Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
IcOzTeGo
Rejestracja: 13.06.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.11.2010 20:07





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 66
- Odwiedzin: 4 979
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Sierpień 5, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Goleniów
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
IcOzTeGo nie posiada znajomych
#151380 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 13.07.2010 13:06
#151072 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 12.07.2010 09:17
1. szukasz :
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy"
};
zmieniasz na:
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28
"Toja nazwa"
};
2. szukasz:
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
};
zmieniasz na:
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"twoj opis"
};
3. szukasz :
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
dodajesz za:
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage = float(health);
4.szukasz:
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
dodajesz za:
case 29:
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
}
Sprawdz czy to dziala


#151070 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez AmD
w 12.07.2010 09:09
to zaczynamy:
Szukamy Lini:
new const nazwy_przedmiotow[][]
i na samym dole dopisujujemy
"Item Przed ostatni", //pamietaj by dopisać , Item nr. 48
"Item Co robimy teraz" // 49
schodzimy niżej do:
new const opisy_przedmiotow[][]
i na samym końcu opisujemy item(tutaj dam od siebie bo mam podobny item):
"Z Nozem Wygladasz Jak Przeciwnik", // pamietaj o ,
"Masz 1/1 ze Scouta Oraz twoja widocznosc jest zredukowana do 8" // o to chodzi :)
teraz szukamy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
i pod tym piszemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 8);
}
teraz szukamy Lini:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
i pod tym dajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 49 && weapon == CSW_KNIFE){
damage+=2110;
}
zapisujemy i Kompilujemy

Wszędzie Gdzie Zastosowałem Item nr. 49 to tylko przykład ponieważ nie pamiętam ile było na początku itemów a ja mam już 63 itemy więc nie pomogę

#151069 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 12.07.2010 09:00
#151023 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 11.07.2010 22:41
#151017 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 11.07.2010 22:27
#151020 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 11.07.2010 22:38
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
te to ja tylko do przykładu dałem
#151028 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 11.07.2010 22:50
#150656 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 10.07.2010 13:39
Miałeś kila błędów
Załączone pliki
-
QTM_CodMod(10).sma 55,18 KB 70 Ilość pobrań
QTM_CodMod(10).amxx
#151007 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 11.07.2010 21:47
#150641 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 10.07.2010 13:04
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, Islamista, LekkiZolnierz, Rebeliant, Gangster, Kamper, SWAT, Predator};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 100, 150, 5};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3, 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.1, 1.1, 1.5};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 0, 25, 0, 0, 100, 50};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturmowiec",
"Islamista",
"Lekki Zolniez",
"Rebeliant",
"Gangster",
"Kamper",
"SWAT",
"Predator"
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja duzo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, ktory zabiera sporo zycia wszystkim znajdujacym sie blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny",
"Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
"Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
"Dostaje AK47, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
"Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega",
"Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega",
"Dostaje Scouta i jest idealny do kampienia",
"Dostaje tarcze",
"Invisible to people !!"
};
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, " weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 10;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Partyzant:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_flashbang");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Islamista:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1 ;
}
case LekkiZolnierz:
{
give_item(id, "weapon_galil");
}
case Rebeliant:
{
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
case Gangster:
{
give_item(id, "weapon_mac10");
}
case Kamper:
{
give_item(id, "weapon_scout");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 25);
}
case SWAT:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Predator:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
}
}
a zeby nie bugowalo ci sie u szpiega i w innchy klasach np. niewidzialnosc i stroj przeciwnika to:
zmień ta linijkę:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
NA:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
ZmienUbranie(id, 0);
if(klasa_gracza[id] == Partyzant)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30);
if(klasa_gracza[id] == Kamper)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25);
if(klasa_gracza[id] == Predator)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
}
a jeszcze swat u ciebie nie dostanie tarczy tu masz opisane co i jak z ta tarcza Cod mod - pomoc - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i jeszcze o ta itemy to masz tu CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#150494 Błąd-Klasa postaci
Napisane przez Cypis'
w 09.07.2010 19:29
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Szturmowiec:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
}
i przecinka u rambo tutaj:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Szturmowiec"
};
jeszcze tu przecinek jest zle ustwainy
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty",
"Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje Ak, 115hp bazowe, 170% biegu i 100 pancerza"
};
#145234 Pluginy Jak robić
Napisane przez DarkGL
w 18.06.2010 23:05
Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#144923 Pluginy Jak robić
Napisane przez DarkGL
w 17.06.2010 20:33
#144910 Nie ma klasy. :(
Napisane przez
STRAZAK
w 17.06.2010 19:50
diablo_sql_host "cs-online.xaa.pl - twoja strona czyli mozesz dac blabla.xaa.pl" diablo_sql_user "nazwa uzytkownika csonline_diablo może być np :)" diablo_sql_pass "twoje haslo jakie wygenerowales/wpisales przy tworzeniu uzytkownika" diablo_sql_database "csonline_diablo - tego nie wiem" diablo_sql_table "dbmod_tablet" diablo_sql_save "0" ;0 ;1 ;2 diablo_classes "abcdefgh" ; a Mag ; b Paladyn ; c Mnich ; d Zabojca ; e Barbarzynca ; f Nekromanta ; g Ninja ; h Hunter diablo_avg "1" ;0-off ;0> (1,2,3...) od jakiego lvl'a zlicza srednia (im mniejsza liczba tym bedzie ona gorsza) diablo_xpbonus "10" diablo_xpbonus2 "100" diablo_durability "10" SaveXP "1" diablo_dir "addons/amxmodx/diablo/" diablo_show_health "1" diablo_knife "20" diablo_knife_speed "1000" diablo_arrow "120" diablo_arrow_multi "2.0" diablo_arrow_speed "1500" diablo_klass_delay "2.5" diablo_xpbonus 2 diablo_xpbonus2 125 diablo_durability 11 diablo_spawnchance 1/100 SaveXp 1 diablo_classes abcdefgh diablo_avg 1 diablo_dmg_exp 0
i dziala tak

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: IcOzTeGo
- Regulamin