Moze mi ktos zrobic taka klase ?:
Nazwa: Naukowiec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Dodatkowy opis: Posiada teleport ( ładuje się co 20 sekund) i dostaja losowa bron.
Za po moc daje (+)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.11.2012 12:55
#2
Napisano 10.11.2012 18:12
Odswiezam oraz bardzo proszę o zrobienie tej klasy

#3
Napisano 10.11.2012 18:31
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> new const nazwa[] = "Naukowiec"; new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 20s)"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 17; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 6; new bool:uzyl[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Naukowiec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!uzyl[id]==false) { client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 20s"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(uzyl[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id] = true; set_task ( 20.0, "ResetHUD", id ) set_task ( 10.0, "InfoTel", id ) } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = false; } public InfoTel(id) { client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji"); }
Użytkownik zdrachu edytował ten post 10.11.2012 18:34
» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN
#4
Gość_21977_*
Napisano 12.11.2012 04:59
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych