Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Edycja Vipa

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 cszabno

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Żabno^^
Offline

Napisano 23.10.2012 21:11

Siemka
Mam problem z vipem. Zrobiłem go sam ze strony amxx.pl. Vip dostaje wszystkie bronie a ja chcę aby było np pierwsze okienko : "Jaki chcesz miec pistolet Ziomek:" // wybór pistoletu
drugie okienko : "Jaki chcesz mieć karabin Ziomek:" // wybór karabinu tylko jest podajże od 2 rundy.
Broni jest chyba 12 a pistoletów 6 ale nie pamiętam dokładnie.
proszę jeszczę dodać do pluginu tylko karabiny snajperskie dla vipów, czyli tylko vip je może mieć. (AWP/Auto Lama/ Auto Kampa)
/temat piszę z dokładniejszą nazwą tematu
Kod SMA:




#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, weapon_id;
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++)
register_clcmd(g_Langcmd[i],"g_Vips");
register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Round_end", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public SpawnedEventPreVip(id){
if(gRound>=5){
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+200, 300), armortype);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE,10);
}
if(gRound>=20){
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+50000, 51000), 1);
}
if(gRound>=3){
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,10);
}
if(gRound>=4){
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE,10);
}
if(gRound>=1){
if(get_user_team(id)%3){
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "ammo_45acp");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 108);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 112);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "weapon_fiveseven");
give_item(id, "ammo_57mm");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_fiveseven", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 120);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100);
}
}
if(gRound>=2){
if(get_user_team(id)%3){
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 112);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 126);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
if(get_user_team(id)%2){
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_galil", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 35);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90);
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_aug", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90);
}
if(get_user_team(id)%1){
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
give_item(id, "weapon_sg552");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg552", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90);
}
}
if(get_user_team(id)%3){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
cs_set_user_nvg(id);
}
if(get_user_team(id)%1){
give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id, "ammo_9mm");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_g3sg1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90);
}
if(get_user_team(id)%2){
give_item(id, "weapon_sg550");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90);
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public g_VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
public g_Vips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
new g_Size=ArraySize(g_Array);
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
if(i == g_Size - 1)
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
else
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze : ^x04%s", g_Message);
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
ArrayPushString(g_Array,szName);
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public g_ShowMotd(id){
if(is_user_connected(id))
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
new szPrefix[80] = "^x04[V.I.P.]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000);
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 1000);
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){
if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
new g_Hs=read_data(3);
new g_Hp=get_user_health(killer);
if(g_Hs){
if(g_Hp < 130){
if(g_Hp + 10 > 130){
new g_Dif = 130 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 10);
}
}
else{
if(g_Hp < 130){
if(g_Hp + 5 > 130 ){
new g_Dif = 130 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 5);
}
}
}
}
}
public Round_end(){
for(new i = 1; i < 33; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i])
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 1000);
}
}


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.10.2012 17:06

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy z pluginami

do

Scripting AMXXPluginy

#3 cszabno

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Żabno^^
Offline

Napisano 29.10.2012 15:44

// refresh Bardzo mi zależy. proszę...





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych