Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Podmiana modeli broni.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 15:47

Cześć, chcę się dowiedzieć czemu nie działa mi podamiana modelów broni w klasie.

* Do public plugin_init dodałem:

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

* Za plugin_init dodałem:

public plugin_precache()
{
		precache_model("models/cod/SteamTools_net_DualMP5.mdl");
}

* Na koniec .sma dodałem:

public CurWeapon(id)
{
		if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_MP5NAVY)
		
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/cod/SteamTools_net_DualMP5.mdl")
}

Użytkownik Vesfper edytował ten post 23.11.2012 15:48

  • +
  • -
  • 0

#2 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 23.11.2012 15:55

Moj urywek z kodu klasy...
public CurWeapon(id)
{
                                new weapon = read_data(2);

                                if(ma_klase[id])
                                {
                                                                if(weapon == CSW_M4A1)
                                                                {
                                                                                                set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/CsNaxcod/soldat/v_m4a1.mdl")

                                                                                                set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/soldat/p_m4a1.mdl")
                                        }

                                if(weapon == CSW_DEAGLE )
                                                                {
                                                                                                set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/soldat/v_deagle.mdl")

                                                                                                set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/soldat/p_deagle.mdl")
                                        }

                                if(weapon == CSW_KNIFE)
                                                                {
                                                                                                set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/soldat/v_knife.mdl")

                                                                                                set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/CsNaxcod/soldat/p_knife.mdl")

                                                                }
                                }

}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
                if(!pev_valid(entity))
                                return FMRES_IGNORED

                if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl")&&!equali(model, "models/w_deagle.mdl")&&!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
                                return FMRES_IGNORED;

                new entityowner = pev(entity, pev_owner);

                if(!ma_klase[entityowner])   
                                return FMRES_IGNORED;

                if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
                                 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_deagle.mdl")
                else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
                                 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")

                return FMRES_SUPERCEDE
}

  • +
  • -
  • 1

LoL, 500 postów ;D


#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 23.11.2012 15:57

public CurWeapon(id)
{
                if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_MP5NAVY){  
               entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/cod/SteamTools_net_DualMP5.mdl")
                }
}
Dobry jest to model? Jest to model v_?
+ podmień kod powyżej, choć twój też powinien działać.
Na pewno masz klasę tą aktywną?

Użytkownik HubertTM edytował ten post 23.11.2012 16:00

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 16:02

:plus: , Daje cały kod klasy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)
    
new const nazwa[]   = "Fighter";
new const opis[]    = "Dostajesz drugie MP5, twoje obrazenia sa dwukrotnie zwiekszone";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];    
    
new bool:ma_klase[33];    
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")    
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/cod/SteamTools_net_DualMP5.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, RED, "[INFO] ^x01Klasa ^x04Fighter ^x01zostala stworzona przez ^x04 Vesfper");
    
    return PLUGIN_HANDLED
        
}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    
	    return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
	    if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_MP5NAVY)
	    
	    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/cod/SteamTools_net_DualMP5.mdl")
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 23.11.2012 16:19

Trzymaj, sprawdz czy dziala
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Fighter";
new const opis[]		= "Dostajesz drugie MP5, twoje obrazenia sa dwukrotnie zwiekszone";
new const bronie		= (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];  

new bool:ma_klase[33];  

public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")  

		register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public plugin_precache()
{
				precache_model("models/cod/SteamTools_net_DualMP5.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
		ColorChat(id, RED, "[INFO] ^x01Klasa ^x04Fighter ^x01zostala stworzona przez ^x04 Vesfper");

		return PLUGIN_HANDLED

}

public cod_class_disabled(id)
{
				ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
				if(!is_user_connected(idattacker))
								return HAM_IGNORED;

				if(!ma_klase[idattacker])
								return HAM_IGNORED;

				if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
								cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

				return HAM_IGNORED;
}


public CurWeapon(id)
{
																new weapon = read_data(2);

																if(ma_klase[id])
																{
																if(weapon == CSW_MP5NAVY)

																																{
																																																set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/SteamTools_net_DualMP5.mdl")

																																																set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_mp5.mdl")

																																}
																}

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
		if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
				return FMRES_IGNORED;

		new flags = pev(id, pev_flags);

		if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
		{
				skoki[id]--;
				new Float:velocity[3];
				pev(id, pev_velocity,velocity);
				velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
				set_pev(id, pev_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
				skoki[id] = 2;

		return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik Jotpe edytował ten post 23.11.2012 16:20

  • +
  • -
  • 1

LoL, 500 postów ;D


#6 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 17:49

masz :plus:, lecz dalej nie działa :rozpacz:
  • +
  • -
  • 0

#7 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 23.11.2012 18:20

SteamTools_net_DualMP5.mdl

Moze zamien na v_mp5.mdl

A jaki to jest model v czy p czy w?

Moze zadziala :P

Użytkownik Jotpe edytował ten post 23.11.2012 18:21

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#8 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 18:37

Taki model posiadam:

http://www.speedysha...AdA/Fighter.mdl
  • +
  • -
  • 0

#9 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 23.11.2012 18:47

Zobacz Teraz.



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Fighter";
new const opis[] = "Dostajesz drugie MP5, twoje obrazenia sa dwukrotnie zwiekszone";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public plugin_precache()
precache_model("models/cod/SteamTools_net_DualMP5.mdl");

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "[INFO] ^x01Klasa ^x04Fighter ^x01zostala stworzona przez ^x04 Vesfper");

return PLUGIN_HANDLED

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_MP5NAVY && ma_klase[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/SteamTools_net_DualMP5.mdl");
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#10 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 20:03

Sprawdzę :P

Dalej nie działa.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych