 - 15:23:
a

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1