Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moce klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MudzynBambo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 03.12.2012 14:30

Mam takie pytanie w jaki sposób dodać moc do klasy w sensie:
-przenikanie przez sciany
-przyciaganie kogos jak magic hook
-wybuch po smierci?

Będę bardzo wdzieczny i oczywiscie nagrodze ludzi + :)

#2 RvG4

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 149
Zaawansowany

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 03.12.2012 14:50

Przenikanie przez ściany:

W bibloteczkach dodajesz:
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

#define CZAS_NOCLIP 30


Dalej do new:
new bool:uzyl[33];

new msg_bartime;

Dalej do plugin_init:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

To dodajesz pod plugin_init:

public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public cod_class_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales item!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;

public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);

new Float:origin[3];

pev(id, pev_origin, origin);

if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}

stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;

return false;
}

public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}




#define CZAS_NOCLIP 10

Tu zmieniamy czas 10=10sekund.

Użytkownik RvG4 edytował ten post 03.12.2012 14:52


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.12.2012 14:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych