no wszystko ładnie, zamienia teamami w tym określonym przypadku, daje informacje co i jak. Lecz nie działa respawnienie killera, wywala serwer.
dodatkowo, licznik czasu pokazuje i TT i CT
public plugin_cfg(){
maxPlayers = get_maxplayers();
set_task(5.0, "frag", .flags="b");
set_task(1.0, "dispTime", .flags="b");
}
public frag(){
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(is_user_connected(id) && !is_user_hltv(id) && !is_user_bot(id) && get_user_team(id) == 2){
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1);
}
}
}
public DeathMsg(){
new g_Killer = read_data( 1 );
new g_Victim = read_data( 2 );
if(is_user_connected(g_Killer) && is_user_connected(g_Victim)){
if(get_user_team(g_Killer)==1 && get_user_team(g_Victim)==2){
cs_set_user_team(g_Killer, CS_TEAM_CT);
cs_set_user_team(g_Victim, CS_TEAM_T);
//spawn_func(g_Killer);
g_ltimer[g_Killer]=0;
new szName[64];
get_user_name(g_Victim,szName,charsmax(szName));
new szName2[64];
get_user_name(g_Killer,szName2,charsmax(szName2));
ColorChat(0,RED,"[ BEL ] ^x04%s ^x01zyl ^x04%i ^x01sec. Zabil go ^x04%s",szName,g_ltimer[g_Victim],szName2)
}
}
}
public dispTime()
{
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id)
{
if(is_user_connected(id) && get_user_team(id) == 2)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.10, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Zyjesz: %d sek", g_ltimer[id]);
++g_ltimer[id];
}
}
}
public spawn_func(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
//Make the engine think he is spawning
set_pev(id,pev_deadflag,DEAD_RESPAWNABLE);
set_pev(id, pev_iuser1, 0);
dllfunc(DLLFunc_Think,id)
//Move his body so if corpse is created it is not in map
engfunc(EngFunc_SetOrigin,id,Float:{-4800.0,-4800.0,-4800.0})
//Actual Spawn
set_task(0.5,"spawnagain",id)
}
}
public spawnagain(id)
{
//Make sure he didn't disconnect in the 0.5 seconds that have passed.
if(is_user_connected(id))
{
//Spawn player
spawn(id)
dllfunc(DLLFunc_Spawn,id)
//After 1.0 the player will be spawned fully and you can mess with the ent (give weapons etc)
//set_task(1.0,"player_fully_spawned",id)
}
}
@Edit: Zauważyłem, że licznik działa dobrze, jak jest jedna osoba (CT widzi, TT nie) ale jak jusz jest 1 vs 1 lub więcej, widzą wszyscy
ps.
jako twórców moda, już muszę umieścić 4 osoby ;D Miało być tylko n mój serwer, ale będzie to nie sprawiedliwe, więc jak tylko skończę (skończymy
) udostępnię na forum
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 01.11.2012 21:03