public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<XXX) inteligencja_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<XXX) zdrowie_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<XXX) wytrzymalosc_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<XXX) kondycja_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } } punkty_gracza[id]--; if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
XXX zamieniasz na ilość punktów do przydzielenia.