Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Waleq - zdjęcie

Waleq

Rejestracja: 18.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.07.2012 20:44
*****

#364532 [ROZWIĄZANE] Pytanie dotyczące Antirusher

Napisane przez Waleq w 14.02.2012 18:51

1. W sma masz
new MIN_PLAYERS=2
i w tej zmiennej określasz od ilu graczy plugin ma włączyć strefy.
2. amx_antirusher_action 7
  • +
  • -
  • 1


#364431 [ROZWIĄZANE] Plugin wiadomosc w say co x

Napisane przez Waleq w 14.02.2012 17:00

public plugin_init() {
set_task(120.0, "Tekst", _, _, _, "b");
}
public Tekst(){
client_print(0, print_chat, "Tresc wiadomosci do wyswietlenia");
}

Zamiast 120.0 wpisujesz co ile sekund ma się pojawiać dana wiadomość.

@UP Kilka sekund wcześniej :)
  • +
  • -
  • 1


#363994 [ROZWIĄZANE] Plugin only ct

Napisane przez Waleq w 13.02.2012 18:54


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "AWP dla TT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Waleq"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
}
public event_round_start(id){
if(get_user_team(id) == 1){
give_item (id,"weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
}
}

  • +
  • -
  • 1


#363917 [ROZWIĄZANE] Plugin only ct

Napisane przez Waleq w 13.02.2012 17:43

1.
if(get_user_team(id) == 2)

Sprawdzasz czy dany gracz znajduje się w CT.
2.
give_item(id, ammo_338magnum)

Każde wywołanie tej funkcji da Ci 10 ammo do AWP.
  • +
  • -
  • 1


#362586 [ROZWIĄZANE] [Paintball Mod] Menu z Wyborem Broni

Napisane przez Waleq w 11.02.2012 17:26

Mój błąd. Łap poprawione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#362568 Jak zrobić w klasie 1/x z granata, mniejszy rozrzut broni

Napisane przez Waleq w 11.02.2012 17:14

1/x z He
W pliku .sma klasy dopisujesz:
#include <hamsandwich>

w funkcji plugin_init dopisujesz:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

a na sam dół dodaj:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Jeśli chcesz zmienić szansę natychmiastowego zabicia w miejsce x wstawiasz swoją liczbę:
random_num(1,x) == 1

  • +
  • -
  • 1


#362552 [ROZWIĄZANE] [Paintball Mod] Menu z Wyborem Broni

Napisane przez Waleq w 11.02.2012 17:03

Powinno być dobrze :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#361893 [ROZWIĄZANE] Jaki AmxBans pod Team Fortress 2?

Napisane przez Waleq w 10.02.2012 18:27

Zacznijmy od tego, że Team Fortress 2 jest oparty na HF2, a nie jak CS na HF.
Zapraszam do tego tematu:
http://amxx.pl/topic...438#entry284438
  • +
  • -
  • 1


#361878 [ROZWIĄZANE] Za dobry sprzęt ?

Napisane przez Waleq w 10.02.2012 18:16

Tryb zgodności z Windows XP SP2 powinien pomóc.
  • +
  • -
  • 1


#361152 [ROZWIĄZANE] Usunięcie zapisu itemu na całą mapę.

Napisane przez Waleq w 09.02.2012 16:37


informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
wytrzymalosc_itemu[id] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;


Dodaj to w client_connect lub w client_disconnect.
  • +
  • -
  • 1


#361146 [ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja JB

Napisane przez Waleq w 09.02.2012 16:31

W funkcji warunkowej miałeś sprawdzanie czy gracz posiada ADMIN_DOORS, a nie miałeś zdefiniowanego do jakiej flagi ma się to odnosić.
Dodałem na ADMIN_BAN. Plugin w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#360947 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić klasę ze zwykłej na vip

Napisane przez Waleq w 09.02.2012 07:52

Wnioskuję, że chodzi o Cod'a.
Jeśli tak zmieniasz to w pliku .sma danej klasy i kompilujesz ją ponownie.
  • +
  • -
  • 1


#359146 Prośba o analizę pliku sma

Napisane przez Waleq w 05.02.2012 21:07

Już widzę, że ten plugin ingeruje w pliki gracza (config), więc jest "zakazany".
A tak rzuciłem oko to chyba zapisuje w pliku nick i gdy gracz o danym nicku wchodzi to go kickuje i zmienia mu cfg.
  • +
  • -
  • -1


#358999 Problem z amx i adminem

Napisane przez Waleq w 05.02.2012 18:20

Zła wersja binarek HLDS na serwerze
  • +
  • -
  • 1


#358968 [ROZWIĄZANE] Przeniesienie Napisu

Napisane przez Waleq w 05.02.2012 17:49

Coś takiego jak w załączniku?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1