Mam taką funkcję na odpychanie gracza:
new Float:fOrigin[3], vOrigin[3], flags;
pev(id, pev_origin, fOrigin[1]);
pev(id, pev_origin, fOrigin[0]);
get_user_origin(id, vOrigin);
flags = pev(id, pev_flags);
fOrigin[1] -= fOrigin[0];
if(flags & FL_ONGROUND){
fOrigin[1] *= 5.0;
}
else{
fOrigin[1] *= 2.0;
}
set_pev(id, pev_velocity, fOrigin[1]);
}
Ale to nie odpycha gracza.
Chodzi mi o to że jak gracz dotknie byt X a nie ma uprawnień (czyt. flagi) to go odpycha. Jeżeli ktoś by taki kod poprawił lub napisałbym byłbym wdzięczny i teżbym uplusował takiego użytkownika.
W pytaniach jest dlatego że nie wiem dlaczego nie działa a mogło by się znajdować w Problemach/Pytaniach/Pluginach ale dodaje do pytania bo chcę znać odpowiedź na drugie pytanie.
A więc mam taki kod:
attach_view(id, pev(ent, pev_iuser1));To jest kod że patrzy na kamerę bytu a pytanie brzmi jaki kod będzie żebym mógł ją poruszać? chodzi mi w różne strony do tyłu, przodu, lewo, prawo, góra, dół. Nie chodzi o przesuwanie a o patrzenie dokładnie w którymś kierunku jakim sobie myszką najedziemy.
Z góry dzięki, będą +


Dodatki SourceMod














