Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.11.2012 19:20
Witam serdecznie szukałem na forum od kilku dni jakiegoś poradnika lub czegoś takiego odnośnie wytrzymałości perku w silniku cod jednak nigdzie nie znalazłem odpowiedzi dlatego postanowiłem założyć ten temat właśnie z owym pytaniem czy istnieje możliwość by plugin wytrzymałość perku połączyć z silnikiem QTM_Codmod ? a jeżeli tak to mógłby ktoś napisać jak to zrobić
? Za pomoc daje +
#2
Napisano 21.11.2012 19:38
DarkGL to mój autorytet.
#3
Napisano 21.11.2012 19:59
aj Kawon nie o to mi chodziło ale to też mój błąd nie sprecyzowałem mianowicie chodzi mi o to by tą wytrzymałość wsadzić do silnika od coda nie jako osobny plugin który zajmuje dodatkowy kanał tylko aby owa wytrzymałość była w silniku od cod wgrana
wie ktoś jak tą magiczną sztuczkę zrobić ?
#4
Napisano 21.11.2012 20:14
Na pewno będzie potrzebne twoje .sma
DarkGL to mój autorytet.
#5
Napisano 21.11.2012 20:38
No to z sma może być problem ponieważ strasznie ten silnik jest zmodyfikowany i niechciałbym go udostępniać
#7
Napisano 22.11.2012 20:43
Dołączam się do prośby też.
LoL, 500 postów ;D
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













