Proszę o gotowy przykład najlepiej z użyciem SyncHudObject.
Pozdrawiam

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.11.2012 12:45
Napisano 22.11.2012 16:45
native set_hudmessage(red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2,channel=4);
Napisano 22.11.2012 16:57
Napisano 22.11.2012 20:14
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Napisano 22.11.2012 20:57
Obiekt Huda? Nie do końca wiem jak to określić. Na mój rozum i tak czysto łopatologicznie - Tworzysz po prostu taki jakby "Warstwe" albo "kanał" i nim operujesz w ShowSyncHud message. Ile prawdy w mojej wersji jest nie wiem.CreateHudSyncObj() co zwraca?
i ile wiadomości na raz to obsługuje, oczywiście z innymi tam zmiennymi CreateHudSyncObj()
Napisano 22.11.2012 21:14
Na raz można wyświetlić 4 kanały (czyli można 4 kolory zrobić), ale tutaj chodzi o wszystkie wiadomości w hudzie jakie są na ekranie, czyli jeśli w danym momencie wyświetla się jakaś wiadomość, którą można utawić w amxx.cfg, to w tym momencie są wolne tylko 3 kanały, itd.Teoria mówiła coś o 4rech kolorach na raz o ile dobrze pamiętam. ale już przy 2ch już miałem problemy.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 22.11.2012 21:35
Napisano 22.11.2012 21:36
If you can dream it, you can do it.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych