Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
campero nie posiada znajomych
Napisane przez Adminek AMXX.PL
w 10.04.2010 14:02
Napisane przez MafiaDL
w 09.06.2008 14:59
Napisane przez Wizzardius
w 18.07.2009 15:54
amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń. amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane
- Oryginalny temathttp://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735
Napisane przez Ortega
w 23.07.2010 18:30
* w modyfikacji znajdziecie 4 klasy postaci do wyboru * ponad 200 itemów wziętych prosto z orientalnej gry Metin2 * system rozwijania postaci * i wiele wiele innych
/menu - pokazuje menu główne moda /klasa - pozwala wybrać klasę/zmienić /reset - pozwala zresetować punkty statusu i ponownie je przydzielić /staty - pokazuje punkty statusu postaci /komendy - wyświetla listę komend /itemy - otwiera menu zarządzania itemami /postac - otwiera okno podglądu postaci /respawn - respawnuje gracza podczas trybu CSDM
mt2_mod "1" // wlaczenie moda(1), (0) off mt2_XP_kill "20" // ile dostajesz expa za jedno zabójstwo wroga mt2_XP_team_kill "90" // ile tracisz expa za zabójstwo swojego lub hostage mt2_SaveXP "1" // czy exp sie zapisuje mt2_SaveXP_mode "0" // (0) zapis na sid (1) zapis na nick (2) zapis na sid lub jesli nonsteam to nick mt2_hp_add "2" // ile punktów życia daje jeden punkt statusu życia mt2_mana_add "10" //ile many dostaje gracz mt2_mana_time "1.0" //co ile czasu dostaje mane mt2_mod_gamename "1" //czy jako rodzaj gry ma byc wyswietlane Metin2 Mod mt2_xp_bonus "100" //ile dostaje sie expa za podlozenie/rozbrojenie bomby/doprowadzenie zakładnikow mt2_xp_bonus2 "50" //ile dostaja expa pozostali gracze za cele specjalne mt2_show_health "1" // pokazuje zycie postaci mt2_csdm "1" // wlacza wylacza tryb deathmatch mt2_csdm_respawn_time "2.0" // po jakim czasie gracz ma sie odrodzic mt2_kill_for_item "10" // po ilu zabiciach gracz ma dostawac zwykly item mt2_poison_damage "4" // ile hp ma zabierac trucizna mt2_poison_time_reciving "2.0" // kiedy konczy sie otrucie mt2_poison_time_antidote "10.0" // po jakim czasie trucizna ma przestac dzialac mt2_arrow_speed "1000" // ustala szybkosc strzaly mt2_empire "3" // (1) pokazuje flage krolestwa gracza zawsze (2) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie (3) pokazuje flage krolestwa gracza gdy sie na niego naceluje (4) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie gdy sie na niego naceluje (0) zeby wylaczyc mt2_arrow_gravity "0.4" //ustala grawitacje strzaly mt2_arrow_reload "9.0" // co ile mozna strzelac lukiem [wartosc float w sekundach]
* cstrike * fun * nvault * fakemeta * hamsandwich * engine * csx
* zaawansowany system rozwoju postaci * zaawansowane logowanie i rejestracja * specjalizacja map pod mod'a * dodanie potworów * szereg nowych dźwięków oraz modeli * NPC oraz ulepszanie itemów do +9 * widok TPS * trzy osobne frakcje mogące ze sobą rywalizować * sklepy z specjalnymi dodatkami * nieograniczona możliwość zdobywania pieniędzy(prawie) * oraz wiele, wiele innych
Napisane przez Abes Mapper
w 13.03.2009 19:33
Napisane przez XereS
w 17.06.2010 14:30
bb_buildtime 150 // Czas budowy bb_preptime "30" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza) bb_zombie_health 2500 // Zdrowie zombie bb_infection_respawn "5" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach) bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów bb_lockmax "10" // Max blokad bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo bb_max_move_dist "768" // Max dystans pchania bb_min_move_dist "32" // Min dystans przyciagania bb_min_dist_set "64" // Minimalna odległość do przesuwania klockow bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie bb_zombie_supercut "0" // Jeden cios aby zabić (dla zombie) bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0) bb_give_nades h // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke bb_weapons abcdeghijlmnqrstuvwx // Jakie bronie maja byc w menu
//Enable this only if you have bought the credits plugin //#define BB_CREDITS
//Enable this only if you have bought the credits plugin #define BB_CREDITS
Napisane przez
wazniaK
w 28.11.2009 16:30
Ruletka 3.0
ruletka_oldman_speed "XX" - jaką prędkość ma mieć stary człowiek ruletka_britney_time "XX" - ile czasu trwa faza britney ruletka_pijak_time "XX" - ile czasu trwa bycie pijanym
Plik ruletka3.0.amxx do /plugins W plugins.ini dopisujemy ruletka3.0.amxx Plik .txt wrzucamy do /data/lang
cstrike fun fakemeta engine
Napisane przez
Lyons
w 08.04.2010 19:23