Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Oslepienie flashem.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Nervine

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 21.04.2009 14:00

Czy dalo by sie przerobic ten plugin

/*
* Team Flash Snitch
*
* Author: Tender
* email: [email protected]
* web: www.paike.org
* irc: #paike @ quakenet
*
* Description:
* When teamflashed, this plugin announces who flashed you. The teamflasher
* hears a "I'm blind" an gets a message of who he flashed.
* It is also displayed for admins if someone is fully teamflashed.
* Tested on Counter-Strike and Condition Zero servers.
* This does NOT work for 100%... but almost :-)
*
* Cvars:
*
* tfs_adminchat, default 1
* 0 - admins will not be aware
* 1 - admins gets an adminchat of who flashed who
*
* tfs_sound: Teamflasher hears "I'm blind!", default 1
* 0 - Sound Off
* 1 - Sound On
*
*
* Changelog:
* 1.1 - fixed bug: more than one player can get a message from the same teamflash event
* new cvar: tfs_adminchat (2007-11-04)
* 1.0 - sound on/off cvar: tfs_sound 1/0 (2006-04-14)
* 0.3 - fixed bug: dead spectators will nog get message about teamflash (2006-03-16)
* 0.2 - changed flash owner code, a timer is added, "[Team Flash Snitch]" in green text (2006-03-12)
* 0.1 - initial release (2006-01-25)
*
* Credits:
* Johnny got hes gun, his plugin "Blind" helped me writing this.
* www.paike.org for testing this plugin on paike servers
*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define TEMPENTITY "23"
#define BLINDED_FULLY 255
#define BLINDED_PARTLY 200

new const TFSVERSION[] = "1.1"
new Float:FLASH_TIMER = 1.52 // Time from throwing a FB to the bang (1.52 seconds?)
new g_flasher = 0 // id of the flasher


public plugin_init() {
register_plugin("Team Flash Snitch",TFSVERSION,"Tender")

register_cvar("tfs_sound","1")
register_cvar("tfs_adminchat","1")

register_event("ScreenFade", "event_blinded", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
register_event(TEMPENTITY, "event_flashsmokepuff", "a", "1=5", "6=25", "7=6")
register_forward(FM_SetModel, "forward_setmodel")
}

public plugin_precache() {
precache_sound ("radio/bot/im_blind.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}



public event_blinded(const ID) { // someone got flashed

new alpha = read_data(7)
if (alpha != BLINDED_FULLY && alpha != BLINDED_PARTLY || !is_user_alive(ID))
return PLUGIN_CONTINUE
if(get_user_team(ID) == get_user_team(g_flasher) && ID != g_flasher){
new message1[128], message2[128]
new flasher[32], name[32]
get_user_name(g_flasher, flasher, 31)
get_user_name(ID, name, 31)
format(message1, 127, "^x04[Team Flash Snitch]^x01 Zostales przyjacielsko oslepiony przez %s", flasher)
format(message2, 127, "^x04[Team Flash Snitch]^x01 Oslepiles %s kolege z druzyny: (%s)", alpha == BLINDED_FULLY ? "calkowicie " : "", name)
colored_msg(ID,message1)
colored_msg(g_flasher,message2)
if(get_cvar_num("tfs_sound")>0) client_cmd(g_flasher,"spk sound/radio/bot/im_blind.wav")
if(alpha == BLINDED_FULLY && get_cvar_num("tfs_adminchat")) server_cmd("amx_chat %s oslepil kolege z druzyny (%s)",flasher,name)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


public colored_msg(id,msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}

public event_flashsmokepuff() { // a flash has banged

set_task(0.05,"reset_flasher") // wait until all is announced
return PLUGIN_CONTINUE
}

public reset_flasher(){
g_flasher = 0 // clear g_flasher
}


public get_flasher(id){ // a flash is about to bang
g_flasher = (id - 524627)
}


public forward_setmodel(const ENTITY, model[]) { // a flash is thrown

if (!equal(model, "models/w_flashbang.mdl"))
return FMRES_IGNORED

new owner = pev(ENTITY, pev_owner)
if (owner == 0)
return FMRES_IGNORED

set_task(FLASH_TIMER,"get_flasher", 524627+owner)

return FMRES_IGNORED
}

Aby ten kto oslepil kolege z druzyny sam sie oslepil ?

Lub taki plugin odzielny ze oslepia tego kto oslepil kolege z druzyny.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych