Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odliczanie czasu na zmiane interpu na HUD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 TecHnoO

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.10.2012 22:15

Mam takie pytanko, powiedzmy że gracz taki i siaki ma interp 0.1 i chciałbym aby na HUD wyświetlał się mu czas na zmiane interpu (po uplywie czasu lub jak nie zmieni to kick)
jak to zrobić. :D
  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.10.2012 22:37

Jak to zrobić? Prosisz o gotowy kod, listę kroków?

Musisz pobrać jaki ma interp, jeżeli nie jest on 0.01 to rozpocznij taska (licznik, jeżeli nie wiesz jak to zrobić to poszukaj w pytaniach/pluginach w dziale scripting, na pewno znajdziesz), jeśli nie zdąży to go kickuj.
Sprawdzanie interpu

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("spr", "0.1", "K!113r")
register_clcmd("say /spr", "cmd_spr")

}
public cmd_spr(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
query_client_cvar(id,"ex_interp","interp");

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public interp(id,const cvar[],const value[])
{
client_print(id, print_chat, "Twoj interp: %s", value)
}

Wystarczy potem w twoim przypadku str_to_float() sprawdzanie i odliczanie.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 TecHnoO

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.10.2012 22:54

źle opisalem to :D
Mam plugin z wyborem interpu co sprawdza ale chce dodatkowo aby pokazywało czas na zmiane interpu w HUD (kolor obojetnie) po upływie czasu kick automatyczny z powodem "Zmien Interp"
  • +
  • -
  • 0

#4 ntiger

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:O.....
  • Lokalizacja:UK
Offline

Napisano 25.10.2012 00:46

Masz ;d, coś na szybko, powinno działać nie testowałem Oraz mowie ze nie jestem professionalista ;d. . Wiec nie płakać mi o brzydki kod lub coś nie tak : <

Ostrzegam: Only Steam serwer.

Linijka 15 zmieniasz ilość interpu.
Linijka 27 Zmieniasz za ile sek ma wywalić.
Linijka 55 Zmieniasz co ile sek ma sprawdzać interp.

Załączone pliki


Użytkownik ntiger edytował ten post 25.10.2012 00:49





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych