Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Radar jako moc klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FarGoo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 22.11.2012 00:49

public radar_scan() {
for(new id=1; id<=MAX; id++) {
if(is_user_alive(id) && (player_b_radar[id] > 0 || player_class[id] == Sukkub))



for(new i=1; i<=MAX; i++) {
if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;

new PlayerCoords[3];
get_user_origin(i, PlayerCoords);

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_byte(i);
write_coord(PlayerCoords[0]);
write_coord(PlayerCoords[1]);
write_coord(PlayerCoords[2]);
message_end();

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id);
write_byte(i);
message_end();
}
}
}




Czy to będzie działać poprawnie jako moc klasy? czy jeszcze coś potrzebne jest?

Użytkownik FarGoo edytował ten post 22.11.2012 00:56

Dołączona grafika

#2 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.11.2012 17:27

Na pewno będzie trzeba zrestartować moc przy wyborze klasy, aby nie przechodziła ona na drugą. I zamiast porównywania w kodzie itemu, dodałbym porostu moc case wyboru klasy
case 0: {
			player_class[id] = Sukkub	   	
player_b_radar[id] = 1;
		}

  • +
  • -
  • 0

#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 22.11.2012 17:44

Nie będzie bo nawet nie dodałeś klamer do tego ifa:
 if(is_user_alive(id) && (player_b_radar[id] > 0 || player_class[id] == Sukkub))


@dog_1
Po co restartować player_b_radar przy wyboerze klasy skoro jest to zmienna, która jest przypisana do itema, a nie do klasy?
Jeśli w case klasy dasz player_b_radar to potem gdy gracz będzie wpisywał /item to zawsze będzie się mu pokazywać dodatkowo, że "Widzisz wrogów na radarze".
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.11.2012 17:47

Nie będzie bo nawet nie dodałeś klamer do tego ifa:

 if(is_user_alive(id) && (player_b_radar[id] > 0 || player_class[id] == Sukkub))

Akurat klamry tutaj nie powinny być wymagane, bo po ifie masz tak jakby jeden wiersz, bo pętla for jest jednym "blokiem" i właśnie cała pętla należy do tego ifa.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.12.2012 15:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych