A wiec jak zrobi aby item który jest case 136 niwelowal grawitacje oraz niewidocznosc klas... np ninja na tym itemi jest widoczny i nie moze skakać wysoko ??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Niwelowanie niewidocznosci oraz gravit na itemie ze zmiana skinu
Temat rozp.
FarGoo
, 25.11.2012 23:45
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.11.2012 23:45
#2
Napisano 26.11.2012 16:51
Wystarczy, że spojrzysz na dwie funkcje
Podobnie z set_gravitychange. Ale nie jestem pewien, czy nie będą występowały jakieś komplikacje. Wszystko pisane z czapy z dokumentacją.
public set_renderchange(id)i
set_gravitychange(id)W set_renderchange pod można spróbować
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))w instrukcji if
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))dopisać
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT) || j_item[id]==0)a pod instrukcją zapisać
else if(j_item>0){set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)No i będzie potrzeba podmienić elsa na podświetlanie przez latarkę, bo raczej nie będzie się wykonywał.
Podobnie z set_gravitychange. Ale nie jestem pewien, czy nie będą występowały jakieś komplikacje. Wszystko pisane z czapy z dokumentacją.
Użytkownik dog_1 edytował ten post 26.11.2012 16:53
#3
Napisano 28.11.2012 00:09
z grawitacją dałem rade ale nie moge sobie poradzic z tą widocznośćią na itemie ;/
ok do zamknięcia już wszystko ogarnięte troszkę czasu mi zajęło zanim doszedłem do tego jak to zrobić ale po wielu trudach i 3h prób udało się
ok do zamknięcia już wszystko ogarnięte troszkę czasu mi zajęło zanim doszedłem do tego jak to zrobić ale po wielu trudach i 3h prób udało się
#4
Napisano 28.11.2012 00:11
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
albo to albo to, decyzja zależna jest od tego jaki efekt chcemy osiągnąć.
albo to albo to, decyzja zależna jest od tego jaki efekt chcemy osiągnąć.
#5
Napisano 28.11.2012 00:12
@edit
dog 1 wystarczylo w
W ninij dodać jeszcze jednego if'a z nową zmienną którą przypisalem do itemu i działa
dog 1 wystarczylo w
public set_renderchange(id)
W ninij dodać jeszcze jednego if'a z nową zmienną którą przypisalem do itemu i działa
#6
Napisano 28.11.2012 09:51
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych