Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] Nie działa bullet damage i adminchat
#1
Napisano 27.10.2012 15:08
Nie dziala mi tez adminchat.amxx nwm czemu.
na pewno mam wszystkie pliki. A i przed adminchat.amxx jest usuniety srednik ?
#2
Napisano 27.10.2012 15:41
Zapodaj jakieś logi najpierw, bo bez tego nie otrzymasz pomocy.
#4
Napisano 27.10.2012 16:03
#5
Napisano 27.10.2012 19:28

#6
Napisano 27.10.2012 19:38
#8
Napisano 28.10.2012 20:49
http://amxx.pl/topic...a-kolorow-dhud/
Cvary
Bullet_Damage_Mode
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie
Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)
Bullet_Damage_ShowWalls
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .
Bullet_Show_Spec
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.
Bullet_Hs_Mode
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego
Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.
Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)
Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)
;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji
Bullet_Text_Mode
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD // Napis HUD
Bullet_Show_Mode
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)
Załączone pliki
Użytkownik DastaN edytował ten post 28.10.2012 21:14
#10
Napisano 30.10.2012 17:45
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
AMX Mod X > Problemy z pluginami
DarkGL to mój autorytet.
#11
Napisano 30.10.2012 23:15
unikalny Cod Mod ---> ip : 91.204.161.146:27322

Instalacja Amxbans /psychostaty i inne.
Masz Pytania? pisz na gg: 2848790
.
#12
Napisano 31.10.2012 00:01
#14
Gość_21977_*
Napisano 05.11.2012 18:42
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych