Wiem, że niektóre klasy można zrobić w generatorze klas, ale np. te, które mają 1/x na natychmiastowe zabicie będą się bugowały i ma się z każdej broni ;/
Nazwa: Szpieg
Opis: Posiada ubranie wroga i ma mniejsza widocznosc na nozu (45widocznosci) oraz deagle.
Bronie: deagle
Nazwa: Predator [MP]
Opis: Masz famasa, widzisz niewidzialnych, mniejsza grawitacja (600grawitacji) i 5-sekundowa niewidzialnosc [uzycie klawisz "e"]
Bronie: famas
Nazwa: Assasin [MP]
Opis: Masz 2skoki w powietrzu, 5hp, nie posiadasz zadnej broni, jestes calkowicie niewidoczny (nie widac nawet cienia), ale zostawiasz po sobie slady krwi.
Bronie: Wszystkie zablokować, aby na tej klasie nie można było mieć żadnej broni
Nazwa: Zeus [P]
Opis: Masz ak47 i 2 pioruny zadajace 55dmg(+int) - 1int = 1 dmg.
Bronie: m4, deagle
Nazwa: Dziki Jumper [P]
Opis: Masz 1/1 z noza z PPM, posiadasz AutoBH nie masz żadnej broni.
Bronie: Wszystkie zablokować
Nazwa: Farciuch [MP]
Opis: CO runde dostajesz losowa bron i masz +5 dmg (+int.).
Bronie: Losowe bronie, 1inty = 0,25 dmg
Nazwa: Zabojca [MP]
Opis: Masz awp i 1/2 z niej, 1/2 z HE, posiadasz jeszcze deagle i m4.
Bronie: awp, m4a1, deagle, HE
Nazwa: Osama Binladen [MP]
Opis: Masz kalacha, elitki, zestaw granatow.
Bronie: ak47, dual elites, he, 2x flash, 1x dymny
Radio - Telegrafista
- 115 HP na start
- duale/smoke/flashbank
- wbudowany radar
- wbudowany spadochron
+ 10 inteligencja
+ 10% do szybkości
+ 5 wytrzymałość
+ 100 kamizelki
Zdrajca [P]
- 130 HP na start
- dostaje aug + 10 dmg/nóż
- nie słychać kroków
- 1/1 z noża
+ 5 inteligencja
+ 55% do szybkości
+ 20 wytrzymałość
+ 150 kamizelki
Wsparcie Rakietowe [MP]
- 60 HP na start
- dostaje rakietnicę (20 rakiet)
+ 10 inteligencja
- 40% do szybkości
Bazooker [P]
-110 hp na start
-zamiast p228 ma bazuke i 8 strzalow z niej
+5 inteligencji
10% do szybkości
Statystyki niech będą po 0, potem sobie z edytuję.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.12.2012 21:46
#2
Napisano 02.12.2012 12:22
Klasa szpieg
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Posiada mniejsza widocznosc na nozu i ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#3
Napisano 02.12.2012 13:11
Proszę:
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych