
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BinDer
Rejestracja: 11.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2011 21:36





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 118
- Odwiedzin: 9 028
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Wrzesień 18, 1994
-
Imię
Bartosz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Końskie
#245830 Za co to odpowiada?
Napisane przez Grzesiek
w 04.05.2011 21:22

#246247 Za co to odpowiada?
Napisane przez
PimP517
w 06.05.2011 03:47
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF"); - Wysyła dźwięk. register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - Podczas rozbrajania paki. register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Przy śmierci. register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - Zadawanie obrażeń. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - Aktualna broń. register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - Nie wiem ale raczej Rozpoczęcie rundy.
Nie bardzo się znam na tym ale tak mi się zdaje

#246253 Za co to odpowiada?
Napisane przez ViHuRa
w 06.05.2011 07:03
#246277 Za co to odpowiada?
Napisane przez dasiek
w 06.05.2011 09:17
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - W trakcie rozbrajania - tu jest ten pasek
register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Śmierć gracza - Dodawanie expa itp
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - zadawanie obrażeń
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - "mając broń"
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - nowa runda.
#246422 Za co to odpowiada?
Napisane przez Goliath
w 06.05.2011 15:22
http://wiki.alliedmo...e_1_Game_Events
http://www.amxmodx.o...event&go=search
#242688 Zamiana funkcji informowania o zdobytym poziomie
Napisane przez gruszka95
w 27.04.2011 22:00
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 10001) { while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; client_print(id, 3, "Zdobyles next level. Jest to %i level! Gratuluje", poziom_gracza[id]); } punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; } ZapiszDane(id); }proszę

EDIT:Poprawiłem

#236165 1 level Up, 1punkt do rozdzielenia
Napisane przez
Neazo
w 12.04.2011 23:26
public ResetujPunkty:
zmieniasz
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
na
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]-1;
public WczytajDane:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
public SprawdzPoziom:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
pozdro
#232344 Niepotrzebne dawanie broni
Napisane przez Goliath
w 02.04.2011 09:05
#231319 HUD c4 CountDown + muzyka 10 sekund przed wybuchem
Napisane przez Whisper
w 29.03.2011 14:50
#229298 Modyfikacja "exp za headshot"
Napisane przez Goliath
w 24.03.2011 15:56
precache_sound("QTM_CodMod/headshot.wav");
Potem, w zależności od tego, czy jest to plik .mp3 czy .wav dodajesz:
- jeśli .mp3
client_cmd(xxx, "mp3 play sound/QTM_CodMod/headshot");
- jeśli .wav
client_cmd(xxx, "spk QTM_CodMod/headshot");
(Nie jestem pewien czy trzeba podać ścieżkę z rozszerzeniem czy bez)
Zmieniasz xxx na killer (zabójca) lub victim (ofiara) w zależności od tego, dla kogo ma być puszczany ten dźwięk. Dodajesz to np. po:
doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs;
Oczywiście ścieżka do dźwięku w opisanym wyżej przypadku musi być: sound/QTM_CodMod/headshot.wav (lub .mp3).
#229329 Modyfikacja "exp za headshot"
Napisane przez Goliath
w 24.03.2011 16:43
#227567 Blokada kupna broni
Napisane przez xyz?
w 20.03.2011 14:03
#227570 Blokada kupna broni
Napisane przez Fajled
w 20.03.2011 14:07
#227110 Problem, proszę o sprawdzenie i poprawę
Napisane przez master.
w 19.03.2011 15:46
#227099 Problem, proszę o sprawdzenie i poprawę
Napisane przez master.
w 19.03.2011 15:23
client_print(0, print_chat,"[SilentShot.pl]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs);a powinno
client_print(killer, print_chat,"[SilentShot.pl]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs);w zalaczniku poprawione.
Dodano 19 marzec 2011 - 15:23:
a
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: BinDer
- Regulamin