Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

W pluginie nie działa efekt wybuchu HE


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 sweeper

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:30
  • GG:
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.12.2012 20:25

Stworzyłem zabawę pod silnik JB by Cypis, która polega na tym, że gracze rzucają się granatami. Dodatkowo chciałem zmienić efekt wybuchu HE na taki jak jest na serwerach Paintball, niestety ta modyfikacja nie działa i nie wiem w czym tkwi problem. W załączniku podaje pełne sma pluginu a tutaj macie wycinek, który nie działa. Proszę powiedzieć co jest nie tak, że ten efekt nie chce działać.



public fw_think(ent)
{
new model[25]; pev(ent, pev_model, model, 24);
if (!equali(model, "models/snowballs/w_snowball.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
set_task(1.6, "act_explode", ent);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
public act_explode(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent)) return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3], colors[4];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
if(get_user_team(attacker) == 1)
colors ={ 255, 255, 255, 255}
else if(get_user_team(attacker) == 2)
colors = { 255, 255, 255, 255}
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2] + 30);
write_short(blood);
write_short(blood);
write_byte(colors[2]);
write_byte(40); message_end();
emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/unchill.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 200.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0, 0);
}
remove_entity(ent);
}

Załączone pliki


Użytkownik sweeper edytował ten post 07.12.2012 20:37

  • +
  • -
  • 0

#2 sweeper

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:30
  • GG:
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.12.2012 21:48

Refresh
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych