Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
Cześć, a więc mam problem ze sklepem GoQ'a (v.2.1), po wpisaniu poprawnie kodu do Doładowania SMS w modułach, wyskakuje "Wystąpił błąd spróbuj ponownie" wydawało by się że to ja źle skonfigurowałem, ale kod, który mam ustawia się jako zużyty i jak ponownie wpiszę ten kod to piszę, że kod jest Niepoprawny (czyli zużyty ).
Nie znam się na php, więc piszę tu poradzicie coś na to? Powtarzam jak coś kod po wpisaniu ustawia się jako zużyty, ale w sklepie nie dodaje punktów i wyskakuje błąd w/w.
Pozdro.
Użytkownik HubertTM edytował ten post 09.12.2012 19:44
numer | cena | kasa
71068 | 1 | 15
91058 | 10 | 155
Przy doładowywaniu nie podaje się numeru, tylko treść.
@edit
Dodałem oferte za 0.5 zł wysłałem wpisałem kod.
Echo zwróciło 0.50 więc dobrze, ale pisało nadal, że jest błąd...
Tak w ogóle to ja chce tylko SMS za 10 zł mieć w tej ofercie, więc możesz przerobić tak, że daje 155 punktów jak kod się zgadza.
Napisano 09.12.2012 20:31
ehh jak to jest ze 50 osobom dziala i tylko tobie nie ??
nie umiesz tego skonfigurowac albo masz ch*jowy hosting daruj sobie albo zaplac komus kto zrobi to za ciebie bo modul od doladowan sms dziala w 100% poprawnie i wyłącz tryb testowy jak wysylasz sms'y a jak uzywasz testowych kodow z dotpay'a to one maja wartosc 0 wiec dodaj sobie taki do sklepu
0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&