Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Premium m.in Dziki Jumper i PlayBoy

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 KaMa.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 05.11.2012 22:08

Witam, jak w temacie.

Premium - Flaga F

Dowodca
Int:10
HP:25
Wytrzymalosc:10
Kndycja:20
Opis: Odbija 5 pociskow na runde, zadaje +10 dmg z ump45, 2x skok.
Bronie: ump45,deagle,he

Gimbus
Int:25
HP:15
Wytrrzymalosc:0
Kondycja:15
Opis: Dostaje 5 min, AK-47 i 1/12 z niej.Widzialnosc (120/255)
Bronie:AK-47,HE,elites

Straznik
Int:0
HP:45
Wytrzymalosc:15
Kondycja:15
Opis:Ma 1/2 sznasy na ponowne odrodzenie sie po smierci.Dodatkowe +15dmg z kazdej Broni, 2 dynamity.
Bronie: Mac10, tmp , usp.

Terrorysta
Int:10
HP:45
Wytrzymalosc:10
Kondycja:60
Opis:Posiada przebranie wroga, 1-5 na zrespienie sie na respie wroga, 2x skok.
Bronie: AK-47 M4A1

Kujon
Int:100
HP: -20
Wytrzymalosc:0
Kondycja:0
Opis:Jest mocno inteligenty, ale za to jest mieczakiem.Nie musi przeladowywac (jakby zwinne palce).1-5 na zadanie podwojnych obrazen.

Super Premium - Flaga E

Wyszkolony Sniper
Int:0
HP:50
Wytrzymalosc:25
Kondycja:60
Opis: Posiada 1-1 AWP, 1-1 Kosa PPM, 1-2 z HE. Widocznosc podczas kucania spada do (50-255), dodatkowe +10 DMG z Deagl'a.
Bronie:AWP,HE,Deagl


Dziki Jumper
Int:0
HP:25
Wytrzymalosc:15
Kondycja:150
Opis: Jego widocznosc na nozu spada do 50% (50-255), 1-1 Kosa PPM, 1-7 z uSp i nielimitowana ammunicja w nim.
Bronie:uSp,knife.

Kucacz
Int:10
HP:10
Wytrzymalosc:25
Kondycja:35
Opis:Widocznosc podczas kucania spada mu do (50-255), zadaje 20 dmg z m3 i ma 3 skoki, 1-5 z HE.
Bronie: M3,fiveseven,HE

PlayBoy
Int:0
HP:10
Wytrzymalosc:20
Kondycja:75
Opis:Zadaje dmg + int = 10 int-1 dmg.Wbudowany Bezlik ammo, 3 rakiety, mniejsza gravitacja (Nie wiem tak troche).1-6 na wyrzucenie broni przeciwnika.

FAMAS-ter
INT:0
Hp:10
Wytrzymalosc:50
Kondycja:35
Opis:Zadaje + 15 DMG z famasa, 3 apteczki, wybucha po smierci (Tak po wybuchu nie zada 100 DMG), oraz teleport.
Bronie:Famas,p228

Predator
INT;0
HP:15
Wytrzymalosc:10
Kondycja;50
Opis: Dostaje raz na runde predatora misible, 10 dmg z m4a1, 1-5 na oslepienie wroga
  • +
  • -
  • 0

#2 Emil29

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
Offline

Napisano 06.11.2012 16:25

Terrorysta


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Posiada przebranie wroga, 1/5 na zrespienie sie na respie wroga, 2x skok.";
new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

new skoki[33];

new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Emil29");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}


public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

if(random_num(1,5) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.

Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/

#3 KaMa.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 06.11.2012 16:38

Wychodzi mi na to, ze to nie Ty robiles ta klase, ewidentnie jest napisane, ze ma byc Premium i miec M4A1 i AK-47
  • +
  • -
  • 0

#4 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 06.11.2012 16:41

Załączony plik  codclass_Gimbus.sma   4,57 KB  7 Ilość pobrań
  codclass_Gimbus.amxx
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#5 KaMa.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 06.11.2012 16:43

dzięki, superk jest.
Masz reputacje +1 ;D
  • +
  • -
  • 0

#6 R4inbow

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:146
  • GG:
  • Lokalizacja:OT
Offline

Napisano 06.11.2012 17:58

PlayBoy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
		  
new const nazwa[]   = "PlayBoy ";
new const opis[]	    = "Ma dodatkowe Dmg z Broni (5Int = 1Dmg) 1/1 z Kosy (PPM) 2 Skoki w powietrzu oraz Bezlik Ammo.";
new const bronie	    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;
  
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
		  register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
  client_print(id, print_chat, "[PlayBoy ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
 
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
															    if(!is_user_connected(idattacker))
																															    return HAM_IGNORED;
															    if(!ma_klase[idattacker])
																															    return HAM_IGNORED;
															    if(damagebits & DMG_BULLET)
															    {
																															    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
																															    if(weapon == CSW_MP5NAVY)
																																															    cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 5.0, idinflictor, damagebits);														  
															    }
															    return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
			    if(!is_user_connected(id))
							    return;
				
			    if(!ma_klase[id])
							    return;
				
			    set_user_clip(id, 31);
}
				
stock set_user_clip(id, ammo)
{
			    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
			    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
			    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
							    if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
							    set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
							    return weaponid;
							    }
			    return 0;
}

Pomogłem ? Możesz zostawić mi nagrodę w postaci Like'a :)



b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 KaMa.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 06.11.2012 18:01

dzięki masz +, ale chce jednak takiego jak w temacie, sory za zamieszanie.
Czekam dalej
  • +
  • -
  • 0

#8 R4inbow

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:146
  • GG:
  • Lokalizacja:OT
Offline

Napisano 06.11.2012 18:14

PlayBoy Poprawiony

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "PlayBoy";
new const opis[]	= "Zwiększone obrażenia (10 Int= 1 Dmg), 3 Rakiety , Mniejsza grawitacja , i 1/6 szans na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie	= (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
  
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
		register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
		register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)


{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[PlayBoy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
	poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
	ilosc_rakiet_gracza[id]--;
	new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	new Ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
	entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	vAngle[0] *= -1.0;
	entity_set_origin(Ent, Origin);
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
	entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);
}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
  return;
if(!ma_klase[idattacker])
  return;
if(random_num(1, 6) != 1)
  return;
client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		 if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 10.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
		if(!is_user_connected(id))
				return;
	  
		if(!ma_klase[id])
				return;
	  
		set_user_clip(id, 2);
}
	  
stock set_user_clip(id, ammo)
{
		new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
		get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
		while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
				if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
				set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
				return weaponid;
		}
		return 0;
}

Użytkownik Edekdw edytował ten post 06.11.2012 18:44

Pomogłem ? Możesz zostawić mi nagrodę w postaci Like'a :)



b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#9 KaMa.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 06.11.2012 18:26

Podziekowac
+ dla Ciebie.Ku... nie zauwyzlem, miala to byc premium.Nie widzialem, ze nie dodales.PPoprawisz ?

Użytkownik syneeK edytował ten post 06.11.2012 18:31

  • +
  • -
  • 0

#10 Pionek92

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:158
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.11.2012 18:32

proszę.

Załączone pliki


Dołączona grafika

Dołączona grafika

IP: 193.33.176.137:27015

Sloty: 25

Tryb rozgrywki: ProCod

Serdecznie Zapraszam !


#11 KaMa.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 06.11.2012 18:54

Kurde ale mi chodzi o tą co w temacie.

dobra zamknac.
juz nei chce, bo drugi H@ frajer, ze...
  • +
  • -
  • 0

#12 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 06.11.2012 23:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych