Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[TuT] Jak naprawić perk Nano Kamizelka.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 04.11.2012 19:53

*
Popularny

Witam. W tym poradniku pokarzę wam jak naprawić perk Nano Kamizelka oraz dodać tę zdolność innym klasą.

1. Pod
new bool:freezetime = true;
dodajemy
new odpornosc_gracza[33];


2. w plugin_natives() na samym dole dodajemy


register_native("cod_get_user_odpornosc", "SprawdzOdpornosc", 1);
register_native("cod_set_user_odpornosc", "UstawOdpornosc", 1);


3. W UsunUmiejetnosci(id) na samym dole dodajemy
odpornosc_gracza[id] = 0;


4. Ten public znajdujący sie prawie na samym dole

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);


Zmieniamy na to

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
{
if(!odpornosc_gracza[ofiara])
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);
}


5. Na samym końcu .sma dodajemy to

public UstawOdpornosc(id, wartosc)
odpornosc_gracza[id] = wartosc;

public SprawdzOdpornosc(id)
return odpornosc_gracza[id];


Sposób użycia

W cod_perk_enabled lub cod_class_enabled dodajemy

cod_set_user_odpornosc(id, 1);


a w cod_perk_disabled lub cod_calss_disabled

cod_set_user_odpornosc(id, 0);



Naprawiona Nano Kamizelka

Załączony plik  codperk_nanokamizelka.sma   746 bajtów  389 Ilość pobrań
  codperk_nanokamizelka.amxx


Zakaz kopiowania na inne forum. Poradnik wykonany dla amxx.pl
  • +
  • -
  • 11

#2 Green Skill

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:De_Dust2
Offline

Napisano 05.11.2012 07:55

No ladnie . Wiele bylo prosb o to . Ktos przetestowal ? ;)
Dołączona grafika

Serdecznie Zapraszam na mojego Cod Mod (601lvl) .

#3 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 05.11.2012 12:55

Ja testowałem. Dodałem wszystkim botom ten perk i strzelałem do nich piorunem klasą Elektryk i nie zabijało ich :)

Zapomniałem dodać że Edytujemy Silnik Cod Moda a te natywy używamy w Perkach lub klasach

[uwaga=benio101]Posty zostały połączone[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 08.11.2012 01:59

  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.11.2012 16:59

latwiej poprzez zamienie funkcji ZadajObrazenia na tą
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
    if(perk_gracza[ofiara] == PobierzPerkPrzezNazwe("Nano Kamizelka"))
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);

  • +
  • -
  • 0

#5 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 06.11.2012 17:37

No łatwiej będzie ale jeśli ktoś będzie chciał dodać tę zdolność do kilku klas lub perków to raczej łatwiej przez natyw
  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 06.11.2012 21:10

tylko nazwa tematu mogła brzmieć : Jak dodać odporność na wszelkie umiejetnosci ?
  • +
  • -
  • 0

#7 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 06.11.2012 21:31

tylko nazwa tematu mogła brzmieć : Jak dodać odporność na wszelkie umiejetnosci ?


Trochę masz racje ale jest o naprawie Nano Kamizelki ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 Green Skill

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:De_Dust2
Offline

Napisano 06.11.2012 21:42

Ci to nawet umieja sie nazwy doczepic . ;)
Dołączona grafika

Serdecznie Zapraszam na mojego Cod Mod (601lvl) .

#9 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.11.2012 18:19

Jestes odporny na umiejetnosci klas i perkow ktore zadaja obrazenia

To znaczy, że nie na wszystkie perki ? Ale oczywiście "+" za naprawę ^^
  • +
  • -
  • 1

#10 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 07.11.2012 18:45

Jestes odporny na umiejetnosci klas i perkow ktore zadaja obrazenia

To znaczy, że nie na wszystkie perki ? Ale oczywiście "+" za naprawę ^^


Na wszystkie da się ale musisz zrobił według poradnika Goliatha
  • +
  • -
  • 0

#11 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.11.2012 21:48

Ci to nawet umieja sie nazwy doczepic . ;)

Heh, po prostu natyw mozna wykorzystać nie tylko w klasie ,lecz nawet jako 'dodatek' do sklepu...
Gdybys wiedział tyle co my w ST, to czepiania by nie było ;]
  • +
  • -
  • 0

#12 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 15.11.2012 23:27

Czy te pliki z załącznika są gotowe, czy trzeba przerobić ?
  • +
  • -
  • 0

#13 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 16.11.2012 18:12

Czy te pliki z załącznika są gotowe, czy trzeba przerobić ?


Pliki są gotowe do użycia pod warunkiem że Dodałeś natywy do Silnika Coda według poradnika

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 16.11.2012 18:14

  • +
  • -
  • 0

#14 Markus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 16.06.2013 18:35

A ja mam z tym problem,

Klasa ktora ma 1/1 z kosy moze zabic postac ktora posiada nano kamizelke,

gdy wgralem nano kamizelke to postac z ograniczona widocznoscia stala sie w pelni widoczna ;/

Sorry za odkop, lecz znalazlem bledy w pluginie i chcialem prosic o wyjasnienie tego lub o uwagi jak to naprawic.


  • +
  • -
  • 0

#15 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 01.07.2013 12:02

Mam prosbe
Moglby ktos poprawic ortografie, poniewaz kluje mnie w oczy??
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych