Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 04.11.2012 15:54
Czy zrobi ktoś takie perki na cod nowy? Ważne, aby były sprawdzone i działały.
Naboje pułkownika -
zadają 20 dodatkowe
obrażenia
Naboje oficera - zadają 15
dodatkowych obrażeń
AWP sniper -
natychmiastowe zabicie z
awp
SCOUT sniper -
natychmiastowe zabicie ze
scouta
Naboje kapitana - zadają
25 dodatkowych obrażeń, co
5 sekund tracisz 5 hp (proszę
o sprawdzoną i działającą
wersję)
Podręcznik szpiega -
posiadasz ubranie wroga,
masz 1/LW szans na
natychmiastowe zabicie z he;
chcę aby było 1/1-6 (też
proszę o sprawną i działającą
wersję)
Tajemnica generała-natychmiastowe zabicie z he
#2
Napisano 04.11.2012 16:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "AWP Snajper";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
#3
Napisano 04.11.2012 16:56
#4
Napisano 04.11.2012 17:05
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 20, 20);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Podrecznik Szpiega:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Podrecznik Szpiega";
new const opis[] = "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz ubranie wroga";
new const CT_Skins[][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new const Terro_Skins[][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
new wartosc_perku[33];
new num[33];
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis, 1, 3);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_klase[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
num[id] = random_num(0, 3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num[id]]: Terro_Skins[num[id]]);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? Terro_Skins[num[id]]: CT_Skins[num[id]]);
num[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num[id]]: Terro_Skins[num[id]]);
}
}
Tajemnica Generala:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const perk_name[] = "Tajemnica Generala";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 100(+inteligencja) obrazen z HE";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 101.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Jotpe edytował ten post 04.11.2012 17:05
LoL, 500 postów ;D
#5
Napisano 04.11.2012 17:22
Zadajesz 100(+inteligencja) obrazen z HE
Nie chodziło mi o 100 obrażeń! Tylko natychmiastowe zabicie!
#6
Napisano 04.11.2012 17:28
100 obrazen to 1/1 z HE
LoL, 500 postów ;D
#7
Napisano 04.11.2012 17:33
#8
Napisano 04.11.2012 17:37
Sprawdz na servie moge cie zapewnic ze 1/1 jest
Użytkownik Jotpe edytował ten post 04.11.2012 17:38
LoL, 500 postów ;D
#9
Napisano 04.11.2012 17:42
#10
Napisano 04.11.2012 17:45
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Scout Sniper";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z Scouta";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
LoL, 500 postów ;D
#11
Napisano 04.11.2012 18:46
Awp i scout nie działa... niech zrobi ktoś sprawdzone i działające
#12
Napisano 04.11.2012 19:22
LoL, 500 postów ;D
#13
Napisano 04.11.2012 19:54
Jednak nie dziala, ani z fun, ani bez... przetestuj najpierw dawaj....
#14
Napisano 04.11.2012 20:00
Mam takie cos na serwerze juz i nie dziala...
Jak może nie działać?
Naboje oficera
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje Oficera";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Emil29");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 15);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
#15
Napisano 04.11.2012 20:09
A moze to przez to, ze klasy maja kamizelki wbudowane? Bo np. komandos tez nie zabija za pierwszym razem
#16
Napisano 04.11.2012 22:34
#17
Napisano 06.11.2012 17:14
#18
Napisano 07.11.2012 14:57
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
#19
Gość_21977_*
Napisano 12.11.2012 04:34
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 |
|
|
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 |
|
|
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 |
|
|
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 |
|
|
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









